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인원
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게임시간
0-0 분
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연령
10+
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게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
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아티스트
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인원
게임 소개
1976년 아메리칸 게임 4175위, 밀리터리 보드 게임
Draughths 또는 Checkers와 같은 일반적인 이동 및 캡처 게임입니다. 보드는 성과 주변을 상징합니다. 플레이어는 공간을 서로 연결하는 경로를 따라 이동합니다. 캡처는 인접한 조각을 뛰어넘어 빈 공간으로 이동하는 것으로 필수입니다. 두 플레이어는 킹 1개, 나이트 4개, 폰 8개로 같은 피스를 가지고 있다. 그 작품들은 더 중요한 작품을 포착하지 못할 수도 있는 위계를 가지고 있다.
한 명은 수비수이고 다른 한 명은 공격수입니다. 디펜더는 보드의 중앙에서부터 자신의 피스를 시작하고 공격수는 외곽에서 출발합니다. 계속해 봐야 의미가 없는 피스를 충분히 제거해 상대 선수를 기권시키는 것이 목적이다.
규칙은 많은 정교함, 힌트, 놀이 예시로 광범위하다.
Draughths 또는 Checkers와 같은 일반적인 이동 및 캡처 게임입니다. 보드는 성과 주변을 상징합니다. 플레이어는 공간을 서로 연결하는 경로를 따라 이동합니다. 캡처는 인접한 조각을 뛰어넘어 빈 공간으로 이동하는 것으로 필수입니다. 두 플레이어는 킹 1개, 나이트 4개, 폰 8개로 같은 피스를 가지고 있다. 그 작품들은 더 중요한 작품을 포착하지 못할 수도 있는 위계를 가지고 있다.
한 명은 수비수이고 다른 한 명은 공격수입니다. 디펜더는 보드의 중앙에서부터 자신의 피스를 시작하고 공격수는 외곽에서 출발합니다. 계속해 봐야 의미가 없는 피스를 충분히 제거해 상대 선수를 기권시키는 것이 목적이다.
규칙은 많은 정교함, 힌트, 놀이 예시로 광범위하다.
Listed in American Games, #4175. 1976, Military, Board Game.
A typical move-and-capture game, such as Draugths or Checkers. The board represents a castle and a perimeter. Players move along paths that connect spaces together. Capture is by jumping over an adjacent piece to any vacant space beyond and is mandatory. Both players have the same pieces - one King, four Knights and eight pawns. The pieces have a hierarchy where a piece may not capture a more important piece.
One player is the Defender and the other the Attacker. The Defender starts his pieces from the middle of the board whilst the attacker starts on the perimeter. The object is to make the other player resign by eliminating enough pieces that there is no point in continuing.
The rules are extensive with many elaborations, hints and examples of play.
A typical move-and-capture game, such as Draugths or Checkers. The board represents a castle and a perimeter. Players move along paths that connect spaces together. Capture is by jumping over an adjacent piece to any vacant space beyond and is mandatory. Both players have the same pieces - one King, four Knights and eight pawns. The pieces have a hierarchy where a piece may not capture a more important piece.
One player is the Defender and the other the Attacker. The Defender starts his pieces from the middle of the board whilst the attacker starts on the perimeter. The object is to make the other player resign by eliminating enough pieces that there is no point in continuing.
The rules are extensive with many elaborations, hints and examples of play.
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