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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-30 분
-
연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
슈퍼 티니 몬스터 히어로즈(Super Tiny Monster Heroes)는 재미있고 빠른 카드 기반 주사위 게임이다.Doodle Papercraft" 그래픽 스타일.
플레이어들은 어린이 슈퍼히어로의 역할을 맡고 악마의 침대 몬스터를 물리치기 위해 다섯 개의 마법의 주사위로 도전한다. 어떤 몬스터들은 심지어 많은 승리 포인트의 가치가 있는 크리스탈을 가지고 있습니다. 괴물들의 능력과 초능력은 게임에 많은 다양성을 가져다 줍니다!
이 게임은 6년 동안 진행되었으며, 아주 작은 슈퍼히어로 (4년 전부터) 간이 "주니어 버전"이 진행 중입니다.
게임플레이 개요 6+ 버전:
만약 한 선수가 그의 차례를 지킨다면, 그는 다섯 개의 주황색 주사위를 굴립니다. 그리고 나서 그는 자신의 결과를 몬스터 존에 있는 세 개의 드러난 몬스터 카드와 비교합니다. 그는 적당한 주사위를 제쳐놓고 총 3번의 롤링 시도로 적당한 조합을 얻으려고 합니다. 성공하면 해당하는 몬스터를 쫓아내고 승리 포인트가 인쇄된 몬스터 카드를 가져다가 앞에 놓습니다. 몬스터 카드에 파란색 크리스털이 표시되면 플레이어는 공급 장치에서 추가 크리스털을 가져갑니다. 이것은 추가 승점을 얻을 가치가 있습니다. 적절한 조합을 굴리지 못하면 초능력을 발휘해 괴물을 쫓을 수 있는 기회가 주어진다. 만약 이것이 불가능하거나 플레이어가 이것을 원하지 않는다면, 마이너스 카드 더미에서 마이너스 카드를 뽑아야 한다. 새로운 괴물이 등장하고 다음 플레이어가 차례를 맞는다.
다음 조건 중 하나가 발생하면 게임이 즉시 종료됩니다.
한 선수가 일곱 번째 괴물을 쫓아버렸다.
한 선수가 세 번째 푸른 크리스탈을 받았습니다.
마이너스 카드 더미가 다 사용되었습니다.
플레이어들은 어린이 슈퍼히어로의 역할을 맡고 악마의 침대 몬스터를 물리치기 위해 다섯 개의 마법의 주사위로 도전한다. 어떤 몬스터들은 심지어 많은 승리 포인트의 가치가 있는 크리스탈을 가지고 있습니다. 괴물들의 능력과 초능력은 게임에 많은 다양성을 가져다 줍니다!
이 게임은 6년 동안 진행되었으며, 아주 작은 슈퍼히어로 (4년 전부터) 간이 "주니어 버전"이 진행 중입니다.
게임플레이 개요 6+ 버전:
만약 한 선수가 그의 차례를 지킨다면, 그는 다섯 개의 주황색 주사위를 굴립니다. 그리고 나서 그는 자신의 결과를 몬스터 존에 있는 세 개의 드러난 몬스터 카드와 비교합니다. 그는 적당한 주사위를 제쳐놓고 총 3번의 롤링 시도로 적당한 조합을 얻으려고 합니다. 성공하면 해당하는 몬스터를 쫓아내고 승리 포인트가 인쇄된 몬스터 카드를 가져다가 앞에 놓습니다. 몬스터 카드에 파란색 크리스털이 표시되면 플레이어는 공급 장치에서 추가 크리스털을 가져갑니다. 이것은 추가 승점을 얻을 가치가 있습니다. 적절한 조합을 굴리지 못하면 초능력을 발휘해 괴물을 쫓을 수 있는 기회가 주어진다. 만약 이것이 불가능하거나 플레이어가 이것을 원하지 않는다면, 마이너스 카드 더미에서 마이너스 카드를 뽑아야 한다. 새로운 괴물이 등장하고 다음 플레이어가 차례를 맞는다.
다음 조건 중 하나가 발생하면 게임이 즉시 종료됩니다.
한 선수가 일곱 번째 괴물을 쫓아버렸다.
한 선수가 세 번째 푸른 크리스탈을 받았습니다.
마이너스 카드 더미가 다 사용되었습니다.
Super Tiny Monster Heroes is a fast and funny, card-based dice game for kids in a lovely „Doodle Papercraft" graphic style.
The players take on the role of children superheroes and try with five magic dice to drive away evil bed monsters to gain victory points. Some monsters even have crystals that are worth a lot of victory points. Monster abilities and super powers bring a lot of variety into the game!
The game is from 6 years and for the very small superheroes (from 4 years) there is a simplified "junior version" in progress ...
GAMEPLAY OVERVIEW 6+ Version:
If a player takes his turn, he rolls the five orange dice. Then he compares his result with the three revealed monster cards in the monster zone. He sets aside suitable dice and tries to get a suitable combination with a total of three attempts of rolling. If he succeeds, he has chased away the corresponding monster, takes the appropriate monster card with the printed victory points and places them in front of him. If a blue crystal is shown on the monster card, the player takes an additional crystal from the supply. This is worth additional victory points. If the player does not manage to roll a suitable combination, he has the opportunity to use his superpower to possibly chase away a monster. If this is not possible or if the player does not want this, he must draw a minus card from the minus card pile. A new monster is revealed and the next player takes his turn.
The game ends IMMEDIATELY when one of the following conditions occur:
A player has chased away his seventh monster
A player has received his third blue crystal
The minus card pile has been used up
The players take on the role of children superheroes and try with five magic dice to drive away evil bed monsters to gain victory points. Some monsters even have crystals that are worth a lot of victory points. Monster abilities and super powers bring a lot of variety into the game!
The game is from 6 years and for the very small superheroes (from 4 years) there is a simplified "junior version" in progress ...
GAMEPLAY OVERVIEW 6+ Version:
If a player takes his turn, he rolls the five orange dice. Then he compares his result with the three revealed monster cards in the monster zone. He sets aside suitable dice and tries to get a suitable combination with a total of three attempts of rolling. If he succeeds, he has chased away the corresponding monster, takes the appropriate monster card with the printed victory points and places them in front of him. If a blue crystal is shown on the monster card, the player takes an additional crystal from the supply. This is worth additional victory points. If the player does not manage to roll a suitable combination, he has the opportunity to use his superpower to possibly chase away a monster. If this is not possible or if the player does not want this, he must draw a minus card from the minus card pile. A new monster is revealed and the next player takes his turn.
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