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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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-
인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-20 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
J.D. Riordan
-
아티스트
-
인원
게임 소개
애니멀 릴레이는 매우 휴대성이 좋은 패키지에 담긴 빠른 속도의 재미있는 레이싱 게임입니다. 애니멀 릴레이에서 플레이어는 최적의 팀을 선택하여 릴레이 레이스를 겨룰 애니멀의 할당을 관리합니다.
플레이어에게는 48가지 고유한 옵션 중 6가지 동물이 할당되며, 이 중에서 자신이 선호하는 팀을 선택하고 프로그래밍해야 합니다*. 동물과 스쿼의 결합 속도는 승리 전략의 중심이 될 것이지만, 높이, 폭, 자연적인 포식 본능과 같은 다른 특성들은 이웃 차선의 발전에 영향을 미칠 수 있다. 각 선수는 자신의 팀에 대한 정보를 갖게 되며, 다른 팀들은 게임이 진행됨에 따라 공개된다. 선수 전략은 가능한 기회와 주변 차선의 방해를 허용해야 한다.
그 게임은 1-6명의 선수에게 적합합니다. 더 많은 플레이어들이 더 많은 팩을 추가하여 경쟁할 수 있습니다. 6명 이하의 선수와 경기를 할 경우, 한 명 이상의 선수가 둘 이상의 팀과 경쟁하거나 카드를 임의로 할당하면 할당되지 않은 팀(최적 팀)이 우승에 도전할 수 있다.
이 게임은 설명이 쉬운 규칙과 직관적인 설정, 빠른 속도, 유연한 플레이어 수 등이 있어 완벽한 서먹서먹한 소셜 게임이다. 더 긴 경기를 위해 선수들이 모이기만을 기다리며 15~20분을 넘기는 것도 좋은 필러 게임이다. 그러나 게임플레이가 빠르고 변화무쌍하기 때문에 종종 3전3선승제, 5전3선승제로 이어지기도 한다.
이 게임은 다음을 포함합니다.
48 No. Unique Animal Cards;
4 No. Progress Track Cards;
6 아니요. 개별적으로 색칠한 주사위;
6 아니요. 개별 컬러 플레이어 마커.
이 게임은 교육용 게임은 아니지만, 각 동물에 대한 추가적인 과학적 정보가 제공된다.
여러분에게 혀를 내밀고 있는 이 동물들에 대해 불쾌해 하지 마세요; 각각은 바통을 들고 다니는 데 도움이 될 불법적인 장치가 없다는 것을 증명해 달라는 요청을 받았습니다!
To programme은 단순히 옵션을 미리 정리하는 현대 게임 용어로서, 모든 플레이어의 선택이 순서에 따라 변경되지 않고 재생됩니다. 이 게임의 호환 프로그래밍 선택은 단순히 배턴의 연결 그래픽을 줄 세우기만 하면 쉽게 이해할 수 있다.
—디자이너의 설명
플레이어에게는 48가지 고유한 옵션 중 6가지 동물이 할당되며, 이 중에서 자신이 선호하는 팀을 선택하고 프로그래밍해야 합니다*. 동물과 스쿼의 결합 속도는 승리 전략의 중심이 될 것이지만, 높이, 폭, 자연적인 포식 본능과 같은 다른 특성들은 이웃 차선의 발전에 영향을 미칠 수 있다. 각 선수는 자신의 팀에 대한 정보를 갖게 되며, 다른 팀들은 게임이 진행됨에 따라 공개된다. 선수 전략은 가능한 기회와 주변 차선의 방해를 허용해야 한다.
그 게임은 1-6명의 선수에게 적합합니다. 더 많은 플레이어들이 더 많은 팩을 추가하여 경쟁할 수 있습니다. 6명 이하의 선수와 경기를 할 경우, 한 명 이상의 선수가 둘 이상의 팀과 경쟁하거나 카드를 임의로 할당하면 할당되지 않은 팀(최적 팀)이 우승에 도전할 수 있다.
이 게임은 설명이 쉬운 규칙과 직관적인 설정, 빠른 속도, 유연한 플레이어 수 등이 있어 완벽한 서먹서먹한 소셜 게임이다. 더 긴 경기를 위해 선수들이 모이기만을 기다리며 15~20분을 넘기는 것도 좋은 필러 게임이다. 그러나 게임플레이가 빠르고 변화무쌍하기 때문에 종종 3전3선승제, 5전3선승제로 이어지기도 한다.
이 게임은 다음을 포함합니다.
48 No. Unique Animal Cards;
4 No. Progress Track Cards;
6 아니요. 개별적으로 색칠한 주사위;
6 아니요. 개별 컬러 플레이어 마커.
이 게임은 교육용 게임은 아니지만, 각 동물에 대한 추가적인 과학적 정보가 제공된다.
여러분에게 혀를 내밀고 있는 이 동물들에 대해 불쾌해 하지 마세요; 각각은 바통을 들고 다니는 데 도움이 될 불법적인 장치가 없다는 것을 증명해 달라는 요청을 받았습니다!
To programme은 단순히 옵션을 미리 정리하는 현대 게임 용어로서, 모든 플레이어의 선택이 순서에 따라 변경되지 않고 재생됩니다. 이 게임의 호환 프로그래밍 선택은 단순히 배턴의 연결 그래픽을 줄 세우기만 하면 쉽게 이해할 수 있다.
—디자이너의 설명
Animal Relay is a fast paced, entertaining game of racing in a highly portable package. In Animal Relay players manage an allocation of Animals to contest a relay race by choosing their optimal team.
Players are assigned six animals from a pack of 48 unique options from which they must choose and programme* their preferred team. Animal’s combined speed will be central to a winning strategy, however, other characteristics such as height, width and natural predatory instincts, may influence progress in neighbouring lanes. Each player will have information regarding their own team, with other teams revealed as the game progresses. Players strategies should allow for possible opportunities and interruptions from neighbouring lanes.
The game is suitable for 1-6 players. More players can compete with the additions of more packs. When playing with less than six players, one or more players may contest with more than one team or the random allocation of cards permits unallocated (but sub-optimal) teams to challenge for the win.
The game is a perfect ice-breaking social game because of its easy to explain rules, intuitive setting, fast pace and flexible player count. It is also a great filler game to pass 15-20 minutes while waiting for players to assemble for a longer game. Its quick and changeable gameplay however, often lead to contests of best of three, best of five…etc
The game contains:
48 No. Unique Animal Cards;
4 No. Progress Track Cards;
6 No. Individually Coloured Dice;
6 No. Individually Colour Player Markers.
The game is not intended as an educational game, however additional scientific information is presented for each animal.
Please don’t take offence at these animals sticking there tongues out at you; each was requested to prove they had no illegal devices to aid in the carrying of a baton!
To programme is a modern gaming term for simply organising options in advance where all players choices are then played out without alteration in sequence. Compliant programming choices in this game are easily comprehensible by simply lining up linking graphics of batons.
—description from the designer
Players are assigned six animals from a pack of 48 unique options from which they must choose and programme* their preferred team. Animal’s combined speed will be central to a winning strategy, however, other characteristics such as height, width and natural predatory instincts, may influence progress in neighbouring lanes. Each player will have information regarding their own team, with other teams revealed as the game progresses. Players strategies should allow for possible opportunities and interruptions from neighbouring lanes.
The game is suitable for 1-6 players. More players can compete with the additions of more packs. When playing with less than six players, one or more players may contest with more than one team or the random allocation of cards permits unallocated (but sub-optimal) teams to challenge for the win.
The game is a perfect ice-breaking social game because of its easy to explain rules, intuitive setting, fast pace and flexible player count. It is also a great filler game to pass 15-20 minutes while waiting for players to assemble for a longer game. Its quick and changeable gameplay however, often lead to contests of best of three, best of five…etc
The game contains:
48 No. Unique Animal Cards;
4 No. Progress Track Cards;
6 No. Individually Coloured Dice;
6 No. Individually Colour Player Markers.
The game is not intended as an educational game, however additional scientific information is presented for each animal.
Please don’t take offence at these animals sticking there tongues out at you; each was requested to prove they had no illegal devices to aid in the carrying of a baton!
To programme is a modern gaming term for simply organising options in advance where all players choices are then played out without alteration in sequence. Compliant programming choices in this game are easily comprehensible by simply lining up linking graphics of batons.
—description from the designer
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