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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
3-999 분
-
연령
3+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Ben Reader
-
아티스트
Ben Reader
-
인원
게임 소개
이 건방진 캐릭터는 세 조각이 있어요.
이것은 그녀를 가장 배우기 쉬운 게임들 중 하나로 만든다. 하지만, 속지 마세요! 이기려면 교활하고 계산적이어야 한다.
이 계단식 이빨 조각상은 예술작품이 일치하도록 정렬되도록 디자인되었습니다. 플레이어들은 그들의 선택에 따라 교대로 조립하고 나서 머리나 몸을 교대로 움직인다. 두 조각은 톱니바퀴가 다르기 때문에 특별한 숫자 조합에서만 정렬할 수 있습니다. 일직선으로 보이는 자연이 풍부해지고, 정렬하는 길을 보지 않고도 무한대의 게임이 가능하다!
얼굴은 선사시대 금성 조각상과 비슷하거나 잉카 금과 비교될 수도 있다. 진정한 가시성과 기계적인 회전성을 결합한 Tressa가 21세기 디자인의 선두에 올랐습니다! 에칭된 눈웃음 조각상은 궁극적으로 촉각적인 물체이다: 손에 인체공학적으로 뒤틀린 채 앉아, 장난스럽게 책상 위에 앉아, 아무도 알지 못할 무언가에 대해 웃는다. 흥미롭게도 그 형태는 높이가 폭의 약 1.618인 황금 비율에 들어맞는다. 부분들은 이 수학적인 조화를 더 나아가기 위한 측정을 높이는데 동등하게 상승합니다.
게임은 머리로 3단계가 있고 몸으로 5단계가 있습니다. 플레이어는 언제든지 "를 부를 수 있습니다.트레사", 그리고 아래쪽 방향을 바꾸면 다른 플레이어가 "를 부른다.Pympes" 및 상부 회전 변화.
—디자이너의 설명
이것은 그녀를 가장 배우기 쉬운 게임들 중 하나로 만든다. 하지만, 속지 마세요! 이기려면 교활하고 계산적이어야 한다.
이 계단식 이빨 조각상은 예술작품이 일치하도록 정렬되도록 디자인되었습니다. 플레이어들은 그들의 선택에 따라 교대로 조립하고 나서 머리나 몸을 교대로 움직인다. 두 조각은 톱니바퀴가 다르기 때문에 특별한 숫자 조합에서만 정렬할 수 있습니다. 일직선으로 보이는 자연이 풍부해지고, 정렬하는 길을 보지 않고도 무한대의 게임이 가능하다!
얼굴은 선사시대 금성 조각상과 비슷하거나 잉카 금과 비교될 수도 있다. 진정한 가시성과 기계적인 회전성을 결합한 Tressa가 21세기 디자인의 선두에 올랐습니다! 에칭된 눈웃음 조각상은 궁극적으로 촉각적인 물체이다: 손에 인체공학적으로 뒤틀린 채 앉아, 장난스럽게 책상 위에 앉아, 아무도 알지 못할 무언가에 대해 웃는다. 흥미롭게도 그 형태는 높이가 폭의 약 1.618인 황금 비율에 들어맞는다. 부분들은 이 수학적인 조화를 더 나아가기 위한 측정을 높이는데 동등하게 상승합니다.
게임은 머리로 3단계가 있고 몸으로 5단계가 있습니다. 플레이어는 언제든지 "를 부를 수 있습니다.트레사", 그리고 아래쪽 방향을 바꾸면 다른 플레이어가 "를 부른다.Pympes" 및 상부 회전 변화.
—디자이너의 설명
There are 3 pieces to this cheeky character,
This makes her one of the simplest games to learn. However, don't be fooled! To win, one must be cunning and calculating.
This step-toothed figurine is designed to be aligned, so that the artwork matches up. Players take turns assembling at their choosing and then take turns at moving the head or the body. As both pieces have different cog notches they can only align on special numerical combinations. The seemingly straight forward nature becomes abundant, without seeing the paths to alignment an infinite game is possible!
The countenance bares resemblance to the prehistoric so-called Venus figurines, or could also be compared to Inca gold. Combined with authentic visage and mechanic rotatability Tressa has landed in the forefront of 21st century design! The etched tittering statuette is ultimately a tactile object: sits twisting ergonomically in the hand, mischievously perches on the desk, laughing about something no-one will ever know. Interestingly the form fits in the golden ratio - the height measuring approximately 1.618 of the width. The parts equally ascend in escalating measurements furthering this mathematic harmony.
The game has 3 steps to the head and 5 to the body. At any moment a player can call "Tressa" and change the lower direction, and the other player calling "Pympes" and changing the upper rotation.
—description from the designer
This makes her one of the simplest games to learn. However, don't be fooled! To win, one must be cunning and calculating.
This step-toothed figurine is designed to be aligned, so that the artwork matches up. Players take turns assembling at their choosing and then take turns at moving the head or the body. As both pieces have different cog notches they can only align on special numerical combinations. The seemingly straight forward nature becomes abundant, without seeing the paths to alignment an infinite game is possible!
The countenance bares resemblance to the prehistoric so-called Venus figurines, or could also be compared to Inca gold. Combined with authentic visage and mechanic rotatability Tressa has landed in the forefront of 21st century design! The etched tittering statuette is ultimately a tactile object: sits twisting ergonomically in the hand, mischievously perches on the desk, laughing about something no-one will ever know. Interestingly the form fits in the golden ratio - the height measuring approximately 1.618 of the width. The parts equally ascend in escalating measurements furthering this mathematic harmony.
The game has 3 steps to the head and 5 to the body. At any moment a player can call "Tressa" and change the lower direction, and the other player calling "Pympes" and changing the upper rotation.
—description from the designer
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