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7.3Devil Takes All!: The Battle of Opequon Creek, 1864 (2011) -
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Paul Rohrbaugh
-
아티스트
Bruce Yearian
-
인원
게임 소개
적에게서 남쪽으로 몸을 내밀고 죽음을 따라가십시오. 적이 가는 곳이면 어디든 아군도 보내라.율리시스 S. 그랜트 장군은 1864년 8월 7일 필립 셰리단 장군에게 내린 명령에 따라.
[오하이오 제23연대]가 은행에서 일어나자, 만 마리의 악마가 그들을 쫓는 것처럼 내 부하들이 떠나갔다.” --존 B 장군을 공경하십시오. 고든, 오페콘 크릭 전투에 이어
데빌 테이크 올!은 1864년 9월 19일 오페콘 크릭(제3차 윈체스터 전투라고도 함)에서 주발 얼리 장군이 이끄는 남군과 필립 셰리던 장군이 이끄는 셰넌도아 연합군 사이에 벌어진 전투를 모의한 것이다. 이 전투는 셰넌도어 계곡에서 벌어진 마지막 전투 중 하나였다. 전 미국 부통령 존 C. 브레킨리지는 남군의 명목상 지휘를 맡았고, 두 명의 미래의 대통령 러더퍼드 B. 헤이스와 윌리엄 맥킨리는 전투’의 결과에서 두드러졌다.
Devil Takes All!은 명령 유형(공격, 전진, 스탠드, 예비)에 따라 편성과 그 하위 유닛을 활성화하는 대화형 플레이 시퀀스를 사용합니다. 격투는 불과 난투극의 두 종류이며, 경기 결과에서 개별 유닛과 대형 포메이션의 사기가 두드러진다. 규칙에는 지도자를 위한 규칙, 가변적인 증원, 그리고 남군의 철수 가능성 등이 포함되어 있다. 시나리오는 양측이 이곳에서 전투가 벌어질 것을 알고 깜짝 놀란 오전 오프닝 라운드와 스톤월 여단의 잔당들이 마지막 모습을 드러낸 오후의 유혈 기후의 난타전, 그리고 하루 동안의 광범위한 전투를 다룬다.
지형 스케일은 육각당 약 500미터입니다.
보병부대와 기병부대는 여단, 포병부대는 대대이다.
각각의 힘은 250명의 남자를 나타낸다.
각 턴은 약 45분이다.
플레이 시간은 오전과 오후 시나리오의 경우 약 2.5시간에서 3시간, 낮의 전투 시나리오의 경우 약 6시간 이상이다. 비록 두 명의 플레이어를 위해 디자인되었지만, Devil Takes All!은 쉽게 솔리테어로 연주될 수 있습니다.
[오하이오 제23연대]가 은행에서 일어나자, 만 마리의 악마가 그들을 쫓는 것처럼 내 부하들이 떠나갔다.” --존 B 장군을 공경하십시오. 고든, 오페콘 크릭 전투에 이어
데빌 테이크 올!은 1864년 9월 19일 오페콘 크릭(제3차 윈체스터 전투라고도 함)에서 주발 얼리 장군이 이끄는 남군과 필립 셰리던 장군이 이끄는 셰넌도아 연합군 사이에 벌어진 전투를 모의한 것이다. 이 전투는 셰넌도어 계곡에서 벌어진 마지막 전투 중 하나였다. 전 미국 부통령 존 C. 브레킨리지는 남군의 명목상 지휘를 맡았고, 두 명의 미래의 대통령 러더퍼드 B. 헤이스와 윌리엄 맥킨리는 전투’의 결과에서 두드러졌다.
Devil Takes All!은 명령 유형(공격, 전진, 스탠드, 예비)에 따라 편성과 그 하위 유닛을 활성화하는 대화형 플레이 시퀀스를 사용합니다. 격투는 불과 난투극의 두 종류이며, 경기 결과에서 개별 유닛과 대형 포메이션의 사기가 두드러진다. 규칙에는 지도자를 위한 규칙, 가변적인 증원, 그리고 남군의 철수 가능성 등이 포함되어 있다. 시나리오는 양측이 이곳에서 전투가 벌어질 것을 알고 깜짝 놀란 오전 오프닝 라운드와 스톤월 여단의 잔당들이 마지막 모습을 드러낸 오후의 유혈 기후의 난타전, 그리고 하루 동안의 광범위한 전투를 다룬다.
지형 스케일은 육각당 약 500미터입니다.
보병부대와 기병부대는 여단, 포병부대는 대대이다.
각각의 힘은 250명의 남자를 나타낸다.
각 턴은 약 45분이다.
플레이 시간은 오전과 오후 시나리오의 경우 약 2.5시간에서 3시간, 낮의 전투 시나리오의 경우 약 6시간 이상이다. 비록 두 명의 플레이어를 위해 디자인되었지만, Devil Takes All!은 쉽게 솔리테어로 연주될 수 있습니다.
“Put himself south of the enemy and follow to the death. Wherever the enemy goes, let our troops go also.” --General Ulysses S. Grant on the orders given to General Phillip Sheridan, August 7th, 1864.
“…as [the 23rd Ohio] rose from the bank, away went my boys as though ten thousand devils were after them.” --Confederate General John B. Gordon, following the battle of Opequon Creek.
Devil Takes All! is a simulation of the battle fought on September 19th, 1864, at Opequon Creek (also called the Third Battle of Winchester) between the Confederate Army of the Valley under General Jubal Early and the Union Army of the Shenandoah under General Phillip Sheridan. The battle was one of the last fought in the Shenandoah Valley. Former Vice-President of the United States, John C. Breckinridge, was in titular command of the Confederate forces, while two future presidents, Rutherford B. Hayes and William McKinley, figured prominently in the battle’s outcome.
Devil Takes All! uses an interactive sequence of play that activates formations, and their subordinate units, by the types of orders (Attack, Advance, Stand, Reserve) they have been issued. Combat is of two types, fire and melee, and both individual unit and larger formation morale figure prominently in the game’s outcome. Rules include ones for leaders, variable reinforcements, and possible Confederate withdrawal. Scenarios cover the morning’s “opening round” in which both sides were surprised to discover a fight would occur here, the afternoon’s bloody, climatic slugfest in which the remnants of the Stonewall Brigade made their final appearance, as well as the comprehensive day-long battle.
Terrain scale is about 500 meters per hex
Infantry units and cavalry units are brigades, artillery units are battalions.
Each strength point represents 250 men.
Each turn is about 45 minutes.
Playing time is about 2.5 to 3 hours for the AM and PM scenarios, about 6+ hours for the day-long battle scenario. Although designed for two players, Devil Takes All! can easily be played solitaire.
“…as [the 23rd Ohio] rose from the bank, away went my boys as though ten thousand devils were after them.” --Confederate General John B. Gordon, following the battle of Opequon Creek.
Devil Takes All! is a simulation of the battle fought on September 19th, 1864, at Opequon Creek (also called the Third Battle of Winchester) between the Confederate Army of the Valley under General Jubal Early and the Union Army of the Shenandoah under General Phillip Sheridan. The battle was one of the last fought in the Shenandoah Valley. Former Vice-President of the United States, John C. Breckinridge, was in titular command of the Confederate forces, while two future presidents, Rutherford B. Hayes and William McKinley, figured prominently in the battle’s outcome.
Devil Takes All! uses an interactive sequence of play that activates formations, and their subordinate units, by the types of orders (Attack, Advance, Stand, Reserve) they have been issued. Combat is of two types, fire and melee, and both individual unit and larger formation morale figure prominently in the game’s outcome. Rules include ones for leaders, variable reinforcements, and possible Confederate withdrawal. Scenarios cover the morning’s “opening round” in which both sides were surprised to discover a fight would occur here, the afternoon’s bloody, climatic slugfest in which the remnants of the Stonewall Brigade made their final appearance, as well as the comprehensive day-long battle.
Terrain scale is about 500 meters per hex
Infantry units and cavalry units are brigades, artillery units are battalions.
Each strength point represents 250 men.
Each turn is about 45 minutes.
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