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7.7A Barbarous Ground: The Battle of Germantown, 1777 (2013) -
-
인원
1-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.50 / 5
-
디자이너
Paul Rohrbaugh
-
아티스트
Bruce Yearian
-
인원
게임 소개
수치스러움, 수치스러움, 경보병. 당신이 후퇴하는 걸 본 적이 없어요. 폼! 폼! 정찰용 탐사선일 뿐이야!”
하우 장군, 오전 7시 조금 전에 안개 속에서 제2경보병연대의 맹렬한 퇴각을 목격했습니다. 잠시 후 그와 그의 참모들은 지속적인 미군의 포격을 받았다.
야만적인 그라운드는 1777년 10월 4일 저먼타운의 교차로 마을에서 조지 워싱턴 장군이 지휘하는 대륙군과 콘월리스 경이 지휘하는 영국군 사이에 벌어진 전투를 시뮬레이션한 것이다. 영국은 필라델피아를 점령한 후 군대를 분열시켰고, 워싱턴은 그가 침략자들을 세부적으로 물리칠 수 있는 좋은 기회를 얻었다고 믿었다. 미군의 초기 공격은 훌륭하게 성공했지만, 아침 안개, 연기, 영국 제40연대가 츄 하우스에서 단호한 대기, 영국군의 전투 경험으로 인해 방어군은 재집결하여 반격할 수 있었다. 더 잘할 수 있나요?
야만적인 그라운드는 명령의 종류(공격, 전진, 저항, 예비)에 따라 편성과 그 하위 단위를 활성화하는 대화형 플레이 시퀀스를 사용한다. 격투는 불과 난투극의 두 종류이며, 경기 결과에서 개별 유닛과 대형 포메이션의 사기가 두드러진다. 규칙에는 지도자를 위한 규칙과 가변적인 증원이 포함됩니다. 시나리오는 양측이 이곳에서 전투가 벌어질 것을 알고 놀랐던 오전 오프닝 라운드와 오후의 유혈 기후의 난투극, 그리고 영국군이 패배 직전에 어느 정도 승리를 거두는 것을 다루고 있다.
지형 스케일은 육각당 약 200야드이다.
보병부대와 기병부대는 대부분 연대, 포병부대는 대대다. 각각의 힘은 250명의 남자를 나타낸다.
각 턴은 약 30분입니다.
플레이 시간은 오전과 오후 시나리오의 경우 약 2.5시간에서 3시간, 낮의 전투 시나리오의 경우 약 6시간 이상이다. 비록 두 명의 선수를 위해 설계되었지만, 야만적인 그라운드는 쉽게 솔리테어로 연주될 수 있습니다.
하우 장군, 오전 7시 조금 전에 안개 속에서 제2경보병연대의 맹렬한 퇴각을 목격했습니다. 잠시 후 그와 그의 참모들은 지속적인 미군의 포격을 받았다.
야만적인 그라운드는 1777년 10월 4일 저먼타운의 교차로 마을에서 조지 워싱턴 장군이 지휘하는 대륙군과 콘월리스 경이 지휘하는 영국군 사이에 벌어진 전투를 시뮬레이션한 것이다. 영국은 필라델피아를 점령한 후 군대를 분열시켰고, 워싱턴은 그가 침략자들을 세부적으로 물리칠 수 있는 좋은 기회를 얻었다고 믿었다. 미군의 초기 공격은 훌륭하게 성공했지만, 아침 안개, 연기, 영국 제40연대가 츄 하우스에서 단호한 대기, 영국군의 전투 경험으로 인해 방어군은 재집결하여 반격할 수 있었다. 더 잘할 수 있나요?
야만적인 그라운드는 명령의 종류(공격, 전진, 저항, 예비)에 따라 편성과 그 하위 단위를 활성화하는 대화형 플레이 시퀀스를 사용한다. 격투는 불과 난투극의 두 종류이며, 경기 결과에서 개별 유닛과 대형 포메이션의 사기가 두드러진다. 규칙에는 지도자를 위한 규칙과 가변적인 증원이 포함됩니다. 시나리오는 양측이 이곳에서 전투가 벌어질 것을 알고 놀랐던 오전 오프닝 라운드와 오후의 유혈 기후의 난투극, 그리고 영국군이 패배 직전에 어느 정도 승리를 거두는 것을 다루고 있다.
지형 스케일은 육각당 약 200야드이다.
보병부대와 기병부대는 대부분 연대, 포병부대는 대대다. 각각의 힘은 250명의 남자를 나타낸다.
각 턴은 약 30분입니다.
플레이 시간은 오전과 오후 시나리오의 경우 약 2.5시간에서 3시간, 낮의 전투 시나리오의 경우 약 6시간 이상이다. 비록 두 명의 선수를 위해 설계되었지만, 야만적인 그라운드는 쉽게 솔리테어로 연주될 수 있습니다.
For shame, for shame, light infantry. I never saw you retreat before. Form! Form! It’s only a scouting probe!”
--General Howe, a little before 7:00 AM upon seeing, out of the fog, the headlong retreat of the 2nd Light Infantry pickets. Moments later he and his staff came under sustained American artillery fire.
A Barbarous Ground is a simulation of the battle fought on October 4th, 1777, at the crossroads village of Germantown between the Continental Army under General George Washington and the British Army under Lord Cornwallis. The British had split their Army after occupying Philadelphia, and Washington believed he was presented with an excellent opportunity with defeating the invaders in detail. While the initial American attack succeeded splendidly, the morning fog, smoke, a determined stand by the British 40th Regiment at Chew House, and greater British experience in battle allowed the defending forces time to regroup and counter-attack; snatching victory from the jaws of defeat. Can you do better?
A Barbarous Ground uses an interactive sequence of play that activates formations, and their subordinate units, by the types of orders (Attack, Advance, Stand, Reserve) they have been issued. Combat is of two types, fire and melee, and both individual unit and larger formation morale figure prominently in the game’s outcome. Rules include ones for leaders and variable reinforcements. Scenarios cover the morning’s “opening round” in which both sides were surprised to discover a fight would occur here, the afternoon’s bloody, climatic slugfest in which the American offensive was spent, and the British managed to snatch a degree of victory from the jaws of defeat.
Terrain scale is about 200 yards per hex
Infantry units and cavalry units are mostly regiments, artillery units are battalions. Each strength point represents 250 men.
Each turn is about 30 minutes.
Playing time is about 2.5 to 3 hours for the AM and PM scenarios, about 6+ hours for the day-long battle scenario. Although designed for two players, A Barbarous Ground can easily be played solitaire.
--General Howe, a little before 7:00 AM upon seeing, out of the fog, the headlong retreat of the 2nd Light Infantry pickets. Moments later he and his staff came under sustained American artillery fire.
A Barbarous Ground is a simulation of the battle fought on October 4th, 1777, at the crossroads village of Germantown between the Continental Army under General George Washington and the British Army under Lord Cornwallis. The British had split their Army after occupying Philadelphia, and Washington believed he was presented with an excellent opportunity with defeating the invaders in detail. While the initial American attack succeeded splendidly, the morning fog, smoke, a determined stand by the British 40th Regiment at Chew House, and greater British experience in battle allowed the defending forces time to regroup and counter-attack; snatching victory from the jaws of defeat. Can you do better?
A Barbarous Ground uses an interactive sequence of play that activates formations, and their subordinate units, by the types of orders (Attack, Advance, Stand, Reserve) they have been issued. Combat is of two types, fire and melee, and both individual unit and larger formation morale figure prominently in the game’s outcome. Rules include ones for leaders and variable reinforcements. Scenarios cover the morning’s “opening round” in which both sides were surprised to discover a fight would occur here, the afternoon’s bloody, climatic slugfest in which the American offensive was spent, and the British managed to snatch a degree of victory from the jaws of defeat.
Terrain scale is about 200 yards per hex
Infantry units and cavalry units are mostly regiments, artillery units are battalions. Each strength point represents 250 men.
Each turn is about 30 minutes.
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