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BGG랭킹
BGG전체 : 0
8.3The Edge: Dawnfall – Plastic Bosses Expansion (2020) -
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Michał Oracz, Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot
-
아티스트
Michał Oracz
-
인원
게임 소개
협동조합과 PvP 확장! 모든 주요 파벌에 6명의 보스! 추가 카드 및 시나리오!
AI 보스:
플레이어 통제 파벌들이 A에 의해 통제되는 거대 보스들과 싸우는 특별한 전용 솔로 시스템에 참여하세요.i
각 보스는 카드에 대한 고유한 일련의 동작을 가지고 있으며, 각 카드의 게임 순서는 보스 전술을 바꿉니다. 보스는 각자 다르고 당신은 항상 한 명씩 상대하는군요.
보스 플레이어와 싸우는 동안 덱에서 카드 3개를 꺼내 액션 덱을 만듭니다. 카드마다 상하 2가지 동작이 있습니다. 카드가 테이블 위에 놓여 있을 때, 높은 카드의 하단은 낮은 카드의 상단을 덮기 때문에, 처음에 보스는 4가지 동작만 사용합니다. 상사에게 상처를 충분히 입혔을 때 상사는 죽지 않고, 이전에 숨겨져 있던 행동을 드러내는 행동 카드를 제거하기만 하면 됩니다. 그러면 다음 단계로 이동할 때까지 새 카드를 감으셔야 합니다. 마지막 카드를 제거해야 보스가 죽습니다.
보스 행동은 보스마다 매우 독특하고 풍미가 넘칩니다. 각 동작은 또한 서로 다른 타겟팅 시스템을 가지고 있으며, 가장 약한 모델, 가장 가까운 모델, 베이스 투 베이스 등을 목표로 할 수 있습니다.
각 보스들은 또한 쿼리, 컨트롤, 쉴드, 독소 등의 토큰 세트를 가지고 있어 매커니즘과 전투 특성에 추가적인 변화를 준다.
추가적으로, 각 상사는 2개의 미니 시나리오를 가지고 있습니다.
모든 보스는 만남에 엄청난 재미와 도전을 가져오고 그들을 이기기 위해 많은 시도가 필요할 것입니다!
또한, 이제 각 보스는 각 파벌의 완전한 플레이 가능한 보스로 속하게 됩니다. 선수들이 다른 선수들과의 배틀에 투입할 수 있게 되며 A 감독처럼 감독 한 사람 한 사람 한 사람 한 사람의 완전한 비대칭성과 독특한 풍미를 기대할 수 있다.I모드.
AI 보스:
플레이어 통제 파벌들이 A에 의해 통제되는 거대 보스들과 싸우는 특별한 전용 솔로 시스템에 참여하세요.i
각 보스는 카드에 대한 고유한 일련의 동작을 가지고 있으며, 각 카드의 게임 순서는 보스 전술을 바꿉니다. 보스는 각자 다르고 당신은 항상 한 명씩 상대하는군요.
보스 플레이어와 싸우는 동안 덱에서 카드 3개를 꺼내 액션 덱을 만듭니다. 카드마다 상하 2가지 동작이 있습니다. 카드가 테이블 위에 놓여 있을 때, 높은 카드의 하단은 낮은 카드의 상단을 덮기 때문에, 처음에 보스는 4가지 동작만 사용합니다. 상사에게 상처를 충분히 입혔을 때 상사는 죽지 않고, 이전에 숨겨져 있던 행동을 드러내는 행동 카드를 제거하기만 하면 됩니다. 그러면 다음 단계로 이동할 때까지 새 카드를 감으셔야 합니다. 마지막 카드를 제거해야 보스가 죽습니다.
보스 행동은 보스마다 매우 독특하고 풍미가 넘칩니다. 각 동작은 또한 서로 다른 타겟팅 시스템을 가지고 있으며, 가장 약한 모델, 가장 가까운 모델, 베이스 투 베이스 등을 목표로 할 수 있습니다.
각 보스들은 또한 쿼리, 컨트롤, 쉴드, 독소 등의 토큰 세트를 가지고 있어 매커니즘과 전투 특성에 추가적인 변화를 준다.
추가적으로, 각 상사는 2개의 미니 시나리오를 가지고 있습니다.
모든 보스는 만남에 엄청난 재미와 도전을 가져오고 그들을 이기기 위해 많은 시도가 필요할 것입니다!
또한, 이제 각 보스는 각 파벌의 완전한 플레이 가능한 보스로 속하게 됩니다. 선수들이 다른 선수들과의 배틀에 투입할 수 있게 되며 A 감독처럼 감독 한 사람 한 사람 한 사람 한 사람의 완전한 비대칭성과 독특한 풍미를 기대할 수 있다.I모드.
Co-op and PvP Expansion! 6 bosses for all the main factions! Additional cards and scenarios!
A.I. Bosses:
Take part in the special dedicated solo system where player controlled factions fight against Huge Bosses controlled by A.I.
Each boss has its own unique set of actions on cards and each game order of those cards change Boss tactics. Each Boss is different and you always play against one at a time.
While fighting against boss player take 3 cards from its deck and create its action deck. Each card has 2 actions, top and bottom. When cards are lying on table, bottoms of higher cards cover tops of lower cards, so initially boss uses only 4 actions. When you wound boss enough times it does not dies, you simply remove its action card revealing previously hidden action. Then you have to wound new card until moving to next. Boss dies only when you remove its final card.
Boss actions are very unique and full of flavor to each Boss. Each action also has different targeting system, it can target weakest models, closest, all base to base, etc.
Each boss also has its own set of tokens like Quarry, Control, Shields, Toxic that gives it the additional twist to its mechanics and combat characteristics.
Additionally, each boss has 2 mini scenarios.
Every single Boss brings tons of fun and challenge to encounters and will require many attempts to beat them!
Also, each Boss now will belong as fully playable Boss for its respective faction. Players will be able to field them in battles against other players and you can expect full asymmetry and unique flavor for every single boss just like in A.I mode.
A.I. Bosses:
Take part in the special dedicated solo system where player controlled factions fight against Huge Bosses controlled by A.I.
Each boss has its own unique set of actions on cards and each game order of those cards change Boss tactics. Each Boss is different and you always play against one at a time.
While fighting against boss player take 3 cards from its deck and create its action deck. Each card has 2 actions, top and bottom. When cards are lying on table, bottoms of higher cards cover tops of lower cards, so initially boss uses only 4 actions. When you wound boss enough times it does not dies, you simply remove its action card revealing previously hidden action. Then you have to wound new card until moving to next. Boss dies only when you remove its final card.
Boss actions are very unique and full of flavor to each Boss. Each action also has different targeting system, it can target weakest models, closest, all base to base, etc.
Each boss also has its own set of tokens like Quarry, Control, Shields, Toxic that gives it the additional twist to its mechanics and combat characteristics.
Additionally, each boss has 2 mini scenarios.
Every single Boss brings tons of fun and challenge to encounters and will require many attempts to beat them!
Also, each Boss now will belong as fully playable Boss for its respective faction. Players will be able to field them in battles against other players and you can expect full asymmetry and unique flavor for every single boss just like in A.I mode.
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