-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-30 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Mark Tuck
-
아티스트
Mark Tuck
-
인원
게임 소개
교환기는 의도한 수신자에게 전화를 연결하는 카드놀이 게임입니다.
배전반은 각각 다른 경로(전기 코드)를 보여주는 3 & 3개의 카드 격자로 구성되어 있다. 수신 전화와 수신자의 단말기를 나타내는 큐브/토큰은 게시판의 바깥쪽 가장자리 주변에 무작위로 배치됩니다. 카드와 큐브를 움직여서 플레이어는 같은 색의 두 단자(수신 전화와 수신자)를 연속적인 코드로 연결하려고 시도한다.
우선 순위와 먼저 연결해야 하는 긴급 호출이 특징인 3라운드의 난이도가 상승합니다. 게임에서 이기려면 모든 호출이 일정 수의 이동 범위 내에서 연결되어야 합니다.
—디자이너의 설명
배전반은 각각 다른 경로(전기 코드)를 보여주는 3 & 3개의 카드 격자로 구성되어 있다. 수신 전화와 수신자의 단말기를 나타내는 큐브/토큰은 게시판의 바깥쪽 가장자리 주변에 무작위로 배치됩니다. 카드와 큐브를 움직여서 플레이어는 같은 색의 두 단자(수신 전화와 수신자)를 연속적인 코드로 연결하려고 시도한다.
우선 순위와 먼저 연결해야 하는 긴급 호출이 특징인 3라운드의 난이도가 상승합니다. 게임에서 이기려면 모든 호출이 일정 수의 이동 범위 내에서 연결되어야 합니다.
—디자이너의 설명
Switchboard is a solitaire game of connecting telephone calls to their intended recipients.
The switchboard is made up of a 3 × 3 grid of cards, each showing different paths (electrical cords). Cubes/tokens representing the terminals of incoming calls and their recipients are randomly placed around the outer edge of the board. By moving the cards and cubes the player attempts to connect two terminals of the same colour (an incoming call and its recipient) with a continuous cord.
There are 3 rounds of increasing difficulty, featuring priority and emergency calls that must be connected first. To win the game all the calls must be connected within a certain number of moves.
—description from the designer
The switchboard is made up of a 3 × 3 grid of cards, each showing different paths (electrical cords). Cubes/tokens representing the terminals of incoming calls and their recipients are randomly placed around the outer edge of the board. By moving the cards and cubes the player attempts to connect two terminals of the same colour (an incoming call and its recipient) with a continuous cord.
There are 3 rounds of increasing difficulty, featuring priority and emergency calls that must be connected first. To win the game all the calls must be connected within a certain number of moves.
—description from the designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
686
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
492
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
421
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
392
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
617
-
2024-11-13
-
Lv.18