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인원
2-2 명
BGG추천: 2+-2+ 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.50 / 5
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디자이너
Mark H. Walker
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아티스트
Ilya Kudriashov
-
인원
게임 소개
1985년입니다. 지금은 제3차 세계 대전입니다. 하지만 이것은 전형적인 3차 세계대전이 아닙니다.
제3차 세계대전의 정확한 언더웨어 브랜드 게임 중에서 선택할 수 있는 게임들이 많은데, 제가 플레이한 게임들은 꽤 좋습니다. 그러나 이것은 그들 중 하나가 아니다. The Long Road는 현실을 직시하고 있지만, 아직 입주하여 현실을 받아들일 준비가 되지 않았습니다. 이 게임은 반전이 있어요. 제가 세계 대전: 아이젠바흐 갭 1세를 설계한 순간부터, 석유나 온수 항구가 아닌 다른 무언가에 의해 예견된 전쟁, 또는 잘못된 정의의 땅 움켜쥐는 전쟁을 상상했습니다. 지리적 소속이 없는 세력에 의해 선동된 전쟁, 우리에게 알려지지 않은 세력에 의해.
그 세력들의 요원들은 세계 지도자를 암살하기 위해 파견된 특수 작전팀이나 다름없을지도 모른다. 그저 민병대에 지나지 않고, 외국인들을 매복하여 그들의 조국을 강간하는 것에 지나지 않는다. 한편, 그들은 정상과 다를 수도 있고, 정의상으로는—paranormal일 수도 있다.
초자연적인 요소가 가미된 전쟁 게임인 반전이 그것이다. 실수하지 마세요. 접근하기 쉽지만 정확한 워게임이 되도록 노력했습니다. 첨단 조준경, 다중 스펙트럼 연기, 포병 보급 지뢰밭, 전자 대응책, 대전차 유도 미사일, 공격용 헬리콥터, 격추에 필요한 사람이 이용할 수 있는 방공 시스템 등 모든 것이 포함된다. 에이브람스 전차, T-80 전차, M60A3, T-64B, 셰리던 전차 등 당시 무기를 지휘할 것이다. 브래들리, M-113, BMP, 보병, 스페츠나즈 등.
그러나 물론 전쟁은 장비가 승리하고 전쟁은 군인이 승리한다. 롱로드에서 군인들은 훈련과 사기가 게임에 필수적이며, 전투 해결에는 필수적입니다. 하지만 평사원들보다 더 중요한 것은 영웅들이다. 전세를 뒤집을 수 있는 남자와 여자. 우리도 포함시켰어요. 마이크 허드슨, 아드리크 알렉산드로프 샤발린 대령, 탱크 사령관 맷 달, 그리고 대령 엘레나 페트로바와 같은 사람들이 있다. 영웅적인 인간들, 하지만 그럼에도 불구하고 인간들.
하지만 더 많은 것이 있다. 그럼에도 불구하고 인간이 아닌 무언가가 있다." 전기 폭풍을 불러들여 첨단 무기를 거의 쓸모없게 만드는 악마들, 돌격소총, RPD, RPG와 함께 싸우는 Lycan 부족들, 그리고 장로들의 송곳니와 발톱. 의도와 강력한 주문을 가진 마녀, 그리고 물론 카타리나 유비렉입니다. 전투 경험이 부족한 수십 명의 병사들의 가치를 지닌 무도덕 루마니아 뱀파이어죠. 호러 팟캐스트에서 읽은 것, 영화에서 본 것, 들어 본 것, 그런 거 알아? 글쎄, The Long Road에서는 진짜야.
하지만 모든 시나리오에 악몽이 있는 것은 아니다. 가끔은 초자연적인 존재들에도 불구하고 싸우겠지만, 당신의 전투는 종종 고갈된 우라늄 탄환, 반응성 갑옷, 기동력, 집중 사격에 지나지 않을 것이다. 사실 롱로드 전술이라는 게임에는 더 나은 단어가 없어 역사적 내용만 포함하는 시나리오북이 따로 포함되어 있다.
그래서 그것은 롱 로드입니다; 일부는 군사 공포이고, 일부는 세계 3차 대전의 진정한 재현이지만, 모든 것이 재미있습니다. 맛있게 드시기 바랍니다.
Kickstarter에 곧 오겠습니다!
The Long Road의 각 사본은 다음을 포함합니다.
· 5장의 두꺼운(두께 2mm), 대형(1&사각형, 대형) 카운터.
· 3 Mounted 17” x 22” 지도 지형 보드. 종이, 뻣뻣한 판지가 아니라 두께가 2mm인 게임 보드. 두께 2mm의 대형(사각형, 큼) 카운터 5장.
· 풀 컬러 작업 카드 27개. 이 게임은 카드 구동이 아니라 카드 어시스트입니다.
· 전체 색상 규칙.
· 플레이어 지원 카드 4개.
& middot; 전투 해결을 위한 10면 주사위 5개.
· 1/4톤의 시나리오.
제3차 세계대전의 정확한 언더웨어 브랜드 게임 중에서 선택할 수 있는 게임들이 많은데, 제가 플레이한 게임들은 꽤 좋습니다. 그러나 이것은 그들 중 하나가 아니다. The Long Road는 현실을 직시하고 있지만, 아직 입주하여 현실을 받아들일 준비가 되지 않았습니다. 이 게임은 반전이 있어요. 제가 세계 대전: 아이젠바흐 갭 1세를 설계한 순간부터, 석유나 온수 항구가 아닌 다른 무언가에 의해 예견된 전쟁, 또는 잘못된 정의의 땅 움켜쥐는 전쟁을 상상했습니다. 지리적 소속이 없는 세력에 의해 선동된 전쟁, 우리에게 알려지지 않은 세력에 의해.
그 세력들의 요원들은 세계 지도자를 암살하기 위해 파견된 특수 작전팀이나 다름없을지도 모른다. 그저 민병대에 지나지 않고, 외국인들을 매복하여 그들의 조국을 강간하는 것에 지나지 않는다. 한편, 그들은 정상과 다를 수도 있고, 정의상으로는—paranormal일 수도 있다.
초자연적인 요소가 가미된 전쟁 게임인 반전이 그것이다. 실수하지 마세요. 접근하기 쉽지만 정확한 워게임이 되도록 노력했습니다. 첨단 조준경, 다중 스펙트럼 연기, 포병 보급 지뢰밭, 전자 대응책, 대전차 유도 미사일, 공격용 헬리콥터, 격추에 필요한 사람이 이용할 수 있는 방공 시스템 등 모든 것이 포함된다. 에이브람스 전차, T-80 전차, M60A3, T-64B, 셰리던 전차 등 당시 무기를 지휘할 것이다. 브래들리, M-113, BMP, 보병, 스페츠나즈 등.
그러나 물론 전쟁은 장비가 승리하고 전쟁은 군인이 승리한다. 롱로드에서 군인들은 훈련과 사기가 게임에 필수적이며, 전투 해결에는 필수적입니다. 하지만 평사원들보다 더 중요한 것은 영웅들이다. 전세를 뒤집을 수 있는 남자와 여자. 우리도 포함시켰어요. 마이크 허드슨, 아드리크 알렉산드로프 샤발린 대령, 탱크 사령관 맷 달, 그리고 대령 엘레나 페트로바와 같은 사람들이 있다. 영웅적인 인간들, 하지만 그럼에도 불구하고 인간들.
하지만 더 많은 것이 있다. 그럼에도 불구하고 인간이 아닌 무언가가 있다." 전기 폭풍을 불러들여 첨단 무기를 거의 쓸모없게 만드는 악마들, 돌격소총, RPD, RPG와 함께 싸우는 Lycan 부족들, 그리고 장로들의 송곳니와 발톱. 의도와 강력한 주문을 가진 마녀, 그리고 물론 카타리나 유비렉입니다. 전투 경험이 부족한 수십 명의 병사들의 가치를 지닌 무도덕 루마니아 뱀파이어죠. 호러 팟캐스트에서 읽은 것, 영화에서 본 것, 들어 본 것, 그런 거 알아? 글쎄, The Long Road에서는 진짜야.
하지만 모든 시나리오에 악몽이 있는 것은 아니다. 가끔은 초자연적인 존재들에도 불구하고 싸우겠지만, 당신의 전투는 종종 고갈된 우라늄 탄환, 반응성 갑옷, 기동력, 집중 사격에 지나지 않을 것이다. 사실 롱로드 전술이라는 게임에는 더 나은 단어가 없어 역사적 내용만 포함하는 시나리오북이 따로 포함되어 있다.
그래서 그것은 롱 로드입니다; 일부는 군사 공포이고, 일부는 세계 3차 대전의 진정한 재현이지만, 모든 것이 재미있습니다. 맛있게 드시기 바랍니다.
Kickstarter에 곧 오겠습니다!
The Long Road의 각 사본은 다음을 포함합니다.
· 5장의 두꺼운(두께 2mm), 대형(1&사각형, 대형) 카운터.
· 3 Mounted 17” x 22” 지도 지형 보드. 종이, 뻣뻣한 판지가 아니라 두께가 2mm인 게임 보드. 두께 2mm의 대형(사각형, 큼) 카운터 5장.
· 풀 컬러 작업 카드 27개. 이 게임은 카드 구동이 아니라 카드 어시스트입니다.
· 전체 색상 규칙.
· 플레이어 지원 카드 4개.
& middot; 전투 해결을 위한 10면 주사위 5개.
· 1/4톤의 시나리오.
This is 1985. This is World War III. But this is not your typical World War III.
There are many accurate-to-the-underwear-brand World War III games to choose from, and the ones that I have played are quite good. This, however, is not one of them. Although The Long Road flirts with reality, it’s not ready to move in and live with it. This game has a twist. From the moment I designed World at War: Eisenbach Gap I envisioned a war that was something else, a war that was predicated by something other than oil or warm-water ports or ill-defined land grabs. A war instigated by powers without geographical affiliation, powers unknown to us.
The agents of those powers might be nothing more than a special ops team of mysterious origin sent to assassinate a world leader, nothing more than a militia, ambushing foreigners raping their mother country; nothing other than normal. Then again, they might be other than normal, or—by definition—paranormal.
So that is the twist, a wargame with paranormal elements. Make no mistake, I’ve strived to make this an accessible, yet accurate wargame. Included is everything from advanced sights, multi-spectral smoke, artillery-delivered minefields, to electronic counter measures, anti-tank guided missiles, attack helicopters and the man-portable, air defense systems required to bring them down. You’ll command the weapons of the time; Abrams tanks, T-80 tanks, M60A3, T-64B, and Sheridan tanks. Bradleys, M-113s, BMPs, infantry, spetsnaz, and more.
But of course, war isn’t won by equipment; war is won by soldiers. In The Long Road soldiers’ training and morale is integral to the game, integral to combat resolution. But even more important than the rank and file grunts are the heroes. The men and woman who can - turn the tide of battle. We’ve included them too. People like Mike Hudson, Colonel Adrik Aleksandrov Shabalin, tank commander Sergeant Matt Dahl, and Commissar Colonel Elena Petrova. Heroic humans, but humans nonetheless.
But there is something more. Somethings that are not "humans nonetheless." Demons that summon electrical storms, rendering advanced weaponry nearly useless, Lycan clans that fight with assault rifles, RPDs, and RPGs, as well as the fang and claw of their elders. A witch with an agenda, plus the powerful spells to make it happen, and of course, Katarina Ubirek; an amoral Romanian vampire worth dozens of inexperienced soldiers in combat. You know those things that you have read about, watched in movies, heard about on horror podcasts? Well, in The Long Road they are real.
But not every scenario contains nightmares. Sometimes you’ll fight with/against/in spite of these paranormal beings, yet often your battle will be about nothing more than depleted uranium rounds, reactive armor, maneuver, and massed fires. In fact, we include a separate scenario book in the game titled Long Road Tactics that includes nothing but historical, for lack of a better word, scenarios.
So that is The Long Road; part military horror, part authentic recreation of World War III, but all fun. We hope you enjoy it.
Coming to Kickstarter soon!
Each copy of The Long Road includes.
· 5 sheets of thick (2mm thick), large (1" square, large) counters.
· 3 MOUNTED 17” x 22” map geomorphic boards. Not paper, not stiff cardboard, but rather 2mm-thick, wrapped and backed mounted game boards.5 sheets of thick (2mm thick), large (1" square, large) counters.
· 27 full-color Action Cards. The game isn't card driven; it's card assisted.
· Full-color rules.
· 4 Player Aid Cards.
· 5 ten-sided dice for resolving combat.
· A quarter ton of scenarios.
There are many accurate-to-the-underwear-brand World War III games to choose from, and the ones that I have played are quite good. This, however, is not one of them. Although The Long Road flirts with reality, it’s not ready to move in and live with it. This game has a twist. From the moment I designed World at War: Eisenbach Gap I envisioned a war that was something else, a war that was predicated by something other than oil or warm-water ports or ill-defined land grabs. A war instigated by powers without geographical affiliation, powers unknown to us.
The agents of those powers might be nothing more than a special ops team of mysterious origin sent to assassinate a world leader, nothing more than a militia, ambushing foreigners raping their mother country; nothing other than normal. Then again, they might be other than normal, or—by definition—paranormal.
So that is the twist, a wargame with paranormal elements. Make no mistake, I’ve strived to make this an accessible, yet accurate wargame. Included is everything from advanced sights, multi-spectral smoke, artillery-delivered minefields, to electronic counter measures, anti-tank guided missiles, attack helicopters and the man-portable, air defense systems required to bring them down. You’ll command the weapons of the time; Abrams tanks, T-80 tanks, M60A3, T-64B, and Sheridan tanks. Bradleys, M-113s, BMPs, infantry, spetsnaz, and more.
But of course, war isn’t won by equipment; war is won by soldiers. In The Long Road soldiers’ training and morale is integral to the game, integral to combat resolution. But even more important than the rank and file grunts are the heroes. The men and woman who can - turn the tide of battle. We’ve included them too. People like Mike Hudson, Colonel Adrik Aleksandrov Shabalin, tank commander Sergeant Matt Dahl, and Commissar Colonel Elena Petrova. Heroic humans, but humans nonetheless.
But there is something more. Somethings that are not "humans nonetheless." Demons that summon electrical storms, rendering advanced weaponry nearly useless, Lycan clans that fight with assault rifles, RPDs, and RPGs, as well as the fang and claw of their elders. A witch with an agenda, plus the powerful spells to make it happen, and of course, Katarina Ubirek; an amoral Romanian vampire worth dozens of inexperienced soldiers in combat. You know those things that you have read about, watched in movies, heard about on horror podcasts? Well, in The Long Road they are real.
But not every scenario contains nightmares. Sometimes you’ll fight with/against/in spite of these paranormal beings, yet often your battle will be about nothing more than depleted uranium rounds, reactive armor, maneuver, and massed fires. In fact, we include a separate scenario book in the game titled Long Road Tactics that includes nothing but historical, for lack of a better word, scenarios.
So that is The Long Road; part military horror, part authentic recreation of World War III, but all fun. We hope you enjoy it.
Coming to Kickstarter soon!
Each copy of The Long Road includes.
· 5 sheets of thick (2mm thick), large (1" square, large) counters.
· 3 MOUNTED 17” x 22” map geomorphic boards. Not paper, not stiff cardboard, but rather 2mm-thick, wrapped and backed mounted game boards.5 sheets of thick (2mm thick), large (1" square, large) counters.
· 27 full-color Action Cards. The game isn't card driven; it's card assisted.
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