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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-5 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Jonathan Bobrow, Daniel King
-
아티스트
Jonathan Bobrow
-
인원
게임 소개
미래에서 온 셔플보드야! 테이블 너머로 블링크를 날려 점수를 획득하고 상대의 실수를 활용하여 리드를 이어나가십시오. 이 키네틱 테이블 상판 게임에서 이기려면 정확성, 타이밍, 기교가 필요합니다.
설정:
블링크는 무해한 플리커로 게임을 시작하는데, 플리커는 회전하는 하얀 빛으로 나타난다. 깜박임 세 개를 따로 두고 나머지 플리커를 모든 플레이어에게 고르게 분배합니다. 각 플레이어에게 자홍색, 청록색, 노란색 중 하나를 지정합니다.
따로 둔 블링크를 길게 누르세요. 이렇게 하면 플롯퍼로 바뀌어 완전한 색상의 블링크로 나타나며 주기적으로 자홍색, 노란색, 청록색을 순환한다. 혼자 있을 때 플로퍼를 길게 누르면 깜박임이 돌아온다.
플리커를 플로퍼로 바꾸기
Flopper 세 개를 모두 선택하여 단일 클러스터로 결합합니다. 클러스터를 플레이어로부터 약 3피트 떨어진 곳(즉, 짧은 테이블의 다른 쪽 끝)과 게임 박스와 같은 백스톱 앞에 놓으십시오. Flopper를 멀리 둘수록 게임은 더 어려워질 것입니다.
Flopper의 클러스터 작성
게임플레이:
플레이어들은 플리커를 플로퍼 쪽으로 돌아가며 슬라이딩합니다. Flopper에 부착하면 표시되는 팀 색상에 따라 Flicker 점수가 매겨집니다. 연결된 점수가 매겨진 플리커는 점수 매기기 색상의 점 하나와 현재 Flopper 색상의 전체 절반 깜박임을 표시합니다. 블링크는 현재 플로퍼의 확장판이기 때문에 플리커가 플로퍼의 색상으로 점수를 매긴다.
일부 플리커는 던질 때 전혀 부착되지 않을 수 있습니다: 플리커는 그대로 유지됩니다. 이들은 여전히 활동적이며 다른 플레이어들이 클러스터에 노크할 수 있다.
모든 플리커를 던진 후 부착되지 않은 플리커를 옆으로 당긴 다음 점수가 매겨진 플리커를 분리합니다. 이것은 그들이 점수를 매긴 색깔을 보여주게 할 것입니다. 당신의 색깔의 양을 세고 그것을 점수 집계에 더하세요. 이 상태에서 플리커를 두 번 클릭하면 해당 플리커가 다시 보호되지 않은 플리커로 재설정되어 플레이어들에게 배포되어 다음 라운드에서 던질 수 있습니다.
윈 조건:
가장 먼저 11점에 도달한 선수가 승자입니다. 두 선수가 한 라운드를 11점 이상으로 끝내면 총점이 가장 많은 선수가 승자가 된다.
—출판사의 설명
설정:
블링크는 무해한 플리커로 게임을 시작하는데, 플리커는 회전하는 하얀 빛으로 나타난다. 깜박임 세 개를 따로 두고 나머지 플리커를 모든 플레이어에게 고르게 분배합니다. 각 플레이어에게 자홍색, 청록색, 노란색 중 하나를 지정합니다.
따로 둔 블링크를 길게 누르세요. 이렇게 하면 플롯퍼로 바뀌어 완전한 색상의 블링크로 나타나며 주기적으로 자홍색, 노란색, 청록색을 순환한다. 혼자 있을 때 플로퍼를 길게 누르면 깜박임이 돌아온다.
플리커를 플로퍼로 바꾸기
Flopper 세 개를 모두 선택하여 단일 클러스터로 결합합니다. 클러스터를 플레이어로부터 약 3피트 떨어진 곳(즉, 짧은 테이블의 다른 쪽 끝)과 게임 박스와 같은 백스톱 앞에 놓으십시오. Flopper를 멀리 둘수록 게임은 더 어려워질 것입니다.
Flopper의 클러스터 작성
게임플레이:
플레이어들은 플리커를 플로퍼 쪽으로 돌아가며 슬라이딩합니다. Flopper에 부착하면 표시되는 팀 색상에 따라 Flicker 점수가 매겨집니다. 연결된 점수가 매겨진 플리커는 점수 매기기 색상의 점 하나와 현재 Flopper 색상의 전체 절반 깜박임을 표시합니다. 블링크는 현재 플로퍼의 확장판이기 때문에 플리커가 플로퍼의 색상으로 점수를 매긴다.
일부 플리커는 던질 때 전혀 부착되지 않을 수 있습니다: 플리커는 그대로 유지됩니다. 이들은 여전히 활동적이며 다른 플레이어들이 클러스터에 노크할 수 있다.
모든 플리커를 던진 후 부착되지 않은 플리커를 옆으로 당긴 다음 점수가 매겨진 플리커를 분리합니다. 이것은 그들이 점수를 매긴 색깔을 보여주게 할 것입니다. 당신의 색깔의 양을 세고 그것을 점수 집계에 더하세요. 이 상태에서 플리커를 두 번 클릭하면 해당 플리커가 다시 보호되지 않은 플리커로 재설정되어 플레이어들에게 배포되어 다음 라운드에서 던질 수 있습니다.
윈 조건:
가장 먼저 11점에 도달한 선수가 승자입니다. 두 선수가 한 라운드를 11점 이상으로 끝내면 총점이 가장 많은 선수가 승자가 된다.
—출판사의 설명
It's shuffleboard from the future! Flick your Blinks across the table to score points, and take advantage of your opponent's mistakes to further your lead. You'll need accuracy, timing, and finesse to win this kinetic tabletop game.
SETUP:
Blinks begin the game as unscored Flickers, which appear as a spinning white light. Set three Blinks aside, then evenly distribute the remaining Flickers to all players. Assign each player one of three colors: magenta, cyan, or yellow.
Take the Blinks you set aside and long press them. This will turn them into Floppers, which appear as fully colored Blinks, periodically cycling magenta, yellow, and cyan. Long pressing a Flopper when alone will return it to a flicker.
Turning a Flicker into a Flopper
Take all three Floppers and combine them into a single cluster. Place the cluster about 3 feet away from the players (i.e. the other end of a short table) and in front of a backstop such as the game box. The further away you place the Flopper, the more challenging the game will be.
Creating a cluster of Floppers
GAMEPLAY:
Players take turns sliding their Flickers towards the Flopper. Attaching to the Flopper will score the Flicker for the team color being displayed. A scored Flicker that has been connected displays a single dot of its scoring color and an entire half Blink of the current Flopper color. That Blink is now an extension of the Flopper, so Flickers that attach to it will score for the color of the Flopper.
Some Flickers may not attach at all when thrown: these are left where they are. They are still active, and may be knocked into the cluster by other players’ Flickers.
After every Flicker has been thrown, pull the unattached flickers aside, then separate the scored Flickers. This will make them display their scored color. Count the amount of your color and add that to your score tally. Double-clicking a Flicker in this state will reset it back to an unscored Flicker, ready to be distributed to players and thrown in the next round.
WIN CONDITION:
The first player to reach 11 points is the winner. If two players end a round with 11 or more points, the player with the most points in total is the winner.
—description from the publisher
SETUP:
Blinks begin the game as unscored Flickers, which appear as a spinning white light. Set three Blinks aside, then evenly distribute the remaining Flickers to all players. Assign each player one of three colors: magenta, cyan, or yellow.
Take the Blinks you set aside and long press them. This will turn them into Floppers, which appear as fully colored Blinks, periodically cycling magenta, yellow, and cyan. Long pressing a Flopper when alone will return it to a flicker.
Turning a Flicker into a Flopper
Take all three Floppers and combine them into a single cluster. Place the cluster about 3 feet away from the players (i.e. the other end of a short table) and in front of a backstop such as the game box. The further away you place the Flopper, the more challenging the game will be.
Creating a cluster of Floppers
GAMEPLAY:
Players take turns sliding their Flickers towards the Flopper. Attaching to the Flopper will score the Flicker for the team color being displayed. A scored Flicker that has been connected displays a single dot of its scoring color and an entire half Blink of the current Flopper color. That Blink is now an extension of the Flopper, so Flickers that attach to it will score for the color of the Flopper.
Some Flickers may not attach at all when thrown: these are left where they are. They are still active, and may be knocked into the cluster by other players’ Flickers.
After every Flicker has been thrown, pull the unattached flickers aside, then separate the scored Flickers. This will make them display their scored color. Count the amount of your color and add that to your score tally. Double-clicking a Flicker in this state will reset it back to an unscored Flicker, ready to be distributed to players and thrown in the next round.
WIN CONDITION:
The first player to reach 11 points is the winner. If two players end a round with 11 or more points, the player with the most points in total is the winner.
—description from the publisher
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