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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-90 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
에어랜드 워(Airland War)는 기갑 전쟁에 의해 만들어진 현대식 갑옷의 전쟁 규칙이다.
에어랜드 워(Airland War)는 1/285 스케일 미니어처를 사용하여 현대 전쟁을 시뮬레이션한 게임 규칙 집합이다.
에어랜드 전투는 1982년부터 차기 전쟁에 대한 미군의 기본 교리를 구성해 왔다. 그것은 현대 전쟁의 본질적인 3차원을 인식합니다. 에어랜드 배틀은 미래 전장을 구상하고 있는데, 이 전 세계 거의 모든 곳에서 미군이 싸우고 승리해야 한다.
에어랜드 전쟁에는 1948년부터 현재까지 대부분의 분쟁에서 사용된 무기, 군대, 차량에 관한 규칙이 포함되어 있다. 헬기와 지상지원기가 철저하게 접목돼 플레이를 하고 있다.
기갑전처럼 당신은 현실적인 화력 게임 시스템을 가지고 있다. 비록 '화력전'이 불의 양자처럼 여겨지지만, 당신은 여전히 한 번에 여러 표적을 교전하고 파괴할 수 있습니다.
재생 순서
전술 주문 단계
통신 단계
이동 단계
항공기/헬리콥터/영유아 제일운동 세그먼트.
AFV 클로즈업/버튼 해제 세그먼트
AFV 전체 이동 세그먼트
AFV 반운동 세그먼트
AFV 이동 세그먼트
항공기/헬리콥터/영유아 두 번째 이동 세그먼트
시야 확보 단계(기본)
전투 단계
정지 화재 세그먼트
이동 이동 사격/구포 세그먼트
(첫 번째 점화 요소 세그먼트의 자동 관찰)
반운동 화재 세그먼트
전체 이동 화재 세그먼트
근접 공격 / 새 포병 부문
조준 점화 요소 단계(최종)
전장의 사기 단계
기타 세부 정보 단계
—디자이너의 설명
에어랜드 워(Airland War)는 1/285 스케일 미니어처를 사용하여 현대 전쟁을 시뮬레이션한 게임 규칙 집합이다.
에어랜드 전투는 1982년부터 차기 전쟁에 대한 미군의 기본 교리를 구성해 왔다. 그것은 현대 전쟁의 본질적인 3차원을 인식합니다. 에어랜드 배틀은 미래 전장을 구상하고 있는데, 이 전 세계 거의 모든 곳에서 미군이 싸우고 승리해야 한다.
에어랜드 전쟁에는 1948년부터 현재까지 대부분의 분쟁에서 사용된 무기, 군대, 차량에 관한 규칙이 포함되어 있다. 헬기와 지상지원기가 철저하게 접목돼 플레이를 하고 있다.
기갑전처럼 당신은 현실적인 화력 게임 시스템을 가지고 있다. 비록 '화력전'이 불의 양자처럼 여겨지지만, 당신은 여전히 한 번에 여러 표적을 교전하고 파괴할 수 있습니다.
재생 순서
전술 주문 단계
통신 단계
이동 단계
항공기/헬리콥터/영유아 제일운동 세그먼트.
AFV 클로즈업/버튼 해제 세그먼트
AFV 전체 이동 세그먼트
AFV 반운동 세그먼트
AFV 이동 세그먼트
항공기/헬리콥터/영유아 두 번째 이동 세그먼트
시야 확보 단계(기본)
전투 단계
정지 화재 세그먼트
이동 이동 사격/구포 세그먼트
(첫 번째 점화 요소 세그먼트의 자동 관찰)
반운동 화재 세그먼트
전체 이동 화재 세그먼트
근접 공격 / 새 포병 부문
조준 점화 요소 단계(최종)
전장의 사기 단계
기타 세부 정보 단계
—디자이너의 설명
Airland War are wargame rules for modern armor, built on the framework established by Panzer War (needed).
Airland War is a set of game rules simulating modern warfare using 1/285 scale miniatures.
Since 1982, Airland Battle has comprised the US Army's basic doctrine concerning how to fight the next war. It recognizes the inherently three dimensions of nature of modern warfare. AirLand Battle conceives of a future battlefield nearly anywhere in the world on which the US Army must fight and win.
AirLand War includes rules covering weapons, troops, and vehicles used in most conflicts between 1948 and present. Helicopter and ground support aircraft are thoroughly integrated into play.
Like Panzer War you have a realistic fire game system. Even though 'fire combat' is considered a quantum of fire, you can still engage and destroy multiple targets in a single turn.
Sequence of Play
TACTICAL ORDERS PHASE
COMMUNICATIONS PHASE
MOVEMENT PHASE
Aircraft/Helicopter /Infantry First Movement Segment.
AFV Close-up / Unbutton Segment
AFV Full Movement Segment
AFV Half Movement Segment
AFV Shift Movement Segment
Aircraft /Helicopter/Infantry Second Movement Segment
SIGHTING PHASE (Primary)
COMBAT PHASE
Stationary Fire Segment
Shift Movement Fire / Old Artillery Segment
(Auto Sighting of First Firing Elements Seg.)
Half Movement Fire Segment
Full Movement Fire Segment
Close Assault / New Artillery Segment
SIGHTING FIRING ELEMENT PHASE (Final)
BATTLEFIELD MORALE PHASE
MISCELLANEOUS DETAILS PHASE
—description from the designer
Airland War is a set of game rules simulating modern warfare using 1/285 scale miniatures.
Since 1982, Airland Battle has comprised the US Army's basic doctrine concerning how to fight the next war. It recognizes the inherently three dimensions of nature of modern warfare. AirLand Battle conceives of a future battlefield nearly anywhere in the world on which the US Army must fight and win.
AirLand War includes rules covering weapons, troops, and vehicles used in most conflicts between 1948 and present. Helicopter and ground support aircraft are thoroughly integrated into play.
Like Panzer War you have a realistic fire game system. Even though 'fire combat' is considered a quantum of fire, you can still engage and destroy multiple targets in a single turn.
Sequence of Play
TACTICAL ORDERS PHASE
COMMUNICATIONS PHASE
MOVEMENT PHASE
Aircraft/Helicopter /Infantry First Movement Segment.
AFV Close-up / Unbutton Segment
AFV Full Movement Segment
AFV Half Movement Segment
AFV Shift Movement Segment
Aircraft /Helicopter/Infantry Second Movement Segment
SIGHTING PHASE (Primary)
COMBAT PHASE
Stationary Fire Segment
Shift Movement Fire / Old Artillery Segment
(Auto Sighting of First Firing Elements Seg.)
Half Movement Fire Segment
Full Movement Fire Segment
Close Assault / New Artillery Segment
SIGHTING FIRING ELEMENT PHASE (Final)
BATTLEFIELD MORALE PHASE
MISCELLANEOUS DETAILS PHASE
—description from the designer
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