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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Becky Bridges
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아티스트
-
인원
게임 소개
선수들은 트랙을 따라 구르고 움직입니다. 플레이어는 멈추거나, 휴식을 취하거나, 생각하는 조건을 만족시켜야 한다. 선수가 트랙을 성공적으로 횡단하면, 그 또는 그녀가 이깁니다.
작성자:
지난 4년 동안 4번가 프로젝트에서 아이들과 함께 했던 제 일에서 발전한 것이 바로 STOP, Relax, and Think. 저희는 4번가의 충동적인 아이들과 함께 자기 통제력을 키우는 일을 하고 있습니다. 우리는 아이들의 감정에 대한 인식을 높이고, 문제 해결 기술을 가르치며, 긴장을 푸는 훈련을 통해 아이들이 문제에 대한 자신의 역할을 소유하고 더 큰 내부 통제력을 얻을 수 있는 능력을 증가시킨다는 것을 발견했다.
작성자:
지난 4년 동안 4번가 프로젝트에서 아이들과 함께 했던 제 일에서 발전한 것이 바로 STOP, Relax, and Think. 저희는 4번가의 충동적인 아이들과 함께 자기 통제력을 키우는 일을 하고 있습니다. 우리는 아이들의 감정에 대한 인식을 높이고, 문제 해결 기술을 가르치며, 긴장을 푸는 훈련을 통해 아이들이 문제에 대한 자신의 역할을 소유하고 더 큰 내부 통제력을 얻을 수 있는 능력을 증가시킨다는 것을 발견했다.
Players roll and move along a track. Players must satisfy the conditions of either stopping, relaxing (engaging in an activity that is thought of as relaxing), or thinking. When a player has successfully traversed the track, he or she wins.
From the creator:
STOP, RELAX, and THINK evolved out of my work with children at Fourth Street Project over the last four years. We work with a lot of impulsive children at Fourth Street on gaining greater skills in self-control. We have found that enhancing children's awareness of their feelings, teaching problem-solving skills and pairing that with relaxation training increases their ability to own their part in problems and to gain a greater internal locus of control.
From the creator:
STOP, RELAX, and THINK evolved out of my work with children at Fourth Street Project over the last four years. We work with a lot of impulsive children at Fourth Street on gaining greater skills in self-control. We have found that enhancing children's awareness of their feelings, teaching problem-solving skills and pairing that with relaxation training increases their ability to own their part in problems and to gain a greater internal locus of control.
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