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BGG전체 : 0
10Hammer of Democracy: Friendly Battle Rules for the Second World War (2019) -
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-120 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Ivan Sorensen
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아티스트
Ivan Sorensen
-
인원
게임 소개
그래서 많은 고통과 땀, 노력 끝에 민주주의의 망치가 나왔다.
Hammer 시리즈 게임에 익숙지 않으시다면 낮은 수준의 ww2 액션을 위한 비교적 가벼운 게임으로, 최소한의 규칙 검색만으로 매우 빠르게 플레이할 수 있습니다.
전형적인 게임은 보강된 소대부터 중대 또는 그 이상의 중대까지 다양하며 매우 짧은 시간 안에 플레이되며, 꽤 간단한 기계와 놀랍도록 깊은 전술적 플레이를 결합한다.
이 게임은 수식어와 전술적 요소를 갖춘 전통적인 &ldqu;fixed&rdqu; 접근 방식을 제공할 뿐만 아니라 목표 수치가 컨센서스 또는 GM에 의해 설정되는 오픈 엔드 플레이를 환영한다.
항상 그렇듯이, 우리는 캠페인 플레이, 시나리오 생성기 및 포인트 시스템에 대한 제안을 제공합니다.
또한 전쟁에서 더 일반적인 전투 차량과 대전차포에 대한 프로필도 얻을 수 있으며, 필요한 경우 자신의 포인트 값을 계산할 수 있는 공식이 완성됩니다.
이것은 또한 당신이 우리의 요인에 동의하지 않을 경우 당신이 적합하다고 생각하는 대로 조정할 수 있다는 것을 의미합니다.
간단한 픽업 게임을 하고 싶다면, 전체적인 전투 상황을 생성하고, 무작위로 힘을 모아 플레이하거나, 미리 정해진 총점으로 구성된 군대를 가져오거나, 다른 옵션을 사용할 수 있습니다.
민주주의의 해머의 핵심 혁신은 지원 시스템으로, 지도에서 벗어난 사격과 같은 것들을 묶고, 기관총과 대전차포와 같은 무기를 사용하는 동시에 플레이어에게 어려운 선택을 강요한다.
플레이터들은 이 시스템에 대해 상당히 보편적으로 흥분해 왔고, 나는 당신이 그것이 정말 멋지다고 생각할 것이라고 생각한다.
마지막으로 라디오 문제, 눈길에서의 전투, 민간인을 다루는 것과 같은 규칙들을 위한 도구 상자뿐만 아니라 특공대, 다이하드, 심지어 게임을 좀 더 좋아한다면 특별한 영웅 캐릭터들을 위한 부대 특성도 제공합니다.
이미 스쿼드 해머나 트렌치 해머 같은 게임의 팬이든, 아니면 새로운 컨셉의 팬이든, 여러분이 우리를 설득할 수 있는 기회를 주셨으면 좋겠습니다.
핵심 역학은 트렌치 해머와 민주주의의 해머 사이에서 공유되기 때문에 여러분이 어떤 일을 하고 있는지 꽤 잘 알 수 있을 것입니다.
기본 요인
사용되는 모든 주사위는 플레인 D6’s이며 대부분의 롤은 2D6를 사용한다.
&lsquo는 없습니다.주사위 기계 양동이.
턴 시퀀스는 반응 옵션이 있는 IGOUGO입니다.
게임 턴이 매우 빨라 대부분 5분 정도 안에 해결됩니다.
기본적인 요소는 보병 또는 단일 차량의 분대/분대이다.
보병은 팀 스탠드를 기준으로 하거나 개별적으로 할 수 있습니다.
이 규칙은 명목상 15mm 수치를 대상으로 하지만 6mm에서 1/72까지의 척도로 테스트되었습니다.
—출판사 설명
Hammer 시리즈 게임에 익숙지 않으시다면 낮은 수준의 ww2 액션을 위한 비교적 가벼운 게임으로, 최소한의 규칙 검색만으로 매우 빠르게 플레이할 수 있습니다.
전형적인 게임은 보강된 소대부터 중대 또는 그 이상의 중대까지 다양하며 매우 짧은 시간 안에 플레이되며, 꽤 간단한 기계와 놀랍도록 깊은 전술적 플레이를 결합한다.
이 게임은 수식어와 전술적 요소를 갖춘 전통적인 &ldqu;fixed&rdqu; 접근 방식을 제공할 뿐만 아니라 목표 수치가 컨센서스 또는 GM에 의해 설정되는 오픈 엔드 플레이를 환영한다.
항상 그렇듯이, 우리는 캠페인 플레이, 시나리오 생성기 및 포인트 시스템에 대한 제안을 제공합니다.
또한 전쟁에서 더 일반적인 전투 차량과 대전차포에 대한 프로필도 얻을 수 있으며, 필요한 경우 자신의 포인트 값을 계산할 수 있는 공식이 완성됩니다.
이것은 또한 당신이 우리의 요인에 동의하지 않을 경우 당신이 적합하다고 생각하는 대로 조정할 수 있다는 것을 의미합니다.
간단한 픽업 게임을 하고 싶다면, 전체적인 전투 상황을 생성하고, 무작위로 힘을 모아 플레이하거나, 미리 정해진 총점으로 구성된 군대를 가져오거나, 다른 옵션을 사용할 수 있습니다.
민주주의의 해머의 핵심 혁신은 지원 시스템으로, 지도에서 벗어난 사격과 같은 것들을 묶고, 기관총과 대전차포와 같은 무기를 사용하는 동시에 플레이어에게 어려운 선택을 강요한다.
플레이터들은 이 시스템에 대해 상당히 보편적으로 흥분해 왔고, 나는 당신이 그것이 정말 멋지다고 생각할 것이라고 생각한다.
마지막으로 라디오 문제, 눈길에서의 전투, 민간인을 다루는 것과 같은 규칙들을 위한 도구 상자뿐만 아니라 특공대, 다이하드, 심지어 게임을 좀 더 좋아한다면 특별한 영웅 캐릭터들을 위한 부대 특성도 제공합니다.
이미 스쿼드 해머나 트렌치 해머 같은 게임의 팬이든, 아니면 새로운 컨셉의 팬이든, 여러분이 우리를 설득할 수 있는 기회를 주셨으면 좋겠습니다.
핵심 역학은 트렌치 해머와 민주주의의 해머 사이에서 공유되기 때문에 여러분이 어떤 일을 하고 있는지 꽤 잘 알 수 있을 것입니다.
기본 요인
사용되는 모든 주사위는 플레인 D6’s이며 대부분의 롤은 2D6를 사용한다.
&lsquo는 없습니다.주사위 기계 양동이.
턴 시퀀스는 반응 옵션이 있는 IGOUGO입니다.
게임 턴이 매우 빨라 대부분 5분 정도 안에 해결됩니다.
기본적인 요소는 보병 또는 단일 차량의 분대/분대이다.
보병은 팀 스탠드를 기준으로 하거나 개별적으로 할 수 있습니다.
이 규칙은 명목상 15mm 수치를 대상으로 하지만 6mm에서 1/72까지의 척도로 테스트되었습니다.
—출판사 설명
So after much pain, sweat and toil, Hammer of Democracy is available.
If you aren’t familiar with our Hammer series of games, it’s a relatively rules-light game for low-level ww2 action, aiming to play very quickly and with minimal rules look-up.
A typical game ranges from a reinforced platoon up to a company or more and plays in a very small span of time, combining pretty simple mechanics with surprisingly deep tactical play.
The game is welcoming of open-ended play where target numbers are set by consensus or a GM, as well as offering a more traditional “fixed” approach with modifiers and tactical factors.
As always, we offer suggestions for campaign play, a scenario generator and a points system.
You also get profiles for the more common fighting vehicles and anti-tank guns of the war, complete with the formula to calculate your own points values if you need.
This also means if you disagree with our factors, you can adjust them as you see fit.
If you want to play a simple pick-up game, you can generate an overall battle situation and either roll up random forces to play with, bring an army built to a pre-determined points total or any other option you want to employ.
A key innovation of Hammer of Democracy is the Support system, tying in things like off-map fire and using weapons such as machine guns and anti-tank guns in a way that feels truly combined arms, while forcing hard choices on the player.
Playtesters have been pretty universally excited about this system and I think you’ll find it really cool.
Lastly of course we offer a tool box of rules for things like radio problems, fighting in the snow and dealing with civilians, as well as troop traits for commando’s, die-hards and even special hero characters if you like your gaming a bit more pulp.
Whether you are already a fan of games like Squad Hammer and Trench Hammer or brand new to the concept, I hope you’ll give us a chance to win you over.
The core mechanics are shared between Trench Hammer and Hammer of Democracy so that should give you a pretty good idea of what you are in for.
Basic factors
All dice used are plain D6’s with most rolls made using 2D6.
There are no ‘Bucket of dice’ mechanics in play.
Turn sequence is IGOUGO with reaction options.
Game turns are very fast, most being resolved in 5 minutes or so.
Basic elements are squads/sections of infantry or single vehicles.
Infantry can be based on team stands or individually.
The rules are nominally intended for 15mm figures but has been tested with anything from 6mm to 1/72 scale.
—description from publisher
If you aren’t familiar with our Hammer series of games, it’s a relatively rules-light game for low-level ww2 action, aiming to play very quickly and with minimal rules look-up.
A typical game ranges from a reinforced platoon up to a company or more and plays in a very small span of time, combining pretty simple mechanics with surprisingly deep tactical play.
The game is welcoming of open-ended play where target numbers are set by consensus or a GM, as well as offering a more traditional “fixed” approach with modifiers and tactical factors.
As always, we offer suggestions for campaign play, a scenario generator and a points system.
You also get profiles for the more common fighting vehicles and anti-tank guns of the war, complete with the formula to calculate your own points values if you need.
This also means if you disagree with our factors, you can adjust them as you see fit.
If you want to play a simple pick-up game, you can generate an overall battle situation and either roll up random forces to play with, bring an army built to a pre-determined points total or any other option you want to employ.
A key innovation of Hammer of Democracy is the Support system, tying in things like off-map fire and using weapons such as machine guns and anti-tank guns in a way that feels truly combined arms, while forcing hard choices on the player.
Playtesters have been pretty universally excited about this system and I think you’ll find it really cool.
Lastly of course we offer a tool box of rules for things like radio problems, fighting in the snow and dealing with civilians, as well as troop traits for commando’s, die-hards and even special hero characters if you like your gaming a bit more pulp.
Whether you are already a fan of games like Squad Hammer and Trench Hammer or brand new to the concept, I hope you’ll give us a chance to win you over.
The core mechanics are shared between Trench Hammer and Hammer of Democracy so that should give you a pretty good idea of what you are in for.
Basic factors
All dice used are plain D6’s with most rolls made using 2D6.
There are no ‘Bucket of dice’ mechanics in play.
Turn sequence is IGOUGO with reaction options.
Game turns are very fast, most being resolved in 5 minutes or so.
Basic elements are squads/sections of infantry or single vehicles.
Infantry can be based on team stands or individually.
The rules are nominally intended for 15mm figures but has been tested with anything from 6mm to 1/72 scale.
—description from publisher
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