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9Naval Thunder: The Atlantic Campaign – September 1939 to June 1940 (2018) -
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Nathan Forney
-
아티스트
Craig Henry
-
인원
게임 소개
Naval Thunder로 여러분의 해군 전선을 한 단계 끌어올리십시오. 대서양 전역!
드디어! 지루한 행정이나 복잡한 기록 보관 없이 해군 유세 경기를 즐길 수 있는 방법!
이 책은 제2차 세계 대전 중 대서양 해전의 중요한 초기 국면을 다루는 캠페인 게임을 운영하기 위한 완전한 규칙을 제공한다.
이 규칙은 혁명적인 연쇄 이벤트 시스템을 도입하여 초기 이벤트와 전투의 선택과 결과가 발생할 수 있는 이벤트와 나중에 가질 수 있는 옵션에 영향을 미친다. 두 캠페인이 동일한 방식으로 진행되어 무한 재생 기능을 제공합니다.
이 규칙은 제한된 정보 및 통제 범위를 벗어날 수 있는 이벤트로 끊임없이 변화하는 환경에서 수행해야 하는 중요한 전략적 선택을 제어하기 위해 설정됩니다. 그러나 포커스는 상대방과 싸우는 동안 테이블 상판 위의 동작에 집중됩니다!
현실적인 전략적 우려는 지휘관들에게 역사적인 선택을 하게 합니다. 적의 전함이 이쪽으로 올지도 모른다는 걸 알면서 이 적함을 끝내기 위해 싸움을 계속해야 할까요? 아니면 내가 안전한, 나는 달성해 온 것을 취하기 전에 나타나고 나가 해야 할까요?
승리 조건은 플레이어가 목표 달성과 병력 보존 사이의 균형에 대해 역사적 지휘관들처럼 현실적인 선택을 해야 한다는 것을 보장한다. 마지막 껍데기까지 싸우는 것은 최선의 선택이 아니다.
기습 출격, 병력을 배치하여 적의 계획에 대응하거나 U보트를 회피하거나 적의 보급선을 교살합니다. 선택은 네 몫이야! 예상치 못한 위협에 대응하기 위해 상대를 예상할 수 있습니까? 아니면 스크래치 태스크 포스를 긁어모으는 것이 잡힐 수 있습니까?
전략적 선택은 복잡하지만, 연쇄 이벤트 시스템과 캠페인 추적 가이드 덕분에 기록 보관은 간단하고 쉽습니다.
또한 다음과 같은 여러 가지 새로운 규칙이 포함되어 있습니다.
이전에는 Naval Thunder에서 볼 수 없었던 12개의 새로운 선박용 데이터 카드
해수 상태 효과 규칙
U-Boats를 캠페인에 포함시키는 규칙
영국 해군과 그녀의 동맹군, 독일군에 대한 전투 훈장.
그리고 더 많은!
네이비 썬더: 애틀랜틱 캠페인은 2명 이상의 선수를 대상으로 하며 심판과 함께 또는 심판 없이 플레이할 수 있다.
Naval Thunder: 전함 로우와 Naval Thunder: Bitter Rembers는 플레이를 위해 필요합니다.
—출판사의 설명
드디어! 지루한 행정이나 복잡한 기록 보관 없이 해군 유세 경기를 즐길 수 있는 방법!
이 책은 제2차 세계 대전 중 대서양 해전의 중요한 초기 국면을 다루는 캠페인 게임을 운영하기 위한 완전한 규칙을 제공한다.
이 규칙은 혁명적인 연쇄 이벤트 시스템을 도입하여 초기 이벤트와 전투의 선택과 결과가 발생할 수 있는 이벤트와 나중에 가질 수 있는 옵션에 영향을 미친다. 두 캠페인이 동일한 방식으로 진행되어 무한 재생 기능을 제공합니다.
이 규칙은 제한된 정보 및 통제 범위를 벗어날 수 있는 이벤트로 끊임없이 변화하는 환경에서 수행해야 하는 중요한 전략적 선택을 제어하기 위해 설정됩니다. 그러나 포커스는 상대방과 싸우는 동안 테이블 상판 위의 동작에 집중됩니다!
현실적인 전략적 우려는 지휘관들에게 역사적인 선택을 하게 합니다. 적의 전함이 이쪽으로 올지도 모른다는 걸 알면서 이 적함을 끝내기 위해 싸움을 계속해야 할까요? 아니면 내가 안전한, 나는 달성해 온 것을 취하기 전에 나타나고 나가 해야 할까요?
승리 조건은 플레이어가 목표 달성과 병력 보존 사이의 균형에 대해 역사적 지휘관들처럼 현실적인 선택을 해야 한다는 것을 보장한다. 마지막 껍데기까지 싸우는 것은 최선의 선택이 아니다.
기습 출격, 병력을 배치하여 적의 계획에 대응하거나 U보트를 회피하거나 적의 보급선을 교살합니다. 선택은 네 몫이야! 예상치 못한 위협에 대응하기 위해 상대를 예상할 수 있습니까? 아니면 스크래치 태스크 포스를 긁어모으는 것이 잡힐 수 있습니까?
전략적 선택은 복잡하지만, 연쇄 이벤트 시스템과 캠페인 추적 가이드 덕분에 기록 보관은 간단하고 쉽습니다.
또한 다음과 같은 여러 가지 새로운 규칙이 포함되어 있습니다.
이전에는 Naval Thunder에서 볼 수 없었던 12개의 새로운 선박용 데이터 카드
해수 상태 효과 규칙
U-Boats를 캠페인에 포함시키는 규칙
영국 해군과 그녀의 동맹군, 독일군에 대한 전투 훈장.
그리고 더 많은!
네이비 썬더: 애틀랜틱 캠페인은 2명 이상의 선수를 대상으로 하며 심판과 함께 또는 심판 없이 플레이할 수 있다.
Naval Thunder: 전함 로우와 Naval Thunder: Bitter Rembers는 플레이를 위해 필요합니다.
—출판사의 설명
Take your naval warfare to the next level with Naval Thunder: The Atlantic Campaign!
Finally! A way to enjoy a naval campaign game without boring administration or complex record keeping!
This book provides a complete set of rules for running a campaign game covering the critical early phases of the naval war in the Atlantic during World War II.
The rules introduce a revolutionary chained event system where the choices and outcomes of earlier events and battles influence the events that may occur, and the options you have later. No two campaigns play out the same way, providing infinite replayability.
The rules are set up to put you in control of the critical strategic choices that must be made within an ever changing environment of limited information and events that may be outside your control. But the focus stays centered on the action on the tabletop as you battle it out with your opponent!
Realistic strategic concerns create historical choices for the commanders. "Should I prolong the fight to finish off these enemy ships, knowing that enemy battleships might be heading this way? Or should I play it safe, take what I've achieved and get out before they show up?"
Victory conditions ensure that players must make realistic choices about trade-offs between achieving objectives and preserving your forces, just as the historical commanders had to. Fighting to the last shell is rarely the best option.
Launch raiding sorties, deploy forces to counter your enemy’s plans, evade U-Boats, or strangle the enemy’s supply lines. The choices are yours! Can you anticipate your opponent, or will you be caught scraping together scratch task-forces, to counter an unexpected threat?
The strategic choices are complex, but the record keeping is simple and easy thanks to the chained event system and campaign tracking guide.
Also included are a slew of crunchy new rules including:
12 new data cards for ships never before seen in Naval Thunder
Sea State Effects rules
Rules for incorporating U-Boats into the campaign
Orders of Battle for the Royal Navy & her allies, as well as the German forces.
And much more!
Naval Thunder: The Atlantic campaign is for two or more players, and can be played with or without a referee.
Naval Thunder: Battleship Row and Naval Thunder: Bitter Rivals are required for play.
—description from the publisher
Finally! A way to enjoy a naval campaign game without boring administration or complex record keeping!
This book provides a complete set of rules for running a campaign game covering the critical early phases of the naval war in the Atlantic during World War II.
The rules introduce a revolutionary chained event system where the choices and outcomes of earlier events and battles influence the events that may occur, and the options you have later. No two campaigns play out the same way, providing infinite replayability.
The rules are set up to put you in control of the critical strategic choices that must be made within an ever changing environment of limited information and events that may be outside your control. But the focus stays centered on the action on the tabletop as you battle it out with your opponent!
Realistic strategic concerns create historical choices for the commanders. "Should I prolong the fight to finish off these enemy ships, knowing that enemy battleships might be heading this way? Or should I play it safe, take what I've achieved and get out before they show up?"
Victory conditions ensure that players must make realistic choices about trade-offs between achieving objectives and preserving your forces, just as the historical commanders had to. Fighting to the last shell is rarely the best option.
Launch raiding sorties, deploy forces to counter your enemy’s plans, evade U-Boats, or strangle the enemy’s supply lines. The choices are yours! Can you anticipate your opponent, or will you be caught scraping together scratch task-forces, to counter an unexpected threat?
The strategic choices are complex, but the record keeping is simple and easy thanks to the chained event system and campaign tracking guide.
Also included are a slew of crunchy new rules including:
12 new data cards for ships never before seen in Naval Thunder
Sea State Effects rules
Rules for incorporating U-Boats into the campaign
Orders of Battle for the Royal Navy & her allies, as well as the German forces.
And much more!
Naval Thunder: The Atlantic campaign is for two or more players, and can be played with or without a referee.
Naval Thunder: Battleship Row and Naval Thunder: Bitter Rivals are required for play.
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