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BGG랭킹
BGG전체 : 21836
WARGAMES : 3998
5.8Land Without End: The Barbarossa Campaign, 1941 (2007) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Ty Bomba
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아티스트
Nicolás Eskubi
-
인원
게임 소개
의사 결정 게임 웹 사이트:
끝이 없는 토지: 바르바로사 작전(Barbarosa Campaign, 1941)은 1941년 독일이 소련을 정복하려는 시도를 전략적으로 시뮬레이션한 것이다. 그 독일 선수는 주요 도시들을 빠르게 장악하며 경기 승리를 시도하며 공세를 취하고 있다. 소련 선수는 주로 수세에 몰리지만, 상황은 또한 경기 내내 반격을 가해야 한다.
게임 플레이는 1941년 6월 22일 독일군이 공격을 개시한 이후 같은 해 12월 7일까지를 포함한다. 그 무렵에 침략자들은 목표를 달성하지 못한 채 볼트를 쏜 것이 분명해졌다. 만약 독일 선수가 너무 빨리 전진하여 소련의 전반적인 정치, 사회, 경제, 군사적 붕괴를 야기한다면 경기는 역사적인 종료 시간보다 더 빨리 끝날 수 있다.
지도에서 각 육각형은 좌우에서 반대쪽으로 약 32km를 나타냅니다. 양측의 기동부대는 추축국 인공위성 및 소련 군단(그리고 1개 군단) 전역 내내 독일군이 누린 일반적인 공중 우위의 효과는 운동과 전투 규칙에 내재되어 있다. 각 경기 순번은 일주일을 나타냅니다.
다른 전략적인 수준의 동부 전선 설계에 익숙한 플레이어들은 LWE의 독특한 측면이 공급의 처리, 모스크바의 점령, 스탈린 라인을 지배하는 규칙에 있다는 것을 알게 될 것이다.
내용:
규칙 책자
플레이어 지원 카드
700 다이 컷 카운터
1 34" x 22" 지도
1 다이
보관 가방
끝이 없는 토지: 바르바로사 작전(Barbarosa Campaign, 1941)은 1941년 독일이 소련을 정복하려는 시도를 전략적으로 시뮬레이션한 것이다. 그 독일 선수는 주요 도시들을 빠르게 장악하며 경기 승리를 시도하며 공세를 취하고 있다. 소련 선수는 주로 수세에 몰리지만, 상황은 또한 경기 내내 반격을 가해야 한다.
게임 플레이는 1941년 6월 22일 독일군이 공격을 개시한 이후 같은 해 12월 7일까지를 포함한다. 그 무렵에 침략자들은 목표를 달성하지 못한 채 볼트를 쏜 것이 분명해졌다. 만약 독일 선수가 너무 빨리 전진하여 소련의 전반적인 정치, 사회, 경제, 군사적 붕괴를 야기한다면 경기는 역사적인 종료 시간보다 더 빨리 끝날 수 있다.
지도에서 각 육각형은 좌우에서 반대쪽으로 약 32km를 나타냅니다. 양측의 기동부대는 추축국 인공위성 및 소련 군단(그리고 1개 군단) 전역 내내 독일군이 누린 일반적인 공중 우위의 효과는 운동과 전투 규칙에 내재되어 있다. 각 경기 순번은 일주일을 나타냅니다.
다른 전략적인 수준의 동부 전선 설계에 익숙한 플레이어들은 LWE의 독특한 측면이 공급의 처리, 모스크바의 점령, 스탈린 라인을 지배하는 규칙에 있다는 것을 알게 될 것이다.
내용:
규칙 책자
플레이어 지원 카드
700 다이 컷 카운터
1 34" x 22" 지도
1 다이
보관 가방
From Decision Games website:
Land Without End: The Barbarossa Campaign, 1941 is a two-player, low-to-intermediate complexity, strategic-level simulation of the German attempt to conquer the Soviet Union in 1941. The German player is on the offensive, attempting to win the game by rapidly seizing key cities. The Soviet player is primarily on the defensive, but the situation also requires he prosecute counterattacks throughout much of the game.
Game play encompasses the period that began with the Germans launching their attack on 22 June 1941, and ends on 7 December of the same year. By that time it had become clear the invaders had shot their bolt without achieving their objectives. The game may end sooner than the historic termination time if the German player is able to advance so quickly he causes the overall political, socio-economic and military collapse of the Soviet Union.
Each hexagon on the map represents approximately 20 miles (32 km) from side to opposite side. The units of maneuver for both sides are primarily divisions, along with Axis-satellite and Soviet corps (and one army) of various types. The effects of the general air superiority enjoyed by the Germans throughout the campaign are built into the movement and combat rules. Each game turn represents one week.
Players familiar with other strategic-level east front designs will note the unique aspects of LWE lie in its rules governing the treatment of supply, the capture of Moscow, and the Stalin line.
Contents:
Rules booklet
Player Aid cards
700 Die cut counters
1 34" x 22" Map
1 Die
Storage bags
Land Without End: The Barbarossa Campaign, 1941 is a two-player, low-to-intermediate complexity, strategic-level simulation of the German attempt to conquer the Soviet Union in 1941. The German player is on the offensive, attempting to win the game by rapidly seizing key cities. The Soviet player is primarily on the defensive, but the situation also requires he prosecute counterattacks throughout much of the game.
Game play encompasses the period that began with the Germans launching their attack on 22 June 1941, and ends on 7 December of the same year. By that time it had become clear the invaders had shot their bolt without achieving their objectives. The game may end sooner than the historic termination time if the German player is able to advance so quickly he causes the overall political, socio-economic and military collapse of the Soviet Union.
Each hexagon on the map represents approximately 20 miles (32 km) from side to opposite side. The units of maneuver for both sides are primarily divisions, along with Axis-satellite and Soviet corps (and one army) of various types. The effects of the general air superiority enjoyed by the Germans throughout the campaign are built into the movement and combat rules. Each game turn represents one week.
Players familiar with other strategic-level east front designs will note the unique aspects of LWE lie in its rules governing the treatment of supply, the capture of Moscow, and the Stalin line.
Contents:
Rules booklet
Player Aid cards
700 Die cut counters
1 34" x 22" Map
1 Die
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