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BGG랭킹
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WARGAMES : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
15+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John Bannerman
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아티스트
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인원
게임 소개
—게시자의 설명:
1937년에 시작하여 1949년에 공식적으로 국공내전이 종료되면서 게임은 TSWW의 PTO 타이틀뿐만 아니라 BTW “ Korea” game…과 연계되도록 설계되었으며, 따라서 다른 게임들과 필적할 만한 몬스터 게임이 될 것이다.
정말 꽤 예쁜 상자 안에는 여러분의 숙독과 놀이를 위한 다양하고 맛있는 구성 요소들이 들어 있을 것입니다! 여기에는 다음이 포함됩니다.
25개의 지도[TSWW 지도가 표준 크기보다 작음]는 대부분의 중국 본토, 동부 소련, 그리고 한국의 일부와 일본 본토 지역을 포함하고 있다.
카운터 시트 20장. 여기에는 국민당, 공산당, 군벌 중국 산부인과 1941년까지의 소련 산부인과 바르바로사와 복수심에 맞는 소련 산부인과 산부인과 산부인과 산부인과 산부인과가 있습니다. 서방 연합군은 중국에 배치된 자산에 대한 연구 동안 적어도 첫 사례에서는 제한적일 것으로 보인다; 따라서 대부분의 경우 날아다니는 호랑이, 즉 미국 공군의 자산이다.
우리는 또한 지상군에 대한 1944-49 또는 50의 미국의 개입 OB를 합칠 것이며, 우주가 허락한다면 미국이 중국을 침공할 경우 OB를 선택할 수 있는 상황을 만들어내기 위해 팀에 부과할 것이다. 우주 공간은 경쟁해야 할 5-700개의 중국 분할로 프리미엄이 붙을 것입니다! 육로 소유 능력의 차이를 설명하기 위해 선택적인 중국 병력이 제공될 것이며, 가급적이면 전장에 있는 중국군이 철도가 있는 항구에서 오는 것이 좋다.
TSWW System은 빠르게 악명높은 마약 딜러&rdquo를 포함한 규칙–을 규정하고 있습니다. 중국의 특정 지역이 없다면 양측은 아편 재배 지역이 주요 지역이었기 때문에 돈을 벌기 위해 고군분투했다. 게다가 일련의 부패 규칙과 교차 세력 무역 시스템 또한 중국과 일본이 어떻게 긴 기간 동안 공존했는지 보여주기 위해 마련될 것이다. 우리가 보여주고 싶은 것들이 몇 가지 더 있지만, 그것들은 한동안 비밀로 남아 있을 수 있어요!
중국, 일본, 서부 연합군 산부인과.
스타트북에서. 여기에는 많은 모듈 – 게임하는 법을 가르쳐주는 작은 규모의 것에서부터 상하이 점령, 난징, 노몬한/할킨골, 쑤이셴-자오양, 창사, 광지와 자오이에 대한 공격, 그리고 초의 핵심 요소들에 이르기까지 다양한 요소가 있을 것이다.e 내전. 우리가 좋은 타겟이라고 생각하는 20개 정도의 모듈과 시나리오를 박스에 제공하기를 희망합니다.
차트
UIC
주사위 – 보통 2 x D10s…
아주 예쁜 상자.
1937년에 시작하여 1949년에 공식적으로 국공내전이 종료되면서 게임은 TSWW의 PTO 타이틀뿐만 아니라 BTW “ Korea” game…과 연계되도록 설계되었으며, 따라서 다른 게임들과 필적할 만한 몬스터 게임이 될 것이다.
정말 꽤 예쁜 상자 안에는 여러분의 숙독과 놀이를 위한 다양하고 맛있는 구성 요소들이 들어 있을 것입니다! 여기에는 다음이 포함됩니다.
25개의 지도[TSWW 지도가 표준 크기보다 작음]는 대부분의 중국 본토, 동부 소련, 그리고 한국의 일부와 일본 본토 지역을 포함하고 있다.
카운터 시트 20장. 여기에는 국민당, 공산당, 군벌 중국 산부인과 1941년까지의 소련 산부인과 바르바로사와 복수심에 맞는 소련 산부인과 산부인과 산부인과 산부인과 산부인과가 있습니다. 서방 연합군은 중국에 배치된 자산에 대한 연구 동안 적어도 첫 사례에서는 제한적일 것으로 보인다; 따라서 대부분의 경우 날아다니는 호랑이, 즉 미국 공군의 자산이다.
우리는 또한 지상군에 대한 1944-49 또는 50의 미국의 개입 OB를 합칠 것이며, 우주가 허락한다면 미국이 중국을 침공할 경우 OB를 선택할 수 있는 상황을 만들어내기 위해 팀에 부과할 것이다. 우주 공간은 경쟁해야 할 5-700개의 중국 분할로 프리미엄이 붙을 것입니다! 육로 소유 능력의 차이를 설명하기 위해 선택적인 중국 병력이 제공될 것이며, 가급적이면 전장에 있는 중국군이 철도가 있는 항구에서 오는 것이 좋다.
TSWW System은 빠르게 악명높은 마약 딜러&rdquo를 포함한 규칙–을 규정하고 있습니다. 중국의 특정 지역이 없다면 양측은 아편 재배 지역이 주요 지역이었기 때문에 돈을 벌기 위해 고군분투했다. 게다가 일련의 부패 규칙과 교차 세력 무역 시스템 또한 중국과 일본이 어떻게 긴 기간 동안 공존했는지 보여주기 위해 마련될 것이다. 우리가 보여주고 싶은 것들이 몇 가지 더 있지만, 그것들은 한동안 비밀로 남아 있을 수 있어요!
중국, 일본, 서부 연합군 산부인과.
스타트북에서. 여기에는 많은 모듈 – 게임하는 법을 가르쳐주는 작은 규모의 것에서부터 상하이 점령, 난징, 노몬한/할킨골, 쑤이셴-자오양, 창사, 광지와 자오이에 대한 공격, 그리고 초의 핵심 요소들에 이르기까지 다양한 요소가 있을 것이다.e 내전. 우리가 좋은 타겟이라고 생각하는 20개 정도의 모듈과 시나리오를 박스에 제공하기를 희망합니다.
차트
UIC
주사위 – 보통 2 x D10s…
아주 예쁜 상자.
—Description from the publisher:
Commencing in 1937 and ending with the official end of the Chinese Civil war in 1949 the game will be designed to link into the BTW “Korea” game… as well as the PTO titles of TSWW, and as such is going to be a monster game to be matched by few others.
In the really rather pretty box will be a variety of delectable components for your perusal and play! These include:
25 maps [Note that TSWW maps are smaller than standard size] covering most of Mainland China, bits of Machuria <sic> and the Eastern USSR, plus parts of Korea and areas of the Japanese home Islands.
20 counter sheets. On these will be a full Nationalist, Communist and Warlord Chinese OB with the best research into these forces we can assemble, plus snap shots into the Soviet OB up to 1941, and then a full Soviet PTO OB to fit in with Barbarossa and Vengeance. Western Allied forces are likely to be limited at least in the first instance during research to the assets deployed to China – so the flying tigers, USAAF assets for the most part.
We will also put together the 1944-49 or 50 US intervention OB for ground forces and if space permits may impose upon the team to concoct a what if USA Invades China optional OB. Space will be at a premium with 5-700 Chinese “divisions” to contend with! Optional Chinese forces will be provided to illustrate the difference in capability ownership of a land route – preferably from a port with a rail line would have made to the Chinese forces in the field.
TSWW System rules – including the rapidly to become infamous “you are a drug dealer” rule…. Without specific areas of China both sides struggled for money as these areas were the prime Opium growing zones. In addition a series of corruption rules and “cross forces” trading systems will also be worked out to show how the Chinese and Japanese essentially co-existed for extended periods of time. There are a few other things we want to show – but they can remain secret for a while!
Grand Campaign Chinese, Japanese, Western Allied OBs.
At Start book. In this there will be a slew of modules – ranging from small scale things to teach you how to play the game to major operations ranging from the capture of Shanghai, the assault on Nanking, Nomonhan/Khalkin Gol, Suixian-Zaoyang, Changsha, Guangzi and Zaoyi; the Manchurian Strategic Offensive Operation, and then the key elements of the Chinese civil war. We hope to provide 20 or so modules and scenarios in the box which I think is a good target.
Charts
UIC
Dice – the usual 2 x D10s…
A very pretty box.
Commencing in 1937 and ending with the official end of the Chinese Civil war in 1949 the game will be designed to link into the BTW “Korea” game… as well as the PTO titles of TSWW, and as such is going to be a monster game to be matched by few others.
In the really rather pretty box will be a variety of delectable components for your perusal and play! These include:
25 maps [Note that TSWW maps are smaller than standard size] covering most of Mainland China, bits of Machuria <sic> and the Eastern USSR, plus parts of Korea and areas of the Japanese home Islands.
20 counter sheets. On these will be a full Nationalist, Communist and Warlord Chinese OB with the best research into these forces we can assemble, plus snap shots into the Soviet OB up to 1941, and then a full Soviet PTO OB to fit in with Barbarossa and Vengeance. Western Allied forces are likely to be limited at least in the first instance during research to the assets deployed to China – so the flying tigers, USAAF assets for the most part.
We will also put together the 1944-49 or 50 US intervention OB for ground forces and if space permits may impose upon the team to concoct a what if USA Invades China optional OB. Space will be at a premium with 5-700 Chinese “divisions” to contend with! Optional Chinese forces will be provided to illustrate the difference in capability ownership of a land route – preferably from a port with a rail line would have made to the Chinese forces in the field.
TSWW System rules – including the rapidly to become infamous “you are a drug dealer” rule…. Without specific areas of China both sides struggled for money as these areas were the prime Opium growing zones. In addition a series of corruption rules and “cross forces” trading systems will also be worked out to show how the Chinese and Japanese essentially co-existed for extended periods of time. There are a few other things we want to show – but they can remain secret for a while!
Grand Campaign Chinese, Japanese, Western Allied OBs.
At Start book. In this there will be a slew of modules – ranging from small scale things to teach you how to play the game to major operations ranging from the capture of Shanghai, the assault on Nanking, Nomonhan/Khalkin Gol, Suixian-Zaoyang, Changsha, Guangzi and Zaoyi; the Manchurian Strategic Offensive Operation, and then the key elements of the Chinese civil war. We hope to provide 20 or so modules and scenarios in the box which I think is a good target.
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UIC
Dice – the usual 2 x D10s…
A very pretty box.
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