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BGG랭킹
BGG전체 : 22895
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인원
1-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-45 분
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연령
6+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Ben Lyon
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아티스트
-
인원
게임 소개
라이트 데크 구축 및 협업 전략으로 기존 플랫폼의 단순성 균형을 전문적으로 맞추는 게이트웨이 보드 게임입니다.
게임플레이
캐릭터를 무작위로 선택하고 폰을 배치합니다.(캐릭터마다 플레이 중에 팀을 지원하는 능력이 다릅니다.)
던전 보스를 선택하고 폰을 배치합니다. (고유한 보스는 역동적인 게임 플레이를 연출하고 확장 기회를 제공합니다!)
선수를 회전시켜라. 각 플레이어는 DISCOVERY DECK에서 그림을 그리고 플레이 카드를 결정한 다음 롤을 움직입니다.
추격전을 시작하다. 보스는 딜레이가 끝날 때까지 던전에 들어갈 수 없습니다. 일단 플레이를 하면, 상사는 속도와 능력에 따라 움직입니다.
펠로우 동맹군은 복수를 추구한다. 위험에 빠진 플레이어는 복수갑판에서 끌어내서 활동 중인 플레이어를 공격할 것입니다!
게임이 완료될 때까지 플레이어 및 체이스 라운드를 반복합니다.
던전 밖으로 뛰쳐나오면 게임은 완성됩니다.
—디자이너의 설명
게임플레이
캐릭터를 무작위로 선택하고 폰을 배치합니다.(캐릭터마다 플레이 중에 팀을 지원하는 능력이 다릅니다.)
던전 보스를 선택하고 폰을 배치합니다. (고유한 보스는 역동적인 게임 플레이를 연출하고 확장 기회를 제공합니다!)
선수를 회전시켜라. 각 플레이어는 DISCOVERY DECK에서 그림을 그리고 플레이 카드를 결정한 다음 롤을 움직입니다.
추격전을 시작하다. 보스는 딜레이가 끝날 때까지 던전에 들어갈 수 없습니다. 일단 플레이를 하면, 상사는 속도와 능력에 따라 움직입니다.
펠로우 동맹군은 복수를 추구한다. 위험에 빠진 플레이어는 복수갑판에서 끌어내서 활동 중인 플레이어를 공격할 것입니다!
게임이 완료될 때까지 플레이어 및 체이스 라운드를 반복합니다.
던전 밖으로 뛰쳐나오면 게임은 완성됩니다.
—디자이너의 설명
A gateway board game that expertly balances the simplicity of traditional platforms with lite deck building and co-operative strategy.
Gameplay
Randomly select a character & place your pawns. (Each character has a different ability with which to support the team during play.)
Select the dungeon boss & place its pawn. (Unique bosses create dynamic gameplay & allow for great expansion opportunities!)
Beginn the players round. Each player draws from the DISCOVERY DECK, resolves play cards, then rolls for their movement.
Beginn chase round. The bosses do not enter the dungeon until after their DELAY. Once in play, bosses move based on their speed + abilities.
Falles allies seek vengeance. Any players who have fallen to peril will draw from the VENGEANCE DECK and will attack the active players!
REPEAT PLAYERS & CHASE ROUNDS UNTIL THE GAME IS COMPLETE
The game is complete once you were able to run out of the dungeon.
—description from the designer
Gameplay
Randomly select a character & place your pawns. (Each character has a different ability with which to support the team during play.)
Select the dungeon boss & place its pawn. (Unique bosses create dynamic gameplay & allow for great expansion opportunities!)
Beginn the players round. Each player draws from the DISCOVERY DECK, resolves play cards, then rolls for their movement.
Beginn chase round. The bosses do not enter the dungeon until after their DELAY. Once in play, bosses move based on their speed + abilities.
Falles allies seek vengeance. Any players who have fallen to peril will draw from the VENGEANCE DECK and will attack the active players!
REPEAT PLAYERS & CHASE ROUNDS UNTIL THE GAME IS COMPLETE
The game is complete once you were able to run out of the dungeon.
—description from the designer
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