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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-10 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-240 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Phil Riviere
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아티스트
-
인원
게임 소개
공식적으로는 월드 오브 모터 레이싱 시리즈의 파트 6이지만 독립 실행형 모듈이며 다른 분야에서는 WoMR 형식을 따르면서도 여러 분야에서 다양한 설계 기능을 사용합니다. 랠리는 파트 1~5에서 시뮬레이션된 것과 매우 다른 형태의 모터 스포츠이기 때문에 우리는 시리즈의 초기 부분들을 너무 가까이 따르는 것에 국한되지 않았다. 따라서 우리는 다른 디자인 접근법이 필요하기 때문에 국제적인 랠리의 느낌을 포착하는 제품으로 끝나는 것이 더 낫다고 느꼈다. 엄격한 WoMR 공식.
이 게임을 통해 실제 자동차와 드라이버가 실제와 같은 성능을 발휘할 수 있는 완전한 월드 랠리 챔피언십 시즌을 재현할 수 있습니다. 또한, 각 랠리 개최지는 눈, 자갈, 아스팔트 등 다양한 조건을 갖추고 있습니다. 랠리 데이터는 1998년으로 거슬러 올라가는 WRC 시즌에 이용 가능하다.
랠리는 누적된 시간, 즉 다양한 단계에 추가적인 서비스 '벌칙'으로 손실된 시간을 커버하는 데 걸리는 시간의 전부이며, 따라서 어려운 설계 문제를 야기한다. 우리는 시뮬레이션이 현실적이고 정확할 뿐만 아니라 놀기에도 재미있기를 원했고, 모든 참가자들을 추적하기 위해 서류작업에 얽매이지 않기를 원했습니다. 하루의 집회는 1시간 남짓이면 완료되고, 전체 집회는 3~4시간 정도에 걸쳐 완료될 수 있다.
이 게임을 통해 실제 자동차와 드라이버가 실제와 같은 성능을 발휘할 수 있는 완전한 월드 랠리 챔피언십 시즌을 재현할 수 있습니다. 또한, 각 랠리 개최지는 눈, 자갈, 아스팔트 등 다양한 조건을 갖추고 있습니다. 랠리 데이터는 1998년으로 거슬러 올라가는 WRC 시즌에 이용 가능하다.
랠리는 누적된 시간, 즉 다양한 단계에 추가적인 서비스 '벌칙'으로 손실된 시간을 커버하는 데 걸리는 시간의 전부이며, 따라서 어려운 설계 문제를 야기한다. 우리는 시뮬레이션이 현실적이고 정확할 뿐만 아니라 놀기에도 재미있기를 원했고, 모든 참가자들을 추적하기 위해 서류작업에 얽매이지 않기를 원했습니다. 하루의 집회는 1시간 남짓이면 완료되고, 전체 집회는 3~4시간 정도에 걸쳐 완료될 수 있다.
Although this is officially Part 6 in the World of Motor Racing series it is a stand-alone module and it uses different design features in many areas whilst conforming to the WoMR format in others. We did not feel confined to following too closely the earlier parts in the series as rallying is a very different form of motor sport from those simulated in Parts 1 to 5, and as such needs a different design approach - we felt it better to end up with a product that captured the feel of international rallying rather than trying to fit it into the strict WoMR formula.
This game allows you to recreate a full World Rally Championship season with real cars and drivers rated to perform as they do in real life. In addition, each Rally venue is rated for its unique conditions from snow, to gravel, to asphalt. Rally data is available for WRC seasons going back to 1998.
Rallying is all about cumulative time, that is time taken to cover the various stages plus time lost in additional servicing 'penalties', and as such presents a difficult design problem. We wanted the simulation to be realistic and accurate (of course) but also fun to play, and not bogged down by masses of paperwork in keeping track of all the entrants. A complete day of rallying can be completed in a little over an hour and an entire rally over the course of about three-four hours.
This game allows you to recreate a full World Rally Championship season with real cars and drivers rated to perform as they do in real life. In addition, each Rally venue is rated for its unique conditions from snow, to gravel, to asphalt. Rally data is available for WRC seasons going back to 1998.
Rallying is all about cumulative time, that is time taken to cover the various stages plus time lost in additional servicing 'penalties', and as such presents a difficult design problem. We wanted the simulation to be realistic and accurate (of course) but also fun to play, and not bogged down by masses of paperwork in keeping track of all the entrants. A complete day of rallying can be completed in a little over an hour and an entire rally over the course of about three-four hours.
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