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BGG전체 : 0
018th Century Wars of Absolutism: Basic Campaign Rules (2012) -
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인원
2-99 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Roger Underwood
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 책에는 육상과 해군을 포함한 18세기 전쟁에 대한 소개가 포함되어 있다. 육지 작전에는 병력 유형, 무기, 대형, 전장 전술에 대한 정보가 포함되어 있다. 해군은 군함 무장, 해군 전략, 전투 전술에 대한 정보를 포함한다.
Decision Games의 독특한 시스템이 설명되는데, 프로그램된 이벤트와 찬스 이벤트를 사용함으로써 포함된 캠페인 규칙의 기본이 된다.
캠페인 모듈에서는 지휘관들에게 역사적 목표와 그들이 이용할 수 있는 병력이 주어집니다. 이 책은 사령관의 능력, 날씨, 운에 따라 부대 기동 방법이 달라지는 캠페인 모듈과 재싸움하는 규칙을 제공한다. 병력은 정해진 경로를 따라 진군하며 보급선을 유지하고 기지를 파괴해야 한다. 그들은 질병과 탈영으로 고통받지만 때때로 지원군을 받는다. 이 규칙에는 또한 전투나 철수에 앞서 교전 및 기동 상황을 정확하게 묘사하는 입찰 시스템도 포함되어 있다.
병력은 항상 육군 포인트(AP) 또는 해군 포인트(NP)로 기록된다. 이 책은 광범위한 연구를 바탕으로 AP NP와 VP(승리 포인트) 사이의 균형을 심층적으로 정당화한다. 이 시스템은 캠페인 물류를 크게 간소화합니다.
전략 지도 기동.
지휘관들, 인물들.
프로그램된 이벤트.
전투 전 정찰 및 후위 작업을 위한 테이블 외 만남에 대한 규칙입니다.
전투 후 추적 및 후위 작전에 대한 규칙입니다.
캠페인 결과를 평가하기 위한 포인트 시스템입니다.
주사위 굴리기 방식으로 전투를 결정하는 독특한 시스템입니다.
전화로 주사위를 결정하는 독특한 시스템이 있습니다.
—출판사의 설명
Decision Games의 독특한 시스템이 설명되는데, 프로그램된 이벤트와 찬스 이벤트를 사용함으로써 포함된 캠페인 규칙의 기본이 된다.
캠페인 모듈에서는 지휘관들에게 역사적 목표와 그들이 이용할 수 있는 병력이 주어집니다. 이 책은 사령관의 능력, 날씨, 운에 따라 부대 기동 방법이 달라지는 캠페인 모듈과 재싸움하는 규칙을 제공한다. 병력은 정해진 경로를 따라 진군하며 보급선을 유지하고 기지를 파괴해야 한다. 그들은 질병과 탈영으로 고통받지만 때때로 지원군을 받는다. 이 규칙에는 또한 전투나 철수에 앞서 교전 및 기동 상황을 정확하게 묘사하는 입찰 시스템도 포함되어 있다.
병력은 항상 육군 포인트(AP) 또는 해군 포인트(NP)로 기록된다. 이 책은 광범위한 연구를 바탕으로 AP NP와 VP(승리 포인트) 사이의 균형을 심층적으로 정당화한다. 이 시스템은 캠페인 물류를 크게 간소화합니다.
전략 지도 기동.
지휘관들, 인물들.
프로그램된 이벤트.
전투 전 정찰 및 후위 작업을 위한 테이블 외 만남에 대한 규칙입니다.
전투 후 추적 및 후위 작전에 대한 규칙입니다.
캠페인 결과를 평가하기 위한 포인트 시스템입니다.
주사위 굴리기 방식으로 전투를 결정하는 독특한 시스템입니다.
전화로 주사위를 결정하는 독특한 시스템이 있습니다.
—출판사의 설명
The book contains an introduction into 18th Century Warfare including both land campaigns and naval campaigns. The land campaigns include information on troop types, weapons, formations and battlefield tactics. The Naval includes information on the ships armament, naval strategies and fighting tactics.
The unique system of Decision Games is explained, which with the use of Programmed Events and Chance Events form the basis of the campaign rules which are included.
In the campaign modules the commanders are given historical objectives and the forces that were available to them. This book provides the rules to re-fight the campaign modules with the methods for troop manoeuvres being dependent upon their commander’s ability, weather and plain luck. Forces march along defined routes, must maintain a line of supply and set down depots. They suffer from sickness and desertions but occasionally receive reinforcements. The rules also include a system of bidding which accurately portrays the skirmishing and manoeuvring prior to a battle or withdrawal.
Troop strengths are always recorded in terms of Army Points (APs) or Naval Points (NPs). This book gives an in depth justification of the balance between APs NPs and VPs (Victory points) based on extensive research. The system greatly simplifies campaign logistics.
Strategic Map Manoeuvre.
Commanders’ Personalities.
Programmed Events.
Rules for Off table encounters for pre-battle scouting and rearguard actions.
Rules for post battle pursuits and rearguard actions.
Points system for evaluating Campaign Results.
A unique system for determining battles by dice rolls.
A unique system for determining dice rolls by telephone.
—description from the publisher
The unique system of Decision Games is explained, which with the use of Programmed Events and Chance Events form the basis of the campaign rules which are included.
In the campaign modules the commanders are given historical objectives and the forces that were available to them. This book provides the rules to re-fight the campaign modules with the methods for troop manoeuvres being dependent upon their commander’s ability, weather and plain luck. Forces march along defined routes, must maintain a line of supply and set down depots. They suffer from sickness and desertions but occasionally receive reinforcements. The rules also include a system of bidding which accurately portrays the skirmishing and manoeuvring prior to a battle or withdrawal.
Troop strengths are always recorded in terms of Army Points (APs) or Naval Points (NPs). This book gives an in depth justification of the balance between APs NPs and VPs (Victory points) based on extensive research. The system greatly simplifies campaign logistics.
Strategic Map Manoeuvre.
Commanders’ Personalities.
Programmed Events.
Rules for Off table encounters for pre-battle scouting and rearguard actions.
Rules for post battle pursuits and rearguard actions.
Points system for evaluating Campaign Results.
A unique system for determining battles by dice rolls.
A unique system for determining dice rolls by telephone.
—description from the publisher
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