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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-90 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
DC Collins
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아티스트
Luke Edwards
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인원
게임 소개
Hackers ’ Epoch Cybersecurity Card Game은 사이버 보안 범위 내의 위협 및 취약성과 관련된 많은 용어를 학생들에게 가르치는 도구이다. 이것은 STEM.org 인증 교육 제품입니다.
이 카드는 사이버 보안 훈련의 일부 측면을 게임화하고 교육자에게 다음과 같은 정보를 제공한다.
학생들과 사이버 보안 원칙을 논의하기 위한 출발점.
학생들이 게임을 하면서 카드를 사용하여 자신만의 네트워크 인프라를 구축합니다.
또한 다른 플레이어에게 속하는 시스템과 서비스를 속이거나 중단하거나 거부, 저하 또는 파괴하려고 시도하는 동안 이를 방어합니다. 게임이 끝나기 전에 최대한 많은 시스템을 자체 인프라에 추가하는 것이 목표다.
—디자이너의 설명
이 카드는 사이버 보안 훈련의 일부 측면을 게임화하고 교육자에게 다음과 같은 정보를 제공한다.
학생들과 사이버 보안 원칙을 논의하기 위한 출발점.
학생들이 게임을 하면서 카드를 사용하여 자신만의 네트워크 인프라를 구축합니다.
또한 다른 플레이어에게 속하는 시스템과 서비스를 속이거나 중단하거나 거부, 저하 또는 파괴하려고 시도하는 동안 이를 방어합니다. 게임이 끝나기 전에 최대한 많은 시스템을 자체 인프라에 추가하는 것이 목표다.
—디자이너의 설명
Hackers \’ Epoch Cybersecurity Card Game is a tool for teaching students many of the terms associated with threats and vulnerabilities within the scope of Cybersecurity. It is a STEM.org Authenticated Educational Product.
These cards gamify some aspects of cybersecurity training and provide the educator with a
starting point for the discussion of cybersecurity principles with students.
As students play the game, they use the cards to build their own network infrastructure
and defend it, while attempting to Deceive, Disrupt, Deny, Degrade, or Destroy systems and services belonging to other players. The goal is to add as many systems as possible to one’s own infrastructure before the game ends.
—description from the designer
These cards gamify some aspects of cybersecurity training and provide the educator with a
starting point for the discussion of cybersecurity principles with students.
As students play the game, they use the cards to build their own network infrastructure
and defend it, while attempting to Deceive, Disrupt, Deny, Degrade, or Destroy systems and services belonging to other players. The goal is to add as many systems as possible to one’s own infrastructure before the game ends.
—description from the designer
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