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BGG랭킹
BGG전체 : 0
8F.E.B.A.+: Forward Edge of the Battle Area – Skirmish to Company Level Rules for Modern Land Wargaming (1970 to Present Date) (1998) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Geoff Titchener
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아티스트
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인원
게임 소개
F.E.B.A.: 전투 구역의 전방 가장자리
기본적인 규칙은 EoS에 대해 거의 반복되고, 교전 수준에 맞춰져 있지만, 무기는 훨씬 더 이국적일 수 있다.
업그레이드 세트(FEBA 이후의 ‘+’ 업그레이드 세트)는 Company 또는 멀티 플레이어 및 일일 대대 레벨 게임용으로 설정됩니다. 사용하기 쉽고, 빠르고, 재미있으며, 우리가 워게임에서 할 수 있는 한 현실성에 가깝습니다.
그 복잡성은 현대 시대의 탠덤 탄두, 복합 장갑, 추가 장갑 블록에서 더 많이 나타난다. 더 높은 명령 수준에서는 이러한 것들이 희미해지고 차량이 사망하거나 사망하지 않습니다.
그 규칙들은 북아일랜드와 제1차 걸프전 참전용사들이었던 당시 육군 워게임 협회의 회원들에 의해 광범위하게 시험되었다. 따라서, 그것은 꽤 정확할 것이다!
—출판사의 설명
기본적인 규칙은 EoS에 대해 거의 반복되고, 교전 수준에 맞춰져 있지만, 무기는 훨씬 더 이국적일 수 있다.
업그레이드 세트(FEBA 이후의 ‘+’ 업그레이드 세트)는 Company 또는 멀티 플레이어 및 일일 대대 레벨 게임용으로 설정됩니다. 사용하기 쉽고, 빠르고, 재미있으며, 우리가 워게임에서 할 수 있는 한 현실성에 가깝습니다.
그 복잡성은 현대 시대의 탠덤 탄두, 복합 장갑, 추가 장갑 블록에서 더 많이 나타난다. 더 높은 명령 수준에서는 이러한 것들이 희미해지고 차량이 사망하거나 사망하지 않습니다.
그 규칙들은 북아일랜드와 제1차 걸프전 참전용사들이었던 당시 육군 워게임 협회의 회원들에 의해 광범위하게 시험되었다. 따라서, 그것은 꽤 정확할 것이다!
—출판사의 설명
F.E.B.A.: Forward Edge of the Battle Area
The basic rules are almost repeats for EoS, set for skirmish level, though the weaponry can be a lot more exotic.
The upgrade set (hence the ‘+’ after FEBA) are set for Company or, for multi-player and a day, battalion level games. They are easy to use, fast and fun and as close to realistic as we can get in a wargame.
The complexity comes more from the weaponry of the modern era – tandem warheads, composite armours and add-on armour blocks. At higher command levels, these tend to fade away and a vehicle is either dead, or not.
The rules were extensively play-tested by the-then members of the Army Wargames Association, many of whom were veterans of Northern Ireland and First Gulf war, so, it should be pretty accurate!
—description from the publisher
The basic rules are almost repeats for EoS, set for skirmish level, though the weaponry can be a lot more exotic.
The upgrade set (hence the ‘+’ after FEBA) are set for Company or, for multi-player and a day, battalion level games. They are easy to use, fast and fun and as close to realistic as we can get in a wargame.
The complexity comes more from the weaponry of the modern era – tandem warheads, composite armours and add-on armour blocks. At higher command levels, these tend to fade away and a vehicle is either dead, or not.
The rules were extensively play-tested by the-then members of the Army Wargames Association, many of whom were veterans of Northern Ireland and First Gulf war, so, it should be pretty accurate!
—description from the publisher
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