-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
7+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Aruna Jaya Lakshmi Bhamidipati
-
아티스트
Chirravuru VB Laya
-
인원
게임 소개
테마:
베다 선견자들의 고대 지혜에 영감을 받은 이 게임은 차크라의 특성을 소개하고자 한다. 차크라는 의식과 활력의 중심지입니다. 그것들은 육체를 감싸고 있는 에테르체 위의 에너지 소용돌이입니다. 이해되고, 숙달되고, 균형이 잡힐 때, 차크라는 우리가 각각의 분야에서 능숙해 질 수 있는 특정한 능력을 불러옵니다. 이 게임은 6개의 차크라와 관련 속성들을 다룬다. 이러한 속성의 지식은 다른 영역들의 열쇠를 얻기 위한 단계이다.
목표:
이 게임의 목적은 차크라의 특성과 관련된 카드 세트를 수집하고 만드는 것이며, 따라서 상징적으로 모든 차크라의 특성으로 지식을 획득하여 자신을 의식하는 것이다.
게임플레이:
차크라 속성 카드는 카드를 만드는 플레이어에게 지급된다. 기본 버전과 고급 버전은 이러한 세트의 특성을 정의합니다. 게임은 여러 라운드로 진행되며, 각 라운드는 하나의 차크라를 획득하는 데 초점을 맞추고 다음 라운드에서 관련된 능력(차크라마다 고유함)을 사용한다. 모든 차크라를 주장하는 플레이어가 게임에서 승리합니다. 변형은 게임플레이의 길이 및/또는 복잡성을 변화시키는 것으로 제안되었다.
게임의 소재가 남녀노소 누구나 적합해 가족친화적인 게임으로 손색이 없다.
—출판사의 설명
베다 선견자들의 고대 지혜에 영감을 받은 이 게임은 차크라의 특성을 소개하고자 한다. 차크라는 의식과 활력의 중심지입니다. 그것들은 육체를 감싸고 있는 에테르체 위의 에너지 소용돌이입니다. 이해되고, 숙달되고, 균형이 잡힐 때, 차크라는 우리가 각각의 분야에서 능숙해 질 수 있는 특정한 능력을 불러옵니다. 이 게임은 6개의 차크라와 관련 속성들을 다룬다. 이러한 속성의 지식은 다른 영역들의 열쇠를 얻기 위한 단계이다.
목표:
이 게임의 목적은 차크라의 특성과 관련된 카드 세트를 수집하고 만드는 것이며, 따라서 상징적으로 모든 차크라의 특성으로 지식을 획득하여 자신을 의식하는 것이다.
게임플레이:
차크라 속성 카드는 카드를 만드는 플레이어에게 지급된다. 기본 버전과 고급 버전은 이러한 세트의 특성을 정의합니다. 게임은 여러 라운드로 진행되며, 각 라운드는 하나의 차크라를 획득하는 데 초점을 맞추고 다음 라운드에서 관련된 능력(차크라마다 고유함)을 사용한다. 모든 차크라를 주장하는 플레이어가 게임에서 승리합니다. 변형은 게임플레이의 길이 및/또는 복잡성을 변화시키는 것으로 제안되었다.
게임의 소재가 남녀노소 누구나 적합해 가족친화적인 게임으로 손색이 없다.
—출판사의 설명
Theme:
Inspired by the ancient wisdom of the Vedic seers, this game attempts to introduce the properties of Chakras. Chakras are centers of consciousness and vitality. They are the energy vortices on the etheric body which envelops the physical body. When understood, mastered and balanced, chakras invoke certain abilities that allow us to become adept in the respective fields. This game deals with 6 chakras and their associated properties. The knowledge of these properties is a step towards obtaining the key to different realms.
Objective:
Aim of the game is to collect and make sets of cards associated with properties of chakras, thus symbolically attaining the knowledge with properties of all chakras to become CONSCIOUS of oneself!
Gameplay:
Chakra property cards are dealt to players who then attempt to make sets of cards. Basic and advanced versions define the nature of these sets. The game is played across multiple rounds, where each round focuses on claiming one chakra and use the associated ability (unique for each Chakra) in the subsequent round. The player to claim all the Chakras wins the game. Variants have also been suggested to alter gameplay length and/or complexity.
The subject of the game is suitable for all ages, making this a family-friendly game.
—description from the publisher
Inspired by the ancient wisdom of the Vedic seers, this game attempts to introduce the properties of Chakras. Chakras are centers of consciousness and vitality. They are the energy vortices on the etheric body which envelops the physical body. When understood, mastered and balanced, chakras invoke certain abilities that allow us to become adept in the respective fields. This game deals with 6 chakras and their associated properties. The knowledge of these properties is a step towards obtaining the key to different realms.
Objective:
Aim of the game is to collect and make sets of cards associated with properties of chakras, thus symbolically attaining the knowledge with properties of all chakras to become CONSCIOUS of oneself!
Gameplay:
Chakra property cards are dealt to players who then attempt to make sets of cards. Basic and advanced versions define the nature of these sets. The game is played across multiple rounds, where each round focuses on claiming one chakra and use the associated ability (unique for each Chakra) in the subsequent round. The player to claim all the Chakras wins the game. Variants have also been suggested to alter gameplay length and/or complexity.
The subject of the game is suitable for all ages, making this a family-friendly game.
—description from the publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
625
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
462
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
399
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
369
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
610
-
2024-11-13
-
Lv.18