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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-30 분
-
연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Che-Wei Wang
-
아티스트
-
인원
게임 소개
다크볼은 선수들이 스피드가 사라지는 공과 서로를 상대로 타이밍을 시험하는 최초의 경기다. 다크볼은 창의성뿐만 아니라 정확성, 반응 시간에도 보상을 준다. 피스가 재배열되면서, 공은 어느 방향으로든 이동할 수 있으며, 플레이어 수나 플레이 방법에 제한 없이 어떤 경로로도 이동할 수 있다.
청록색을 표시하는 엔드포인트 블링크에는 다크볼이 있습니다. 플레이는 한 명의 플레이어가 끝점 블링크를 눌러 다크볼을 해제하면 시작됩니다. 공은 포크에 도달했을 때 무작위로 결정을 내리면서 경로를 따라 움직입니다. 군집화된 경로는 포크로 취급되며 매우 혼란스러운 동작을 발생시킬 수 있다.
다크볼이 엔드포인트에 도달하면 버튼을 눌러 다시 경로로 반송해야 합니다. 너무 일찍 클릭하면 끝점이 잠시 어두워지고 밝아질 때까지 다시 누를 수 없습니다. 너무 늦게 누르면 엔드포인트에 빨간 불이 들어오듯이 파손됩니다. 그런 다음 를 눌러 다크볼을 해제할 수 있습니다.
한 선수가 다크볼을 6번 놓치면 끝점이 폭발하여 아웃됩니다. 마지막 남은 선수가 승자입니다.
청록색을 표시하는 엔드포인트 블링크에는 다크볼이 있습니다. 플레이는 한 명의 플레이어가 끝점 블링크를 눌러 다크볼을 해제하면 시작됩니다. 공은 포크에 도달했을 때 무작위로 결정을 내리면서 경로를 따라 움직입니다. 군집화된 경로는 포크로 취급되며 매우 혼란스러운 동작을 발생시킬 수 있다.
다크볼이 엔드포인트에 도달하면 버튼을 눌러 다시 경로로 반송해야 합니다. 너무 일찍 클릭하면 끝점이 잠시 어두워지고 밝아질 때까지 다시 누를 수 없습니다. 너무 늦게 누르면 엔드포인트에 빨간 불이 들어오듯이 파손됩니다. 그런 다음 를 눌러 다크볼을 해제할 수 있습니다.
한 선수가 다크볼을 6번 놓치면 끝점이 폭발하여 아웃됩니다. 마지막 남은 선수가 승자입니다.
Darkball is a first of its kind game in which players put their timing to the test against a speedy disappearing ball and each other. Darkball rewards accuracy, reaction times, as well as creativity. As the pieces are rearranged, the ball can travel in any direction, and down any path with no limits to the number of players or ways it can be played.
Any endpoint Blink displaying cyan has a Darkball. Play begins when one player presses their endpoint Blink to release the Darkball. The ball moves along the pathway, making decisions randomly when it reaches forks. Clustered pathways are treated as forks, and can produce very chaotic behavior.
When the Darkball reaches your endpoint, you must press the button to bounce it back into the pathway. If you click too early, your endpoint will go dark for a moment, and you cannot press again until it brightens. If you press too late, you will take damage, as indicated by red lights on your endpoint. You can then release the Darkball by pressing.
Once a player has missed the Darkball 6 times, their endpoint will explode, and they are out. The last player remaining is the winner.
Any endpoint Blink displaying cyan has a Darkball. Play begins when one player presses their endpoint Blink to release the Darkball. The ball moves along the pathway, making decisions randomly when it reaches forks. Clustered pathways are treated as forks, and can produce very chaotic behavior.
When the Darkball reaches your endpoint, you must press the button to bounce it back into the pathway. If you click too early, your endpoint will go dark for a moment, and you cannot press again until it brightens. If you press too late, you will take damage, as indicated by red lights on your endpoint. You can then release the Darkball by pressing.
Once a player has missed the Darkball 6 times, their endpoint will explode, and they are out. The last player remaining is the winner.
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