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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Mark Larson
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아티스트
-
인원
게임 소개
플레이어가 두 개의 그리드에서 같은 숫자를 그룹화하는 하나 이상의 롤 앤 라이트 게임을 위한 추상적 롤 앤 라이트 게임입니다. 원래 2017 GenCan't Roll-and-Write 대회를 위해 설계되었습니다.
한 바퀴 돌 때마다 6면 주사위 3개를 굴린다. 모든 플레이어들은 동시에 주사위를 두 그룹으로 나눕니다 - 한 쌍의 주사위와 한 개의 주사위. 쌍은 인접한 공간이 하나 이상의 숫자와 일치해야 하는 큰 그리드에 배치됩니다. 싱글 다이는 플레이어들이 점수를 얻기 위해 같은 숫자의 영역을 형성하려고 하는 작은 격자 위에 놓인다. 30롤을 돌리면 게임이 끝납니다. 인접한 일치 번호가 없는 큰 그리드의 연결은 "블록"이고 손실됩니다. 작은 그리드에서 숫자가 동일한 영역은 포인트를 획득합니다. 가장 높은 점수가 승리합니다.
구성 요소들
6면 주사위 3개
선수 1명당 점수표 1장
플레이어당 연필 1개
-디자이너의 설명
한 바퀴 돌 때마다 6면 주사위 3개를 굴린다. 모든 플레이어들은 동시에 주사위를 두 그룹으로 나눕니다 - 한 쌍의 주사위와 한 개의 주사위. 쌍은 인접한 공간이 하나 이상의 숫자와 일치해야 하는 큰 그리드에 배치됩니다. 싱글 다이는 플레이어들이 점수를 얻기 위해 같은 숫자의 영역을 형성하려고 하는 작은 격자 위에 놓인다. 30롤을 돌리면 게임이 끝납니다. 인접한 일치 번호가 없는 큰 그리드의 연결은 "블록"이고 손실됩니다. 작은 그리드에서 숫자가 동일한 영역은 포인트를 획득합니다. 가장 높은 점수가 승리합니다.
구성 요소들
6면 주사위 3개
선수 1명당 점수표 1장
플레이어당 연필 1개
-디자이너의 설명
An abstract roll-and-write game for one or more where players group like numbers together across two grids. Originally designed for the 2017 GenCan't Roll-and-Write contest.
Each turn, 3 six-sided dice are rolled. All players simultaneously split those dice into two groups - one pair and one single die. The pair is placed on the larger grid where adjacent spaces must match at least one number. The single die is placed on the smaller grid, where players are trying to form areas of identical numbers to score points. After 30 rolls, the game ends. Connections on the larger grid that do not have adjacent matching numbers are "blocks" and lose points. Areas of identical numbers on the smaller grid gain points. Highest score wins.
Components
3 six-sided dice
1 score sheet per player
1 pencil per player
-description from designer
Each turn, 3 six-sided dice are rolled. All players simultaneously split those dice into two groups - one pair and one single die. The pair is placed on the larger grid where adjacent spaces must match at least one number. The single die is placed on the smaller grid, where players are trying to form areas of identical numbers to score points. After 30 rolls, the game ends. Connections on the larger grid that do not have adjacent matching numbers are "blocks" and lose points. Areas of identical numbers on the smaller grid gain points. Highest score wins.
Components
3 six-sided dice
1 score sheet per player
1 pencil per player
-description from designer
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