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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
25-40 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Michael Ott
-
아티스트
-
인원
게임 소개
플레이어들은 자신들만의 독특한 성벽 설계도를 완성하기 위해 경쟁합니다 - 벽 승리를 완성하는 첫 번째 계획.
플레이어 턴은 세 부분으로 되어 있다 - 먼저 플레이어는 사용하지 않은 벽돌 더미에서 성벽으로 벽돌을 옮긴다. 플레이어가 메이슨 한 개를 가지고 있으면 벽돌 한 개를 옮길 수 있습니다. 석공 두 개 - 벽돌 두 개를 움직입니다.
턴의 두 번째 부분은 플레이어가 수집한 금을 사용하여 사용하지 않는 벽돌을 더 많이 구입하고, 더 빨리 쌓을 수 있도록 돕는 석공과 브루트(사용하지 않는 벽돌 더미와 플레이어의 석공을 드래곤으로부터 방어하기 위해)를 더 많이 고용할 수 있는 것이다.
플레이어 턴의 마지막 부분은 1d10인 DieOfF Fate를 굴리는 것입니다. 주사위는 플레이어에게 더 많은 금과 벽돌을 가져다 줄 뿐만 아니라 세 가지 다른 가능성을 줄 수 있다: "Brute" - (Brutes가 있는 경우) 사용하지 않는 다른 플레이어에서 벽돌 더미를 훔칠 수 있는 곳, "Dragon" - 다른 플레이어의 Brutes(또는 Brutes가 없는 경우 메이슨)를 먹기 위해 드래곤을 보내는 곳, "퀸" - 모든 사람이 자신의 고유한 성곽 계획을 플레이어에게 오른쪽으로 넘깁니다. 즉, 최종 벽돌로 승리할 경우 갑자기 벽의 맨 위 두 층의 벽돌을 다시 구성해야 합니다.
게임은 빠르게 진행되며, DieOfFFate의 우여곡절 끝에 게임이 끝나기 때문에 모든 사람이 몇 바퀴만 돌면 게임이 종료됩니다. 게임이 끝날 때 완전히 뒤처지는 사람은 아무도 없습니다.
-디자이너의 설명
플레이어 턴은 세 부분으로 되어 있다 - 먼저 플레이어는 사용하지 않은 벽돌 더미에서 성벽으로 벽돌을 옮긴다. 플레이어가 메이슨 한 개를 가지고 있으면 벽돌 한 개를 옮길 수 있습니다. 석공 두 개 - 벽돌 두 개를 움직입니다.
턴의 두 번째 부분은 플레이어가 수집한 금을 사용하여 사용하지 않는 벽돌을 더 많이 구입하고, 더 빨리 쌓을 수 있도록 돕는 석공과 브루트(사용하지 않는 벽돌 더미와 플레이어의 석공을 드래곤으로부터 방어하기 위해)를 더 많이 고용할 수 있는 것이다.
플레이어 턴의 마지막 부분은 1d10인 DieOfF Fate를 굴리는 것입니다. 주사위는 플레이어에게 더 많은 금과 벽돌을 가져다 줄 뿐만 아니라 세 가지 다른 가능성을 줄 수 있다: "Brute" - (Brutes가 있는 경우) 사용하지 않는 다른 플레이어에서 벽돌 더미를 훔칠 수 있는 곳, "Dragon" - 다른 플레이어의 Brutes(또는 Brutes가 없는 경우 메이슨)를 먹기 위해 드래곤을 보내는 곳, "퀸" - 모든 사람이 자신의 고유한 성곽 계획을 플레이어에게 오른쪽으로 넘깁니다. 즉, 최종 벽돌로 승리할 경우 갑자기 벽의 맨 위 두 층의 벽돌을 다시 구성해야 합니다.
게임은 빠르게 진행되며, DieOfFFate의 우여곡절 끝에 게임이 끝나기 때문에 모든 사람이 몇 바퀴만 돌면 게임이 종료됩니다. 게임이 끝날 때 완전히 뒤처지는 사람은 아무도 없습니다.
-디자이너의 설명
Players race to complete their castle wall to their unique wall plan - the first one to complete their wall wins.
A players turn has three parts - first the player moves bricks from their unused brick pile up onto their castle wall. If the player has one Mason, they can move one brick. Two Masons - move two bricks.
The second part of a turn is when the player can use gold they have collected to buy more bricks for their unused pile, and hire more Masons (to help them build faster) and Brutes (to defend the unused brick pile and the player's Masons from the dragon).
The final part of the players turn is rolling a 1d10 - the DieOfFate. The die can get the player more gold and bricks, as well as three other possibilities: "Brute" - where (if you have Brutes) you can steal from another players unused brick pile, "Dragon" - where you send the dragon to eat another player's Brutes (or their Mason if they have no Brutes), and "Queen" - where everyone hands their unique castle wall plan to the player to their right - this means you could be one turn from winning with the final brick suddenly you need to reorganize the bricks on the top two levels of your wall.
The game goes fast and the twists and turns of the DieOfFate makes the game "self-leveling", everyone ends the game only a few turns from winning - nobody is completely and catastrophically behind when the game ends.
-description from designer
A players turn has three parts - first the player moves bricks from their unused brick pile up onto their castle wall. If the player has one Mason, they can move one brick. Two Masons - move two bricks.
The second part of a turn is when the player can use gold they have collected to buy more bricks for their unused pile, and hire more Masons (to help them build faster) and Brutes (to defend the unused brick pile and the player's Masons from the dragon).
The final part of the players turn is rolling a 1d10 - the DieOfFate. The die can get the player more gold and bricks, as well as three other possibilities: "Brute" - where (if you have Brutes) you can steal from another players unused brick pile, "Dragon" - where you send the dragon to eat another player's Brutes (or their Mason if they have no Brutes), and "Queen" - where everyone hands their unique castle wall plan to the player to their right - this means you could be one turn from winning with the final brick suddenly you need to reorganize the bricks on the top two levels of your wall.
The game goes fast and the twists and turns of the DieOfFate makes the game "self-leveling", everyone ends the game only a few turns from winning - nobody is completely and catastrophically behind when the game ends.
-description from designer
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