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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Richard Bradley
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아티스트
-
인원
게임 소개
제2차 세계 대전의 규칙
1:600 모델 선박으로 플레이할 수 있도록 설계되었으며 MTB/Schnellboot에 최적화되었습니다.
보트 모형은 모델보다 약간 길고 넓은 직사각형 기단을 기본으로 한다. 이렇게 하면 정확한 모델 이동이 가능합니다.
보트, 비행기 등은 그 종류의 차량 1대를 나타냅니다.
대체 이동 시스템.
공격자들은 항상 첫 번째 선수로 경기를 시작한다.
첫 번째 선수는 배 수리를 위해 애쓴다.
첫 번째 플레이어가 어뢰를 발사한 후 함선을 움직입니다.
두 번째 플레이어는 이 턴 대상을 관찰하고 총을 발사합니다.
첫 번째 플레이어가 데미지를 계산합니다.
2번 선수가 배 수리를 위해 애쓰고 있습니다.
두 번째 플레이어가 어뢰를 발사한 후 함선을 움직입니다.
첫 번째 플레이어는 대상의 턴을 관찰하고 총을 발사합니다.
두 번째 플레이어가 데미지를 계산합니다.
- 규칙 집합의 설명
1:600 모델 선박으로 플레이할 수 있도록 설계되었으며 MTB/Schnellboot에 최적화되었습니다.
보트 모형은 모델보다 약간 길고 넓은 직사각형 기단을 기본으로 한다. 이렇게 하면 정확한 모델 이동이 가능합니다.
보트, 비행기 등은 그 종류의 차량 1대를 나타냅니다.
대체 이동 시스템.
공격자들은 항상 첫 번째 선수로 경기를 시작한다.
첫 번째 선수는 배 수리를 위해 애쓴다.
첫 번째 플레이어가 어뢰를 발사한 후 함선을 움직입니다.
두 번째 플레이어는 이 턴 대상을 관찰하고 총을 발사합니다.
첫 번째 플레이어가 데미지를 계산합니다.
2번 선수가 배 수리를 위해 애쓰고 있습니다.
두 번째 플레이어가 어뢰를 발사한 후 함선을 움직입니다.
첫 번째 플레이어는 대상의 턴을 관찰하고 총을 발사합니다.
두 번째 플레이어가 데미지를 계산합니다.
- 규칙 집합의 설명
WW2 Coastal warfare rules
Rules designed to be played with 1:600 model ships, and optimised for MTB/Schnellboot encounters.
Boat models are based on rectangular bases slightly longer and wider than the model. This aids in accurate model movement.
Boats, planes etc represent 1 vehicle of that type.
Alternate movement system.
The Attackers always start a game as 1st player
1st player dices for repairs on his ships.
1st player moves his ships after launching any torpedoes.
2nd player dices to observe this turns target(s) and fires guns.
1st player calculates damage
2nd player dices for repairs on his ships.
2nd player moves his ships after launching any torpedoes.
1st player dices to observe this turns target(s) and fires guns.
2nd player calculates damage.
- Description from ruleset
Rules designed to be played with 1:600 model ships, and optimised for MTB/Schnellboot encounters.
Boat models are based on rectangular bases slightly longer and wider than the model. This aids in accurate model movement.
Boats, planes etc represent 1 vehicle of that type.
Alternate movement system.
The Attackers always start a game as 1st player
1st player dices for repairs on his ships.
1st player moves his ships after launching any torpedoes.
2nd player dices to observe this turns target(s) and fires guns.
1st player calculates damage
2nd player dices for repairs on his ships.
2nd player moves his ships after launching any torpedoes.
1st player dices to observe this turns target(s) and fires guns.
2nd player calculates damage.
- Description from ruleset
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