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BGG랭킹
BGG전체 : 15167
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Julian Gaine, Kyri Karaiskakis
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아티스트
James Churchill, Genzoman, David Lopez, Nathanael Mortensen, Asritha Nancharla, Jerry Padilla, Darryl Petrucci, Sam Turner
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인원
게임 소개
신화란 당신의 비판적 사고를 시험해 볼 전략 게임이다.
이 게임의 목적은 4가지 요소를 수집하기 위해 서로 싸우는 것입니다. 엘리먼트를 획득하려면 플레이어를 물리치거나 엘리멘탈 얼터를 이겨야 합니다.
게임이 시작되기 전에, 모든 선수들은 명령할 신을 받는다.하나님은 저마다 독특한 능력과 능력을 가지고 오십니다. 이 게임은 지도에서 전략적으로 경로를 선택하고 강력한 신으로 진화하기 위해 주사위를 굴려 공격하는 방식으로 작동한다.
각 플레이어는 금광, 파워광산, 신화광산을 노획한 후 상금을 챙기며 차례를 시작합니다. 또한 플레이어는 스트롱홀드를 구축하거나 적과 싸우거나 보드에 있는 특정 육각형으로부터 현상금을 받을 수 있습니다. 땅을 통제하면 보너스가 주어지고, 군인과 전사 카드를 구입하면 영구적으로 하나님의 능력이 커진다. 만약 플레이어가 올림푸스의 힘 카드를 받는다면, 그들의 신은 그들의 궁극적인 능력인 울트라 파워에 접근할 수 있습니다!
플레이어 보드는 각 플레이어가 군대, 전사, 요소, 공격/방어/이동 보너스를 추적할 수 있도록 설계되었습니다.
게임 내내 전술적으로 승리를 향한 길을 개척할 수 있습니다. 그러나 너무 오래 걸리거나 지도에서 길을 잘못 선택하게 되면 상대에게 힘을 실어줄 수 있는 기회를 주어 게임의 균형이 빠르게 다른 방향으로 전환될 수 있습니다.
네 가지 요소를 조합하여 미신ix를 만든 첫 번째 플레이어가 승리를 주장합니다!
이 게임의 목적은 4가지 요소를 수집하기 위해 서로 싸우는 것입니다. 엘리먼트를 획득하려면 플레이어를 물리치거나 엘리멘탈 얼터를 이겨야 합니다.
게임이 시작되기 전에, 모든 선수들은 명령할 신을 받는다.하나님은 저마다 독특한 능력과 능력을 가지고 오십니다. 이 게임은 지도에서 전략적으로 경로를 선택하고 강력한 신으로 진화하기 위해 주사위를 굴려 공격하는 방식으로 작동한다.
각 플레이어는 금광, 파워광산, 신화광산을 노획한 후 상금을 챙기며 차례를 시작합니다. 또한 플레이어는 스트롱홀드를 구축하거나 적과 싸우거나 보드에 있는 특정 육각형으로부터 현상금을 받을 수 있습니다. 땅을 통제하면 보너스가 주어지고, 군인과 전사 카드를 구입하면 영구적으로 하나님의 능력이 커진다. 만약 플레이어가 올림푸스의 힘 카드를 받는다면, 그들의 신은 그들의 궁극적인 능력인 울트라 파워에 접근할 수 있습니다!
플레이어 보드는 각 플레이어가 군대, 전사, 요소, 공격/방어/이동 보너스를 추적할 수 있도록 설계되었습니다.
게임 내내 전술적으로 승리를 향한 길을 개척할 수 있습니다. 그러나 너무 오래 걸리거나 지도에서 길을 잘못 선택하게 되면 상대에게 힘을 실어줄 수 있는 기회를 주어 게임의 균형이 빠르게 다른 방향으로 전환될 수 있습니다.
네 가지 요소를 조합하여 미신ix를 만든 첫 번째 플레이어가 승리를 주장합니다!
Mythalix is a strategy game that will put your critical thinking to the test.
The object of the game is to battle one another in an attempt to collect four Elements. To win an Element you either need to defeat a player or an Elemental Alter.
Before the game begins, all players receive a God to command. Each God comes with their own unique powers and abilities. The game works by tactically choosing a path on the map and rolling the dice to attack in an attempt to evolve into a powerful Deity.
Each player starts their turn by collecting their bounty on captured Gold, Power and Mythical mines. Furthermore, players can build Strongholds, battle enemies or receive bounty from specific hexagons on the board. Controlling areas of land will give bonuses and purchasing Army and Warrior cards will permanently increase the power of the players God. If a player receives the Power of Olympus card, their God can access their Ultra Power - their ultimate ability!
The Player Board has been designed to help each player keep track of their Armies, Warriors, Elements and attack / defence / movement bonuses.
Throughout the game you can tactically forge your path to victory. However if you take too long or choose the wrong path around the map, you give your opponents the chance to become empowered and so the balance of the game can quickly shift the other way.
The first player who combines four elements to create the Mythalix, claims the victory!
The object of the game is to battle one another in an attempt to collect four Elements. To win an Element you either need to defeat a player or an Elemental Alter.
Before the game begins, all players receive a God to command. Each God comes with their own unique powers and abilities. The game works by tactically choosing a path on the map and rolling the dice to attack in an attempt to evolve into a powerful Deity.
Each player starts their turn by collecting their bounty on captured Gold, Power and Mythical mines. Furthermore, players can build Strongholds, battle enemies or receive bounty from specific hexagons on the board. Controlling areas of land will give bonuses and purchasing Army and Warrior cards will permanently increase the power of the players God. If a player receives the Power of Olympus card, their God can access their Ultra Power - their ultimate ability!
The Player Board has been designed to help each player keep track of their Armies, Warriors, Elements and attack / defence / movement bonuses.
Throughout the game you can tactically forge your path to victory. However if you take too long or choose the wrong path around the map, you give your opponents the chance to become empowered and so the balance of the game can quickly shift the other way.
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