-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-20 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Ellie Dix
-
아티스트
Anastasia Cartovenco
-
인원
게임 소개
거대한 크래커 하나. 6개의 멋진 게임.
거대한 트위스트 엔드 크래커에서 여섯 번의 가족 게임. 화려하고 고품질의 구성품이며 플라스틱이 전혀 없습니다. 재사용 가능하고 재생 가능하며 매우 혁신적입니다.
크리스마스 테이블에 완벽한 추가네요.
IMPulsive에서는 자신의 안전을 지키면서 상대편으로부터 큐브를 얻기 위해 전략적으로 투표합니다.
IMPresive에서는 오름차순 비용이 드는 사용 가능한 카드 라인업에서 선택하여 임프 집합을 수집하려고 합니다.
충동적인 행동에서는 속도가 가장 중요하다. 카드를 뒤집고, 일치점을 찾아 점수를 획득하세요.
임팩트에서는 임팩트 레이스의 결과에 미묘하게 영향을 미치려고 합니다.
IMPrudent에서는 큐브도 필요하고 카드도 필요하지만 각 턴마다 우선순위를 정해야 합니다.
IMPassive에서 당신의 목표는 임프의 가치를 조작하는 것이고 결국 가장 높은 점수를 받는 카드로 끝나는 것이다.
하지만 거기서 멈출 필요는 없다. 크래커 게임 컴포넌트는 게임 디자인을 시작하고자 하는 가족들을 위해 깔끔한 작은 키트를 형성합니다.
크래커 게임에는 또한 6개의 퍼즐, 보드 게임 디자인 도전 책자, 6개의 끔찍한 농담이 있습니다.
—출판사의 설명
거대한 트위스트 엔드 크래커에서 여섯 번의 가족 게임. 화려하고 고품질의 구성품이며 플라스틱이 전혀 없습니다. 재사용 가능하고 재생 가능하며 매우 혁신적입니다.
크리스마스 테이블에 완벽한 추가네요.
IMPulsive에서는 자신의 안전을 지키면서 상대편으로부터 큐브를 얻기 위해 전략적으로 투표합니다.
IMPresive에서는 오름차순 비용이 드는 사용 가능한 카드 라인업에서 선택하여 임프 집합을 수집하려고 합니다.
충동적인 행동에서는 속도가 가장 중요하다. 카드를 뒤집고, 일치점을 찾아 점수를 획득하세요.
임팩트에서는 임팩트 레이스의 결과에 미묘하게 영향을 미치려고 합니다.
IMPrudent에서는 큐브도 필요하고 카드도 필요하지만 각 턴마다 우선순위를 정해야 합니다.
IMPassive에서 당신의 목표는 임프의 가치를 조작하는 것이고 결국 가장 높은 점수를 받는 카드로 끝나는 것이다.
하지만 거기서 멈출 필요는 없다. 크래커 게임 컴포넌트는 게임 디자인을 시작하고자 하는 가족들을 위해 깔끔한 작은 키트를 형성합니다.
크래커 게임에는 또한 6개의 퍼즐, 보드 게임 디자인 도전 책자, 6개의 끔찍한 농담이 있습니다.
—출판사의 설명
One giant cracker. Six brilliant games.
Six family games in a giant twist-end cracker. Gorgeous, high quality components and completely plastic-free. Reusable, re-playable and highly innovative.
A perfect addition to your Christmas table.
In IMPulsive, you vote tactically to win cubes from your opponents while keeping your own safe.
In IMPressive, you’re trying to collect sets of imps by choosing from a line up of available cards with ascending costs.
In IMPetuous, speed is of the essence. Flip cards, spot matches and gain points.
In IMPatient, you are subtly trying to influence the outcome of an imp race.
In IMPrudent, you need cubes and you need cards, but each turn you have to prioritise.
In IMPassive, your aim is to manipulate the value of imps while ending up with the highest scoring cards.
But there’s no need to stop there. The cracker game components also form a neat little kit for families who’d like to get started in game design.
The Cracker Games also come with six puzzles, a board game design challenge booklet and six terrible jokes.
—description from the publisher
Six family games in a giant twist-end cracker. Gorgeous, high quality components and completely plastic-free. Reusable, re-playable and highly innovative.
A perfect addition to your Christmas table.
In IMPulsive, you vote tactically to win cubes from your opponents while keeping your own safe.
In IMPressive, you’re trying to collect sets of imps by choosing from a line up of available cards with ascending costs.
In IMPetuous, speed is of the essence. Flip cards, spot matches and gain points.
In IMPatient, you are subtly trying to influence the outcome of an imp race.
In IMPrudent, you need cubes and you need cards, but each turn you have to prioritise.
In IMPassive, your aim is to manipulate the value of imps while ending up with the highest scoring cards.
But there’s no need to stop there. The cracker game components also form a neat little kit for families who’d like to get started in game design.
The Cracker Games also come with six puzzles, a board game design challenge booklet and six terrible jokes.
—description from the publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
691
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
493
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
423
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
393
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
620
-
2024-11-13
-
Lv.18