-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
8.4Lock 'n Load Tactical: Battle Generator v2.0 (2020) -
-
인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
-
연령
15+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
David Heath
-
아티스트
Blackwell Hird
-
인원
게임 소개
LnLT Battle Generator 시스템을 사용하여 직접 전투를 생성할 수 있습니다. W’가 수행한 것은 여러분만의 배틀을 구축할 수 있는 몇 가지 일반적인 시스템을 제공하는 기능을 추가한 것입니다. 이것은 플레이어들이 다른 게임들과 심지어 다른 시대의 힘들을 섞고 일치시킬 수 있게 한다. 플레이어는 남영웅의 베트콩 부대와 노르망디 영웅의 독일 부대와 대결할 수 있다.
이제 이를 위한 두 가지 방법을 제공하는데, 첫 번째는 시리즈의 모든 게임에 적용할 수 있는 범용 단위 포인트 시스템 we’ve 설계이다. 두 번째는 사전 정의된 단가 차트입니다. 우리는 또한 이전 Battle Generator에 포함된 사전 정의된 단가 차트를 유지했습니다. 플레이어는 새로운 일반 단위 포인트 시스템 또는 사전 정의된 포인트 기본 단위 비용을 사용할 수 있습니다. 앞으로 새롭게 출시된 게임들은 모듈 규칙과 함께 미리 정의된 포인트 베이스 단위 비용 차트를 포함할 것이다. 포인트는 원하는 전투의 힘에 의해 결정되며, 전투의 변수에 따라 위아래로 수정됩니다. 이것은 당신이 행동에 빠르게 도달하지만 전투가 매우 유연하다는 것을 의미한다.
이 Battle Generator는 과거, 현재, 미래의 모든 Lock ‘n Load Tactical 모듈과 작동하도록 설계되었습니다. 플레이어는 자신이 사용하고자 하는 하나 또는 모든 배틀 생성기 기능에 상호 합의할 수 있으며, 선택권은 플레이어에게 있습니다.
—출판사의 설명
이제 이를 위한 두 가지 방법을 제공하는데, 첫 번째는 시리즈의 모든 게임에 적용할 수 있는 범용 단위 포인트 시스템 we’ve 설계이다. 두 번째는 사전 정의된 단가 차트입니다. 우리는 또한 이전 Battle Generator에 포함된 사전 정의된 단가 차트를 유지했습니다. 플레이어는 새로운 일반 단위 포인트 시스템 또는 사전 정의된 포인트 기본 단위 비용을 사용할 수 있습니다. 앞으로 새롭게 출시된 게임들은 모듈 규칙과 함께 미리 정의된 포인트 베이스 단위 비용 차트를 포함할 것이다. 포인트는 원하는 전투의 힘에 의해 결정되며, 전투의 변수에 따라 위아래로 수정됩니다. 이것은 당신이 행동에 빠르게 도달하지만 전투가 매우 유연하다는 것을 의미한다.
이 Battle Generator는 과거, 현재, 미래의 모든 Lock ‘n Load Tactical 모듈과 작동하도록 설계되었습니다. 플레이어는 자신이 사용하고자 하는 하나 또는 모든 배틀 생성기 기능에 상호 합의할 수 있으며, 선택권은 플레이어에게 있습니다.
—출판사의 설명
LnLT Battle Generator system allowing you to generate your own battles. What we’ve done is to add features that offer some generic systems for building your own battles. This allows players to mix and match forces from different games and even different eras. Players can have the Viet Cong forces from Heroes of the Nam face off against the German forces from Heroes of Normandy.
We now provide two ways for this, the first is our Generic Unit Point System we’ve designed, which can be applied to all games in the series. The second is our Pre-defined Unit Cost Charts. We have also kept the Pre-defined unit cost charts included in the previous Battle Generator. Players can use either the newer Generic Unit Point System or our Pre-defined Point Base Unit Costs. Moving forward, newly released games will include the Pre-defined Point Base Unit Cost Charts with the module rules. The amount of points is defined by the forces in the battle you want to play and then modified up or down by the variables of the battle. This means that you get to the action fast but allow the battle to be very flexible.
This Battle Generator has been tailored to work with all Lock ‘n Load Tactical modules in the series past, present, and future. Players can mutually agree on one or all Battle Generator features they want to use, the choice is all yours.
—description from the publisher
We now provide two ways for this, the first is our Generic Unit Point System we’ve designed, which can be applied to all games in the series. The second is our Pre-defined Unit Cost Charts. We have also kept the Pre-defined unit cost charts included in the previous Battle Generator. Players can use either the newer Generic Unit Point System or our Pre-defined Point Base Unit Costs. Moving forward, newly released games will include the Pre-defined Point Base Unit Cost Charts with the module rules. The amount of points is defined by the forces in the battle you want to play and then modified up or down by the variables of the battle. This means that you get to the action fast but allow the battle to be very flexible.
This Battle Generator has been tailored to work with all Lock ‘n Load Tactical modules in the series past, present, and future. Players can mutually agree on one or all Battle Generator features they want to use, the choice is all yours.
—description from the publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
537
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
436
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
376
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
342
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18