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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
30-120 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
4.00 / 5
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디자이너
Christophe Boelinger
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아티스트
Bertrand Benoit, Stéphane Gantiez, Ismaël Pommaz
-
인원
게임 소개
디럭스 에디션은 베이스 게임과 모든 확장을 위한 슬롯이 있는 대형 블랙박스입니다.
5개의 시나리오, 4개의 맵 타일, 4개의 기술 유닛, 5개의 스페이토포트, 3개의 재활용 공장 및 부품 업그레이드와 같은 소매 에디션에서 찾을 수 없는 컨텐츠와 함께 제공되는 핵심 세트를 포함하고 있다.
또한 디럭스 에디션은 리빙 플래닛과 함께 제공됩니다. 인더스트리아
게임 정보:살아있는 행성에서 각 플레이어는 먼 행성 MYC.14.250을 이용하는 주요 은하 회사를 대표한다. 그들 각자는 그 행성이 자멸하기 전에 가능한 한 많은 이익을 창출하고 산업화에 열심이다.
그러기 위해서는, 여러분은 지도를 키우기 위해 행성을 탐험해야 할 것입니다. 여러분은 여러분이 지은 공장 건물에서 자원을 추출하기 위해 팀을 관리하고 주식 시장에서 자원을 거래하여 돈을 벌게 됩니다. 그리고 무엇보다도, 당신은 행성이 만들어내는 대재앙을 다루어야 할 것이다. 그러나 대격변은 무작위로 일어나지 않으며, 플레이어들은 카드 세트를 사용하여 그들의 행동을 통해 격변들을 촉발시킨다. 지구를 통해 선수들 간의 대결이 펼쳐질 것이다.
각 턴마다 선수들이 번갈아 리더 역할을 맡는다. 각 턴은 특정한 게임 턴 순서를 따른다. 모든 플레이어는 리더가 선택한 순서에 따라 차례대로 수행해야 하는 몇 가지 동작을 가집니다. 리소스 생산 - 액션 (탐색, 이동, 구성, 무역&헬리프;) - 격변.
게임이 끝날 때 각 플레이어는 얼마나 많은 돈을 가지고 있고 얼마나 많은 건물과 차량을 통제하느냐에 따라 승리 포인트를 얻게 된다.
-게시자의 설명
5개의 시나리오, 4개의 맵 타일, 4개의 기술 유닛, 5개의 스페이토포트, 3개의 재활용 공장 및 부품 업그레이드와 같은 소매 에디션에서 찾을 수 없는 컨텐츠와 함께 제공되는 핵심 세트를 포함하고 있다.
또한 디럭스 에디션은 리빙 플래닛과 함께 제공됩니다. 인더스트리아
게임 정보:살아있는 행성에서 각 플레이어는 먼 행성 MYC.14.250을 이용하는 주요 은하 회사를 대표한다. 그들 각자는 그 행성이 자멸하기 전에 가능한 한 많은 이익을 창출하고 산업화에 열심이다.
그러기 위해서는, 여러분은 지도를 키우기 위해 행성을 탐험해야 할 것입니다. 여러분은 여러분이 지은 공장 건물에서 자원을 추출하기 위해 팀을 관리하고 주식 시장에서 자원을 거래하여 돈을 벌게 됩니다. 그리고 무엇보다도, 당신은 행성이 만들어내는 대재앙을 다루어야 할 것이다. 그러나 대격변은 무작위로 일어나지 않으며, 플레이어들은 카드 세트를 사용하여 그들의 행동을 통해 격변들을 촉발시킨다. 지구를 통해 선수들 간의 대결이 펼쳐질 것이다.
각 턴마다 선수들이 번갈아 리더 역할을 맡는다. 각 턴은 특정한 게임 턴 순서를 따른다. 모든 플레이어는 리더가 선택한 순서에 따라 차례대로 수행해야 하는 몇 가지 동작을 가집니다. 리소스 생산 - 액션 (탐색, 이동, 구성, 무역&헬리프;) - 격변.
게임이 끝날 때 각 플레이어는 얼마나 많은 돈을 가지고 있고 얼마나 많은 건물과 차량을 통제하느냐에 따라 승리 포인트를 얻게 된다.
-게시자의 설명
The Deluxe edition is a large black box that has slots for the base game and all expansions.
It contains the core set which also came with content not found in the retail edition: the campaign book with 5 scenarios, 4 map tiles, 4 technical units, 5 spatioports, 3 recycling factory, plus component upgrades.
In addition, the deluxe edition came with Living Planet: Industria.
About the game:In Living Planet, each player represents one major Galactic Corporation exploiting the distant planet MYC.14.250. Each one of them is eager to industrialize the planet and generate as much profit as possible before the planet self-destructs.
To do so, you'll have to explore the planet to grow the map. You'll manage your team to extract resources with factory buildings you've built, and trade resources at the stock market to make money. And above anything else, you'll have to handle cataclysms generated by the planet. But cataclysms don't happen randomly, players trigger them through their actions, using their card set. Confrontation between players will take place through the planet.
Players will alternately take the leader role for each turn. Each turn follows a specific game turn sequence. Every player will have some actions to accomplish at a turn, in the order the Leader chooses, resolving the sequence : Resources production - Action (Explore, Move, Construct, Trade…) - Cataclysms.
At the end of the game each player will earn victory points based on how much money they have and how many buildings and vehicles they control.
-description from the publisher
It contains the core set which also came with content not found in the retail edition: the campaign book with 5 scenarios, 4 map tiles, 4 technical units, 5 spatioports, 3 recycling factory, plus component upgrades.
In addition, the deluxe edition came with Living Planet: Industria.
About the game:In Living Planet, each player represents one major Galactic Corporation exploiting the distant planet MYC.14.250. Each one of them is eager to industrialize the planet and generate as much profit as possible before the planet self-destructs.
To do so, you'll have to explore the planet to grow the map. You'll manage your team to extract resources with factory buildings you've built, and trade resources at the stock market to make money. And above anything else, you'll have to handle cataclysms generated by the planet. But cataclysms don't happen randomly, players trigger them through their actions, using their card set. Confrontation between players will take place through the planet.
Players will alternately take the leader role for each turn. Each turn follows a specific game turn sequence. Every player will have some actions to accomplish at a turn, in the order the Leader chooses, resolving the sequence : Resources production - Action (Explore, Move, Construct, Trade…) - Cataclysms.
At the end of the game each player will earn victory points based on how much money they have and how many buildings and vehicles they control.
-description from the publisher
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