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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-25 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Eric Vannoy
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아티스트
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인원
게임 소개
난해한 가이드일 뿐 아니라, 섀도 오라클은 완전히 플레이 가능한 카드 게임으로, 승리하기 위한 수단으로 카드 시퀀스를 만드는 것을 포함한다. 카드 슈트는 5가지 범주(진화, 쾌락주의, 이성, 과학, 그림자)를 포함하는 목소리라고 불린다. 이러한 범주는 연결된 카드 텍스트를 구별하는 데 도움이 됩니다.
섀도 오라클의 세션은 게임 세그먼트와 난해한 세그먼트로 구성됩니다. 게임 세그먼트는 난해한 세그먼트를 수행하는 데 필요합니다. 그러나 난해한 부분은 완전한 게임 경험을 위해 반드시 필요한 것은 아니다.
이 게임은 게임 종료 트리거가 발생하기 전에 세 개의 카드 열을 만드는 것을 포함한다. 게임 세그먼트가 성공적으로 완료되면 후속 절차로 난해한 세그먼트에 사용되는 카드를 좁힙니다. 마지막 단계는 카드 텍스트를 읽고 해석하는 것입니다. 카드 텍스트는 당신의 의사결정 난제에 대한 통찰력을 제공하기 위해 신성하지 않은 훈련의 지혜를 끌어당깁니다.
—디자이너의 설명
섀도 오라클의 세션은 게임 세그먼트와 난해한 세그먼트로 구성됩니다. 게임 세그먼트는 난해한 세그먼트를 수행하는 데 필요합니다. 그러나 난해한 부분은 완전한 게임 경험을 위해 반드시 필요한 것은 아니다.
이 게임은 게임 종료 트리거가 발생하기 전에 세 개의 카드 열을 만드는 것을 포함한다. 게임 세그먼트가 성공적으로 완료되면 후속 절차로 난해한 세그먼트에 사용되는 카드를 좁힙니다. 마지막 단계는 카드 텍스트를 읽고 해석하는 것입니다. 카드 텍스트는 당신의 의사결정 난제에 대한 통찰력을 제공하기 위해 신성하지 않은 훈련의 지혜를 끌어당깁니다.
—디자이너의 설명
Aside from being an esoteric guide, Shadow Oracle is a fully playable solitaire card game that involves building card sequences as a means to win; not unlike many games that use traditional playing cards. Card suits are referred to as the voices, which encompass five categories (evolution, hedonism, reason, science, and shadow). These categories help distinguish associated card text.
A session of Shadow Oracle consists of two segments, the game segment and the esoteric segment. The game segment is necessary for performing the esoteric segment. However, the esoteric segment is not necessary for a full game experience (the game can be played strictly on its own).
The game involves building three columns of cards before a game-ending trigger occurs. If the game segment is completed successfully, a follow-up procedure narrows down the cards used in the esoteric segment. The final step involves reading and interpreting the card text. The card text draws on the wisdom of non-hallowed disciplines to provide insight for your decision-making conundrum.
—description from the designer
A session of Shadow Oracle consists of two segments, the game segment and the esoteric segment. The game segment is necessary for performing the esoteric segment. However, the esoteric segment is not necessary for a full game experience (the game can be played strictly on its own).
The game involves building three columns of cards before a game-ending trigger occurs. If the game segment is completed successfully, a follow-up procedure narrows down the cards used in the esoteric segment. The final step involves reading and interpreting the card text. The card text draws on the wisdom of non-hallowed disciplines to provide insight for your decision-making conundrum.
—description from the designer
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