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게임 소개

Rise of the Metro에서는 선수들이 지하철 노선을 건설하기 위해 경쟁한다. 더 많은 노선이 역에 연결될수록 역의 가치는 증가한다. 게임 종료 시 가장 많은 점수를 획득한 플레이어가 승리합니다.

설정을 위해 지도에 12개의 초기 스테이션이 시드됩니다. 선수 차례에 따라, 그들은 그들의 색깔 있는 트랙 조각들 중 하나를 지도 위에 놓는다. 피스는 그리드 선을 따라야 하며, 다른 선이 이전에 만든 직접 스테이션 간 연결을 설정하지 않아야 하며, 분기를 생성해서는 안 됩니다. 피스는 이전 플레이와 연속할 의무는 없지만 플레이어가 여러 네트워크로 게임을 종료할 경우 하나는 제거된다.

트랙이 배치된 후, 선수들은 확장되는 역이 있는지 살펴봅니다. 각 역은 서로 다른 노선이 몇 개 연결되었는지와 동일한 포인트의 가치가 있으며, 새로운 노선이 연결되면 이전의 역 위에 추가적인 나무 역 토큰이 쌓인다.

각 선수들의 점수는 그들의 네트워크에 있는 방송국들의 가치와 같습니다.
In Rise of the Metro, players compete to build subway lines. As more lines connect to a station, the station increases in value. The player with the most points at the end of the game wins.

To setup, the map is seeded with 12 initial stations. On a player's turn, they place one of their colored track pieces onto the map. The piece must follow the grid lines; must not establish a direct station-to-station connection that another line has previously made; and must not create a branch. Pieces are not obligated to be contiguous with previous plays, but if a player ends the game with multiple networks, one will be removed.

After track has been placed, the players look to see if any stations expand. Each station is worth a number of points equal to how many different lines have connected to it, and once a new line connects, additional wooden station tokens are stacked on top of previous ones.

Each players' score is equal to the value of the stations in their network.

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