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BGG랭킹
BGG전체 : 9102
WARGAMES : 1207
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인원
2-2 명
BGG추천: 2+-2+ 명 -
게임시간
120-180 분
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연령
14+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.25 / 5
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디자이너
Francisco Ronco
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아티스트
Iván Cáceres
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인원
게임 소개
"에 따른 2차분;산타 크루즈 1797". 그 작고 예쁜 게임의 속편. 기계학에서 그의 형과 많은 유사점을 가지고 있다.
이 게임은 1942년 6월 7일부터 7월 4일까지 세바스토폴에 대한 독일의 마지막 공격에 관한 중간 크기의 카드 구동 블록 게임이다.
한 선수는 독일 제11군 총사령관(에리히 폰 만슈타인)으로 소련 독립 해안군(이반 에피모비치 페트로프 지휘)이 방어하는 세바스토폴 요새의 주요 위치를 차지해야 한다.
공격자로서 소련군의 피해를 극대화하기 위해 신중하게 공격 계획을 세워야 합니다 이 전투는 처음에는 소모의 고기 분쇄기가 될 것입니다. 소련군의 방어선을 뚫는 것을 조심하십시오. 그들은 반격을 매우 잘 할 수 있기 때문에... 그러니 소련군 수비병을 격퇴해야지 탈옥과 착취전을 준비해서 승리포인트로 갈 수 있어
소련군 선수로는 사람을 교환해야 해 당신의 주 무기는 숫자와 요새 주변의 외부 고리의 야전 그리고 영구적인 요새입니다. 그래서, 당신은 독일군이 시간이 촉박하게 만들기 위해 모든 것을 경쟁하고 천천히 포지션을 포기해야 합니다. 히틀러는 지켜보고 있고, 가을 블라우 여름 공세를 시작하기 위해 병력과 병력이 필요합니다.
독일군을 공격하려면 시간이 부족하오? 아니면 제때 요새를 점령하겠소? 그것은 시간을 다투는 경기입니다.
카드는 플레이어가 적의 턴 동안 군대를 움직이게 하고, 공격하고, 반격하고, 전투에 영향을 미치며, 공중 및 포격을 가할 수 있게 한다. 루마니아군과 산악부대가 배치될 것이며 소련 해군 보병 여단도 배치될 것입니다 반격과 전선 붕괴를 막기 위해 자주 사용되곤 합니다. 심지어 NKVD 연대도 그들의 자리를 포기하지 않는 특별한 동기를 가지고 있다.
-디자이너의 설명
이 게임은 1942년 6월 7일부터 7월 4일까지 세바스토폴에 대한 독일의 마지막 공격에 관한 중간 크기의 카드 구동 블록 게임이다.
한 선수는 독일 제11군 총사령관(에리히 폰 만슈타인)으로 소련 독립 해안군(이반 에피모비치 페트로프 지휘)이 방어하는 세바스토폴 요새의 주요 위치를 차지해야 한다.
공격자로서 소련군의 피해를 극대화하기 위해 신중하게 공격 계획을 세워야 합니다 이 전투는 처음에는 소모의 고기 분쇄기가 될 것입니다. 소련군의 방어선을 뚫는 것을 조심하십시오. 그들은 반격을 매우 잘 할 수 있기 때문에... 그러니 소련군 수비병을 격퇴해야지 탈옥과 착취전을 준비해서 승리포인트로 갈 수 있어
소련군 선수로는 사람을 교환해야 해 당신의 주 무기는 숫자와 요새 주변의 외부 고리의 야전 그리고 영구적인 요새입니다. 그래서, 당신은 독일군이 시간이 촉박하게 만들기 위해 모든 것을 경쟁하고 천천히 포지션을 포기해야 합니다. 히틀러는 지켜보고 있고, 가을 블라우 여름 공세를 시작하기 위해 병력과 병력이 필요합니다.
독일군을 공격하려면 시간이 부족하오? 아니면 제때 요새를 점령하겠소? 그것은 시간을 다투는 경기입니다.
카드는 플레이어가 적의 턴 동안 군대를 움직이게 하고, 공격하고, 반격하고, 전투에 영향을 미치며, 공중 및 포격을 가할 수 있게 한다. 루마니아군과 산악부대가 배치될 것이며 소련 해군 보병 여단도 배치될 것입니다 반격과 전선 붕괴를 막기 위해 자주 사용되곤 합니다. 심지어 NKVD 연대도 그들의 자리를 포기하지 않는 특별한 동기를 가지고 있다.
-디자이너의 설명
Second installment in the wake of "Santa Cruz 1797". A "big brother" sequel of that little pretty game. With many similarities in mechanics to his elder brother.
The game is a card driven block game of medium size and play length about the final German assault on Sevastopol from June 7th to July 4th 1942, code named Operation Störfang.
One player takes the role of the German Commander in Chief of the 11th Army (Erich von Manstein) and has to take key locations in the Fortress-city of Sevastopol, defended by the Soviet Independent Coastal Army (commanded by Ivan Efimovich Petrov).
As the attacker you will have to plan carefully your assaults to maximize the damage you inflict of the sizeable Soviet forces. The battle, initially, will be a meat grinder of attrition, be careful of earlier penetrations into the Soviet defenses as they are very able to counterattack... So, you have to thin out the Soviet defenders to prepare the way for a breakout and a battle of exploitation that will led you to the Victory Point sites.
As the Soviet player you have to trade men for time. Your main weapon is numbers and the field and permanent fortifications of the outer ring around the fortress. So, you have to contest every inch of ground and slowly give up positions to make the German run out of time: Hitler is watching and he needs troops and assets to begin his Fall Blau summer offensive...
Will you run out of time as assaulting German or will you be able to take the Fortress in time..? It is a race against the clock.
Cards allow players to make troops move, assault, counterattack during the enemy player-turn, influence the combats and make air and artillery bombardments. Romanian troops and Mountain troops will be present as well as the "elite" Soviet Naval Infantry brigades, so often used for counterattacks and shoring up breaches in the line... Even an NKVD regiment with extra motivation for not give up their positions.
-description from designer
The game is a card driven block game of medium size and play length about the final German assault on Sevastopol from June 7th to July 4th 1942, code named Operation Störfang.
One player takes the role of the German Commander in Chief of the 11th Army (Erich von Manstein) and has to take key locations in the Fortress-city of Sevastopol, defended by the Soviet Independent Coastal Army (commanded by Ivan Efimovich Petrov).
As the attacker you will have to plan carefully your assaults to maximize the damage you inflict of the sizeable Soviet forces. The battle, initially, will be a meat grinder of attrition, be careful of earlier penetrations into the Soviet defenses as they are very able to counterattack... So, you have to thin out the Soviet defenders to prepare the way for a breakout and a battle of exploitation that will led you to the Victory Point sites.
As the Soviet player you have to trade men for time. Your main weapon is numbers and the field and permanent fortifications of the outer ring around the fortress. So, you have to contest every inch of ground and slowly give up positions to make the German run out of time: Hitler is watching and he needs troops and assets to begin his Fall Blau summer offensive...
Will you run out of time as assaulting German or will you be able to take the Fortress in time..? It is a race against the clock.
Cards allow players to make troops move, assault, counterattack during the enemy player-turn, influence the combats and make air and artillery bombardments. Romanian troops and Mountain troops will be present as well as the "elite" Soviet Naval Infantry brigades, so often used for counterattacks and shoring up breaches in the line... Even an NKVD regiment with extra motivation for not give up their positions.
-description from designer
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