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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Bob Barnetson
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아티스트
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인원
게임 소개
더 따뜻한 규칙을 바탕으로 미국 혁명 시기의 전투를 재현하는 규칙입니다.
이 규칙은 워게임즈 저널 매거진 넘버 6에 실렸다. 같은 잡지의 7번과 8번에 여러 시나리오와 캠페인 시스템이 있습니다.
몇 가지 시나리오를 사용할 수 있습니다. 길드포드 법원, 브랜디와인 (4명)과 캠든, 몬머스, 저먼타운에서 벌어진 같은 전투에서 3명의 소규모 작전이 있었다.
요구 사항:
플레이어는 이러한 규칙, 여러 개의 6면 주사위(d6), 억제 마커, 줄자, 적절한 지형을 가진 4x4’ 또는 4x6’ 게임 영역, 적절한 미니어처를 필요로 한다. 일반적으로 40x20mm 베이스(유닛이 긴 쪽을 향함)에 6mm 미니어처가 사용되지만, 유일한 실제 요건은 표준화된 기초 체계이다. 센티미터 대신 15mm 이상의 숫자를 사용하는 것이 좋습니다.
게임 개요:
이 게임은 번갈아 가면서 하는 우고 이고 패턴을 따른다. 게임은 한쪽이 목표를 달성하거나 사상자가 늘어나 깨지면 종료된다.
각 면은 여러 개의 유닛을 운용한다. 부대는 중대(60명) 또는 대대(600명)를 대표하며, 보통 항상 연락하는 3개의 부대(또는 기지)로 구성된다.
장교들과 장군들은 개별적인 기반에 의해 대표된다. 그들의 역할은 그들의 부대 또는 부대 그룹(여단)에게 명령을 내리는 것이다. 각 장교와 장군에게는 명령 값이 할당되고—높을수록 더 유능한 장교와 장군임을 나타냅니다.
이 게임의 핵심은 활성화 시스템입니다. 이니셔티브를 가진 플레이어(즉, 차례가 오는 선수)는 장교나 장군 그리고 장교나 일반이 주문하고자 하는 유닛을 식별한다.
슛은 다이롤 한 번으로 해결되지만, 근거리에서는 다이롤 한 번이 필요하다. 유닛은 억압되거나 배치될 수 있으며 스탠드를 죽일 수 있습니다. 시간이 지남에 따라 늘어나는 사상자는 유닛의 전투 효율을 감소시킨다.
이 규칙은 워게임즈 저널 매거진 넘버 6에 실렸다. 같은 잡지의 7번과 8번에 여러 시나리오와 캠페인 시스템이 있습니다.
몇 가지 시나리오를 사용할 수 있습니다. 길드포드 법원, 브랜디와인 (4명)과 캠든, 몬머스, 저먼타운에서 벌어진 같은 전투에서 3명의 소규모 작전이 있었다.
요구 사항:
플레이어는 이러한 규칙, 여러 개의 6면 주사위(d6), 억제 마커, 줄자, 적절한 지형을 가진 4x4’ 또는 4x6’ 게임 영역, 적절한 미니어처를 필요로 한다. 일반적으로 40x20mm 베이스(유닛이 긴 쪽을 향함)에 6mm 미니어처가 사용되지만, 유일한 실제 요건은 표준화된 기초 체계이다. 센티미터 대신 15mm 이상의 숫자를 사용하는 것이 좋습니다.
게임 개요:
이 게임은 번갈아 가면서 하는 우고 이고 패턴을 따른다. 게임은 한쪽이 목표를 달성하거나 사상자가 늘어나 깨지면 종료된다.
각 면은 여러 개의 유닛을 운용한다. 부대는 중대(60명) 또는 대대(600명)를 대표하며, 보통 항상 연락하는 3개의 부대(또는 기지)로 구성된다.
장교들과 장군들은 개별적인 기반에 의해 대표된다. 그들의 역할은 그들의 부대 또는 부대 그룹(여단)에게 명령을 내리는 것이다. 각 장교와 장군에게는 명령 값이 할당되고—높을수록 더 유능한 장교와 장군임을 나타냅니다.
이 게임의 핵심은 활성화 시스템입니다. 이니셔티브를 가진 플레이어(즉, 차례가 오는 선수)는 장교나 장군 그리고 장교나 일반이 주문하고자 하는 유닛을 식별한다.
슛은 다이롤 한 번으로 해결되지만, 근거리에서는 다이롤 한 번이 필요하다. 유닛은 억압되거나 배치될 수 있으며 스탠드를 죽일 수 있습니다. 시간이 지남에 따라 늘어나는 사상자는 유닛의 전투 효율을 감소시킨다.
Rules to recreate battles of the American revolution period based on the warmaster rules.
The rules were published in Wargames Journal magazine Number 6. There are several scenarios and a campaign system in numbers 7 and 8 of the same magazine.
Several scenarios are available: Guildford courthouse, Brandywine (4 players) and 3 small actions from the same battle, Camden, Monmouth, Germantown.
Requirements:
Players will require these rules, several six-sided dice (d6), suppression markers, tape measures, a 4x4’ or 4x6’ playing area with appropriate terrain, and suitable miniatures. Typically is used 6mm miniatures on 40x20mm bases (unit faces long side) but the only real requirement is a standardized basing scheme. You may wish to use inches instead of centimeters with 15mm or larger figures.
Game Overview:
The game follows a ugo-igo pattern of alternating player turns. Games end when one side achieves its objectives or breaks due to mounting casualties.
Each side operates several units. A unit represents either a company (60 men) or a battalion (600 men) and normally comprises three stands (or bases) of troops that always remain in contact.
Officers and generals are represented by individual bases. Their role is to give their units or groups of units (called brigades) orders. Each officer and general has a command value assigned—a higher command value indicates a more capable officer and general.
The crux of the game is the activation system. The player with the initiative (i.e., whose turn it is) identifies an officer or general and the unit(s) the officer or general wishes to order.
Shooting is resolved with a single die roll (but many dice!) while melee requires a single competing die roll. Units can be suppressed or routed and stands can be killed. Over time, mounting casualties reduce the combat effectiveness of a unit.
The rules were published in Wargames Journal magazine Number 6. There are several scenarios and a campaign system in numbers 7 and 8 of the same magazine.
Several scenarios are available: Guildford courthouse, Brandywine (4 players) and 3 small actions from the same battle, Camden, Monmouth, Germantown.
Requirements:
Players will require these rules, several six-sided dice (d6), suppression markers, tape measures, a 4x4’ or 4x6’ playing area with appropriate terrain, and suitable miniatures. Typically is used 6mm miniatures on 40x20mm bases (unit faces long side) but the only real requirement is a standardized basing scheme. You may wish to use inches instead of centimeters with 15mm or larger figures.
Game Overview:
The game follows a ugo-igo pattern of alternating player turns. Games end when one side achieves its objectives or breaks due to mounting casualties.
Each side operates several units. A unit represents either a company (60 men) or a battalion (600 men) and normally comprises three stands (or bases) of troops that always remain in contact.
Officers and generals are represented by individual bases. Their role is to give their units or groups of units (called brigades) orders. Each officer and general has a command value assigned—a higher command value indicates a more capable officer and general.
The crux of the game is the activation system. The player with the initiative (i.e., whose turn it is) identifies an officer or general and the unit(s) the officer or general wishes to order.
Shooting is resolved with a single die roll (but many dice!) while melee requires a single competing die roll. Units can be suppressed or routed and stands can be killed. Over time, mounting casualties reduce the combat effectiveness of a unit.
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