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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-40 분
-
연령
8+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Tom Lee
-
아티스트
Adrian Stone
-
인원
게임 소개
월드 워 2 인 유어 포켓 마켓 가든은 2인 카드 게임으로 메인 게이밍 이벤트 전후에 필러로 이상적입니다. 휴가나 친구들과 외출할 때 여행 게임으로도 좋습니다. 그것은 8세 이상의 선수들을 위해 20-40분 안에 경기를 합니다. 배우는 것은 빠르지만 전략적이고, 적에게 배우고, 그들의 마음속에 들어가 어떤 순서를 그들이 그들의 카드를 꺼낼지 알아내려고 노력합니다. 아드리안 스톤의 작품.
역사상 가장 큰 규모의 공중 침공인 제2차 세계 대전의 마켓 가든 작전을 재현합니다. 전투와 전술 카드를 사용하여 적을 제압하고 장비를 현명하게 사용하고 사건을 공개하고 사단을 감시하십시오. 중요한 다리를 확보할 수 있는 충분한 전투에서 승리할 수 있습니까? 모든 다리를 제시간에 점령하고 유지할 수 있습니까?
각 라운드는 7개의 배틀로 구성되며, 배틀에서 승리하기 위해서는 가장 높은 점수를 획득해야 한다. 플레이어는 총점에 도달하기 위해 전투, 전술, 장비, 이벤트 카드를 결합한다. 전투에서 가장 많이 이기는 자가 다리를 이깁니다. 다음 다리로 넘어가기 위해서는 연합국 선수가 승리해야 하며 무승부는 충분하지 않습니다. 선수들이 돌아가면서 얼라이언스 선수가 되어 얼마나 많은 다리를 잡을 수 있는지 볼 것이다. 독일 선수는 연합 디비전 카드를 변경함으로써 연합 플레이어의 효과를 감소시킬 수 있으며, 연합 플레이어는 빅토리아 크로스 카드를 사용하여 이에 대항할 수 있지만 제한적이므로 현명하게 사용해야 합니다.
사건은 양쪽 모두에 긍정적일 수도 있고 부정적일 수도 있다. 선수들은 상대가 어떤 순서로 카드를 내려놓을지 시도하고 생각해내야 한다. 그들은 어떤 카드가 이미 사용되었는지를 기억해야 하며, 상대편의 마음속에 들어가 생각해 보아야 한다. 그들이 지난 라운드에서 무엇을 했는지, 그들이 어떤 카드 조합을 선호하는지, 내가 언제 빅토리아 크로스 카드를 사용해야 하는지. 장비 3대, 전술 카드 3장만 양쪽에 비치되어 있으니 주의해서 사용해야 합니다. 상대가 가장 강력한 카드를 가장 약한 카드로 사용하게 할 수 있습니까?
-디자이너의 설명
역사상 가장 큰 규모의 공중 침공인 제2차 세계 대전의 마켓 가든 작전을 재현합니다. 전투와 전술 카드를 사용하여 적을 제압하고 장비를 현명하게 사용하고 사건을 공개하고 사단을 감시하십시오. 중요한 다리를 확보할 수 있는 충분한 전투에서 승리할 수 있습니까? 모든 다리를 제시간에 점령하고 유지할 수 있습니까?
각 라운드는 7개의 배틀로 구성되며, 배틀에서 승리하기 위해서는 가장 높은 점수를 획득해야 한다. 플레이어는 총점에 도달하기 위해 전투, 전술, 장비, 이벤트 카드를 결합한다. 전투에서 가장 많이 이기는 자가 다리를 이깁니다. 다음 다리로 넘어가기 위해서는 연합국 선수가 승리해야 하며 무승부는 충분하지 않습니다. 선수들이 돌아가면서 얼라이언스 선수가 되어 얼마나 많은 다리를 잡을 수 있는지 볼 것이다. 독일 선수는 연합 디비전 카드를 변경함으로써 연합 플레이어의 효과를 감소시킬 수 있으며, 연합 플레이어는 빅토리아 크로스 카드를 사용하여 이에 대항할 수 있지만 제한적이므로 현명하게 사용해야 합니다.
사건은 양쪽 모두에 긍정적일 수도 있고 부정적일 수도 있다. 선수들은 상대가 어떤 순서로 카드를 내려놓을지 시도하고 생각해내야 한다. 그들은 어떤 카드가 이미 사용되었는지를 기억해야 하며, 상대편의 마음속에 들어가 생각해 보아야 한다. 그들이 지난 라운드에서 무엇을 했는지, 그들이 어떤 카드 조합을 선호하는지, 내가 언제 빅토리아 크로스 카드를 사용해야 하는지. 장비 3대, 전술 카드 3장만 양쪽에 비치되어 있으니 주의해서 사용해야 합니다. 상대가 가장 강력한 카드를 가장 약한 카드로 사용하게 할 수 있습니까?
-디자이너의 설명
World War 2 in your pocket Operation Market Garden is a two player card game, ideal as a filler before or after your main gaming event. Also great as a travel game to take on holiday or when you're out with friends. It plays in 20-40 minutes for players aged 8+. It's quick to learn but strategic, learn from your enemy and try to get inside their mind to work out what sequence they will lay their cards down. Artwork by Adrian Stone.
Recreating the largest airborne invasion in history, Operation Market Garden in World War 2. Use your battle and tactic cards to out smart your opponent, use your equipment wisely, reveal events and monitor your divisions. Can you win enough battles to secure the vital bridges, will you be able to capture and hold all of them in time?
Each round consists of 7 battles, to win a battle the player must have the highest points score. The player will combine, battle, tactic, equipment and event cards to get to their total score. Whoever wins the most battles wins the bridge. The Allied player must win the bridge to proceed to the next bridge a draw is not enough. Players will take it in turns to be the Allied player to see how many bridges they can capture. The German player can reduce the effectiveness of the Allied player by altering the Allied Division cards, the Allied player can try and counter this using the Victoria Cross card but these are limited so you must use them wisely.
Events can be positive or negative for both sides. Players must try and work out what sequence their opponent will lay down their cards. They must remember what cards have already been used and try and get inside their opponents mind to out think them, what did they do last round, will they do the same thing, which combinations of cards do they favour, when should I use my Victoria Cross card. There are only 3 equipment and 3 tactic cards for each side so they must be used carefully. Can you get your opponent to use their most powerful card on your weakest card?
-description from designer
Recreating the largest airborne invasion in history, Operation Market Garden in World War 2. Use your battle and tactic cards to out smart your opponent, use your equipment wisely, reveal events and monitor your divisions. Can you win enough battles to secure the vital bridges, will you be able to capture and hold all of them in time?
Each round consists of 7 battles, to win a battle the player must have the highest points score. The player will combine, battle, tactic, equipment and event cards to get to their total score. Whoever wins the most battles wins the bridge. The Allied player must win the bridge to proceed to the next bridge a draw is not enough. Players will take it in turns to be the Allied player to see how many bridges they can capture. The German player can reduce the effectiveness of the Allied player by altering the Allied Division cards, the Allied player can try and counter this using the Victoria Cross card but these are limited so you must use them wisely.
Events can be positive or negative for both sides. Players must try and work out what sequence their opponent will lay down their cards. They must remember what cards have already been used and try and get inside their opponents mind to out think them, what did they do last round, will they do the same thing, which combinations of cards do they favour, when should I use my Victoria Cross card. There are only 3 equipment and 3 tactic cards for each side so they must be used carefully. Can you get your opponent to use their most powerful card on your weakest card?
-description from designer
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