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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Christoffer Fogelström
-
아티스트
-
인원
게임 소개
우주선의 속도를 추적하고 선택함으로써, 여러분은 우주 전투를 위해 상상할 수 있는 경기장 주변을 움직일 것입니다. 은하계의 에이스가 점수를 결정짓습니다! 하지만 조심하세요 - 만약 당신이 벽이나 경기장 장애물에 충돌한다면, 당신의 배는 통제하기 어려울 것입니다. 게임의 목표: 상대방을 죽이기 위해서!
장비:
* Icehouse는 가능한 많은 수의 스트래싱을 할 수 있으며, 선수당 최소 1개 이상입니다.
* 체스보드와 같이 타일링/체크 처리된 게임 영역이지만 게임은 8*8*8 보드에 최적화되어 있습니다.
* 사용 가능한 피라미드가 충분하지 않은 경우 높이를 나타내는 방법(8면 주사위가 완벽함)
* 속도를 나타내는 방법(대부분의 경우 6보다 훨씬 빠르게 가고 싶지 않기 때문에 8면 또는 6면)이 좋습니다.
* 코인(동전의 값이 다를 수 있음)이나 아이스하우스 피라미드와 같은 장애물과 파워업에 사용할 마커입니다.
* 여러 개의 8면 주사위
게임 시스템
아이스하우스 조각
장비:
* Icehouse는 가능한 많은 수의 스트래싱을 할 수 있으며, 선수당 최소 1개 이상입니다.
* 체스보드와 같이 타일링/체크 처리된 게임 영역이지만 게임은 8*8*8 보드에 최적화되어 있습니다.
* 사용 가능한 피라미드가 충분하지 않은 경우 높이를 나타내는 방법(8면 주사위가 완벽함)
* 속도를 나타내는 방법(대부분의 경우 6보다 훨씬 빠르게 가고 싶지 않기 때문에 8면 또는 6면)이 좋습니다.
* 코인(동전의 값이 다를 수 있음)이나 아이스하우스 피라미드와 같은 장애물과 파워업에 사용할 마커입니다.
* 여러 개의 8면 주사위
게임 시스템
아이스하우스 조각
By keeping track of, and selecting, the speed of your ship you will move around an imaginable arena for space combat, where the galaxy's aces settle the score! But watch out - if you crash into the walls or any of the arenas obstacles, your ship will be hard to control. Goal of the game: To kill your opponents!
Equipment:
* As many Icehouse stashes as possible, a minimum of 1 per player
* Tiled/checkered playing area, such as a chessboard, but the game has been optimized for a 8*8*8 board.
* A way of indicating height if not enough pyramids are available (8-sided dice are perfect)
* A way of indicating speed (again, 8-sided or even 6-sided (as you don't want to go very much faster than 6 in most cases) dice are good)
* Markers to use for obstacles and power-ups, such as coins (different values of coin can be different power-ups) or Icehouse pyramids.
* Several 8-sided die
Game System
Icehouse Pieces
Equipment:
* As many Icehouse stashes as possible, a minimum of 1 per player
* Tiled/checkered playing area, such as a chessboard, but the game has been optimized for a 8*8*8 board.
* A way of indicating height if not enough pyramids are available (8-sided dice are perfect)
* A way of indicating speed (again, 8-sided or even 6-sided (as you don't want to go very much faster than 6 in most cases) dice are good)
* Markers to use for obstacles and power-ups, such as coins (different values of coin can be different power-ups) or Icehouse pyramids.
* Several 8-sided die
Game System
Icehouse Pieces
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