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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-15 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Michael Owens
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Quick Play Pro Hockey는 마이클 오웬스가 N.H.L 시즌, 플레이오프, 그리고 게이머가 원하는 모든 종류의 경기를 빠르고 정확하게 재생하기 위해 고안했다. 각 경기는 몇 분 정도 소요되기 때문에 단기간에 많은 경기가 진행될 수 있다.
게임 플레이는 색이나 크기가 다른 두 개의 표준 주사위를 개별적으로 읽으면 활성화됩니다. 예를 들어, 적색 다이가 4이고 백색 다이가 2이면 "42"로 읽히거나 적색 다이가 2이고 백색 다이가 1이면 "21"로 읽힌다. 이것은 11부터 66까지 36가지의 다른 가능성을 제공합니다. 당신이 APBA 게임에 익숙하다면, 그것은 같은 방식으로 읽힌다.
기본 단계는 다음과 같습니다.
방문 및 홈 팀 선택
결정 "각 팀의 기본 점수&인용문(정규화 포함)
스코어링 찬스 범위와 홈/방문자 찬스 범위를 결정하고 점수표에 입력합니다.
근접 게임 팩터 차이 확인 및 적용 가능한 CGF 범위 선택
점수표에 CGF 세부 정보 기록
게임 시작
게임을 할 때는 주사위를 두 개 굴립니다. 첫 번째 주사위는 시간표에 따른 시간 관리를 위해 사용됩니다. 이후 두 주사위의 조합으로 득점 찬스가 발생하는지 판단한다. 득점 찬스가 발생하면 주사위를 한 번 더 굴려 득점 찬스를 가진 팀이 결정된다. 한 팀이 결정되면, 세 번째 롤을 득점 테이블과 비교하여 득점 찬스의 결과를 결정할 것입니다.
경기는 3개의 기간으로 구성되며, 경기 종료 시 점수가 높은 팀이 승리합니다.
게임 플레이는 색이나 크기가 다른 두 개의 표준 주사위를 개별적으로 읽으면 활성화됩니다. 예를 들어, 적색 다이가 4이고 백색 다이가 2이면 "42"로 읽히거나 적색 다이가 2이고 백색 다이가 1이면 "21"로 읽힌다. 이것은 11부터 66까지 36가지의 다른 가능성을 제공합니다. 당신이 APBA 게임에 익숙하다면, 그것은 같은 방식으로 읽힌다.
기본 단계는 다음과 같습니다.
방문 및 홈 팀 선택
결정 "각 팀의 기본 점수&인용문(정규화 포함)
스코어링 찬스 범위와 홈/방문자 찬스 범위를 결정하고 점수표에 입력합니다.
근접 게임 팩터 차이 확인 및 적용 가능한 CGF 범위 선택
점수표에 CGF 세부 정보 기록
게임 시작
게임을 할 때는 주사위를 두 개 굴립니다. 첫 번째 주사위는 시간표에 따른 시간 관리를 위해 사용됩니다. 이후 두 주사위의 조합으로 득점 찬스가 발생하는지 판단한다. 득점 찬스가 발생하면 주사위를 한 번 더 굴려 득점 찬스를 가진 팀이 결정된다. 한 팀이 결정되면, 세 번째 롤을 득점 테이블과 비교하여 득점 찬스의 결과를 결정할 것입니다.
경기는 3개의 기간으로 구성되며, 경기 종료 시 점수가 높은 팀이 승리합니다.
Quick Play Pro Hockey was designed by Michael Owens to quickly and accurately replay N.H.L. seasons, playoffs and any kind of tournaments the gamer wishes. Each game takes a few minutes to play, which allows for many games to be played in a short period of time.
Game play is activated by two standard dice (of different colors or sizes) read separately. For instance if the red die is 4 and the white die is 2, it is to be read as "42", or if the red die is 2 and the white die is 1 to be read as "21". This gives thirty-six different possibilities from 11 to 66. If you are familiar with APBA games, it is read in the same fashion.
The basic steps are:
Select Visiting and Home teams
Determine "Base Score" (including normalization) for each team
Determine Scoring Chance range and Home/Visitor Chance ranges and enter them on your scoresheet
Determine Close Game Factor difference and select the applicable CGF range
Record CGF details on scoresheet
Start game
When playing the game, you roll two dice. The first dice will be used for time management based on a timing chart. The combination of the two dice will then be used to determine if a scoring chance takes place. If a scoring chance takes place, then another roll of the dice will determine which team has the scoring chance. Once a team is determined, a third roll will be matched against a scoring table to determine the outcome of the scoring chance.
The game consists of three periods and the team with the higher score at the end of the game wins.
Game play is activated by two standard dice (of different colors or sizes) read separately. For instance if the red die is 4 and the white die is 2, it is to be read as "42", or if the red die is 2 and the white die is 1 to be read as "21". This gives thirty-six different possibilities from 11 to 66. If you are familiar with APBA games, it is read in the same fashion.
The basic steps are:
Select Visiting and Home teams
Determine "Base Score" (including normalization) for each team
Determine Scoring Chance range and Home/Visitor Chance ranges and enter them on your scoresheet
Determine Close Game Factor difference and select the applicable CGF range
Record CGF details on scoresheet
Start game
When playing the game, you roll two dice. The first dice will be used for time management based on a timing chart. The combination of the two dice will then be used to determine if a scoring chance takes place. If a scoring chance takes place, then another roll of the dice will determine which team has the scoring chance. Once a team is determined, a third roll will be matched against a scoring table to determine the outcome of the scoring chance.
The game consists of three periods and the team with the higher score at the end of the game wins.
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