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BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-5 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Steve Curtis (II), Martin Earl
-
아티스트
-
인원
게임 소개
플레이어들은 탄성 밴드가 장전된 대포의 축에서 인내심을 가지고 시간을 기다리는 찰리 앞에서 어떤 종류의 플라스틱 벽돌을 건설해야 하는지 보기 위해 회전한다. 일정 무게 임계치가 초과되면 탄력 밴드 트리거가 해제되어 찰리를 벽으로 밀어넣고 이를 유발한 플레이어를 게임에서 제거한다.
남은 플레이어들은 대포를 리셋하고, 찰리를 교체하고, 벽을 다시 세우며, 찰리가 벽에 부딪혀 무너지는 것을 막으려 한다.
마지막 남은 선수가 승자입니다.
남은 플레이어들은 대포를 리셋하고, 찰리를 교체하고, 벽을 다시 세우며, 찰리가 벽에 부딪혀 무너지는 것을 막으려 한다.
마지막 남은 선수가 승자입니다.
Players spin to see what type of plastic brick to add to the wall being built in front of Charlie, who patiently bides his time in the shaft of an elastic-band loaded cannon. When a certain weight threshold is exceeded, the elastic band trigger is released, propelling Charlie into the wall and eliminating the player who caused this to occur from the game.
The remaining players reset the cannon, replace Charlie & rebuild the wall from scratch, again trying to prevent Charlie from crashing into and collapsing the wall.
The last player remaining is the winner.
The remaining players reset the cannon, replace Charlie & rebuild the wall from scratch, again trying to prevent Charlie from crashing into and collapsing the wall.
The last player remaining is the winner.
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