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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Forrest Harris, Tommy Harris
-
아티스트
Forrest Harris
-
인원
게임 소개
플레이어는 빈티지 만화 스타일로 조각된 주사위, 카드, 포커 칩, 미니어처 피규어를 사용하여 마지막 총싸움꾼이 될 때까지 전투를 벌인다. 플레이어는 그려진 시나리오와 상대의 선택에 따라 특별한 능력을 신중하게 고려해야 하는 12명의 매우 구별되는 캐릭터 중 하나를 선택한다. 발견된 아이템과 더러운 트릭 카드는 상대방을 놀라게 하고 앞지르기 위해 사용되며, 피규어와 보드는 플레이어가 건전한 전술을 사용하도록 장려한다.
게임에서 탈락한 후에도, 선수는 더러운 트릭 카드를 통해 플레이에 계속해서 영향을 미칠 수 있기 때문에, 아무도 소외되지 않는다.
게임은 한 명의 캐릭터만 서 있거나 말을 탄 미니어처가 타임 트랙의 끝에 도달하면 종료된다. 게임이 끝날 때, 승자는 제거된 상대의 총 상금과 발견된 아이템과 시나리오 목표에 대한 보너스에 의해 결정된다.
—디자이너의 설명
게임에서 탈락한 후에도, 선수는 더러운 트릭 카드를 통해 플레이에 계속해서 영향을 미칠 수 있기 때문에, 아무도 소외되지 않는다.
게임은 한 명의 캐릭터만 서 있거나 말을 탄 미니어처가 타임 트랙의 끝에 도달하면 종료된다. 게임이 끝날 때, 승자는 제거된 상대의 총 상금과 발견된 아이템과 시나리오 목표에 대한 보너스에 의해 결정된다.
—디자이너의 설명
Players battle to the last gunfighter standing using dice, cards, poker chips, and miniature figures sculpted in the style of vintage cartoons. Players choose between twelve very distinct characters whose special abilities must be considered carefully depending on the scenario drawn and the choices made by opponents. Found items and dirty trick cards are used to surprise and outwit opponents, while the figures and board encourage players to use sound tactics.
After being eliminated from the game, a player can continue to influence play through their dirty trick cards, so nobody is left out.
The game ends when only one character remains standing, or a miniature on horseback reaches the end of the time track. At the end of the game, the winner is determined by the total bounties of opponents eliminated, plus bonuses for found items and scenario objectives.
—description from the designer
After being eliminated from the game, a player can continue to influence play through their dirty trick cards, so nobody is left out.
The game ends when only one character remains standing, or a miniature on horseback reaches the end of the time track. At the end of the game, the winner is determined by the total bounties of opponents eliminated, plus bonuses for found items and scenario objectives.
—description from the designer
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