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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Marvin Glass
-
아티스트
-
인원
게임 소개
게임은 14 1/2" x 14 1/2" x 2 1/2" 박스로 나온다.
오렌지색 플라스틱 게임보드(상자와 비슷한 크기)는 둥근 모서리와 오목한 면이 있는 정사각형과 닮았다. 각 모서리에는 플라스틱 '게이트'가 있어 구슬을 가두는 데 사용됩니다.
각각의 턴마다, 대리석들은 게임보드의 중심을 차지하는 회전하는 투명한 플라스틱 챔버로 한 번에 하나씩 소개된다. 그들이 보드 주위에서 엄청나게 빠르게 구를 때, 플레이어들은 그들의 플라스틱 문으로 그들을 가두려고 시도한다. 문 뒤에서 구슬을 더 쥐어짜는 것은 가능하지만 한 번에 3개를 안전하게 잡아둘 수 있을 정도의 작은 움푹 패인 곳밖에 없다. 한 회전당 8개의 대리석 - 7개의 흰색(1점 상당)과 6점의 빨간색 대리석 - 항상 마지막으로 회전실로 들어갑니다. 각 턴이 끝날 때마다 점수가 집계되고 다음 선수가 중앙 챔버를 돌린다.
가장 먼저 12점에 도달한 선수가 승리합니다.
오렌지색 플라스틱 게임보드(상자와 비슷한 크기)는 둥근 모서리와 오목한 면이 있는 정사각형과 닮았다. 각 모서리에는 플라스틱 '게이트'가 있어 구슬을 가두는 데 사용됩니다.
각각의 턴마다, 대리석들은 게임보드의 중심을 차지하는 회전하는 투명한 플라스틱 챔버로 한 번에 하나씩 소개된다. 그들이 보드 주위에서 엄청나게 빠르게 구를 때, 플레이어들은 그들의 플라스틱 문으로 그들을 가두려고 시도한다. 문 뒤에서 구슬을 더 쥐어짜는 것은 가능하지만 한 번에 3개를 안전하게 잡아둘 수 있을 정도의 작은 움푹 패인 곳밖에 없다. 한 회전당 8개의 대리석 - 7개의 흰색(1점 상당)과 6점의 빨간색 대리석 - 항상 마지막으로 회전실로 들어갑니다. 각 턴이 끝날 때마다 점수가 집계되고 다음 선수가 중앙 챔버를 돌린다.
가장 먼저 12점에 도달한 선수가 승리합니다.
Game comes in a 14 1/2" x 14 1/2" x 2 1/2" box.
The orange plastic gameboard (similar dimensions to the box) resembles a square with rounded corners & concave sides. Each corner has a plastic 'gate' which is used to trap marbles & score points.
Each turn, marbles are introduced one at a time into a rotating transparent plastic chamber which occupies the center of the gameboard. As they roll wildly and with great speed around the board players attempt to trap them with their plastic gate. Although it is possible to squeeze more marbles behind the gate, there are only enough small depressions to safely hold three at any one time. There are eight marbles per turn - seven white (worth 1 point) and a single red marble worth 6 points which is always introduced into the rotating chamber last. At the end of each turn scores are tallied and the next player spins the central chamber.
The first player to reach 12 points wins.
The orange plastic gameboard (similar dimensions to the box) resembles a square with rounded corners & concave sides. Each corner has a plastic 'gate' which is used to trap marbles & score points.
Each turn, marbles are introduced one at a time into a rotating transparent plastic chamber which occupies the center of the gameboard. As they roll wildly and with great speed around the board players attempt to trap them with their plastic gate. Although it is possible to squeeze more marbles behind the gate, there are only enough small depressions to safely hold three at any one time. There are eight marbles per turn - seven white (worth 1 point) and a single red marble worth 6 points which is always introduced into the rotating chamber last. At the end of each turn scores are tallied and the next player spins the central chamber.
The first player to reach 12 points wins.
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