-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-20 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-60 분
-
연령
16+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Scott Crabtree (I)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
행복 선택 @ 일은 행복과 서로에 대한 과학을 배우는 재미있는 방법입니다. 팀원들이 실제 직장 문제에 대해 이야기하고 웃고 해결하도록 하십시오. 과학 기반 전략을 학습하여 행복을 높이고 생산성을 높이며 협업과 혁신 문화를 장려합니다.
작동 방식은 다음과 같습니다.
플레이어들은 돌아가면서 공통적인 직장 문제를 고르는 임원이 됩니다.
다른 이들은 정보 제공, 창의적 또는 유머러스한 제안을 하면서 과학에 기반한 최고의 해결책을 옹호한다.
최고 해결책과 가장 창의적이거나 재미있는 솔루션 모두에 점수를 부여합니다.
작동 방식은 다음과 같습니다.
플레이어들은 돌아가면서 공통적인 직장 문제를 고르는 임원이 됩니다.
다른 이들은 정보 제공, 창의적 또는 유머러스한 제안을 하면서 과학에 기반한 최고의 해결책을 옹호한다.
최고 해결책과 가장 창의적이거나 재미있는 솔루션 모두에 점수를 부여합니다.
Choose Happiness @ Work is a fun way to learn about the science of happiness and each other. Get your team talking, laughing and solving real-world workplace problems. Learn science-based strategies to use again and again, to boost happiness, increase productivity, and encourage a culture of collaboration and innovation.
Here's how it works:
Players take turns being the Executive, who picks a common workplace problem.
Others advocate for the best science-based solution from their hand, making informative, creative or humorous pitches.
The Executive awards points for both the best solution and the most creative or funniest.
Here's how it works:
Players take turns being the Executive, who picks a common workplace problem.
Others advocate for the best science-based solution from their hand, making informative, creative or humorous pitches.
The Executive awards points for both the best solution and the most creative or funniest.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
537
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
436
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
377
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
342
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18