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BGG랭킹
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인원
1-2 명
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게임시간
0-0 분
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게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
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아티스트
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인원
게임 소개
해렛 길마르는 1950년에 위리 댄의 전기 야구를 제작했다. 1948년 짐 프렌티스(Jim Frentice)가 출시한 이 게임은 상대편보다 앞선 메커니즘에 전기를 더했다. 이 경우, 투수는 금속 화살을 네 개의 금속 피치 옵션 서클 중 하나에 몰래 밀어 넣는다. 타자는 4개의 히트 서클 중 하나에 와이어로 리드를 터치합니다. 불이 켜지면 스피너를 이용해 타격의 종류를 판단한다. 아무것도 불이 켜지지 않으면 타자는 공을 터치하고 원을 쳐 투구 결과를 결정한다. "스마일링 UMPire"의 두 개의 원이 스틸과 번트, 파울 팝, 태그업 또는 더블 플레이 시도의 결과를 결정한다.
Harett-Gilmar produced Wiry Dan's Electric Baseball in 1950. This game, and a similar Jim Prentice-branded offering in 1948, added electricity to the outguess-your-opponent mechanism. In this case, the pitching player secretly pushes a metal arrow down onto one of four metal pitch option circles. The batter touches the lead on a wire to one of four hit circles. If a light goes on, he uses a spinner to determine the kind of hit. If nothing lights up, the batter touches the ball and strike circles to determine the result of the pitch. Two more circles by the "Smiling Umpire" determine the results of attempted steals and bunts, foul pops, tagging up or double-play attempts.
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