-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Nick Ribera
-
아티스트
-
인원
게임 소개
성적인 의사소통은 건강한 관계에서 매우 중요한 부분이다.
만족(Ampliance)은 두 명의 플레이어가 파트너 역할을 하는 게임으로, 각 플레이어가 단서를 따라 가능한 한 동시에 끝내려고 최선을 다하여 서로의 필요를 충족시키려 한다.
플레이어들은 각자 점점 더 어려워지는 비밀 목표를 가지고 있는데, 그들의 손이 떨어지거나 자극 덱에 카드가 떨어지기 전에 만족시키고자 한다. 이러한 목표는 공유 경험 보드에 표시되는 마커의 다른 배열을 나타냅니다.
Fog of Love와 Codenames와 같은 게임에서 영감을 받아, Complete는 두 사람 모두를 취약하고 종종 우스꽝스러운 장소에 놓음으로써 여러분의 공감과 이해를 발휘할 것입니다.
게임플레이
만족에서 두 플레이어는 공유 경험 보드를 따라 돌아가며 마커를 이동합니다. 게시판의 각 칸은 성적 만남의 다른 측면을 나타낸다.
목소리
만지다
입
생식기
두 선수 모두 파트너 앞에서 점점 어려워지는 골 카드를 맞추기 위해 이 트랙에서 네 개의 마커를 위아래로 움직일 것이다. 골카드에는 5가지 레벨이 있으며, 한 가지 레벨이 일치하면 다음 레벨 중 하나로 교체된다.
이러한 마커를 이동하려면 플레이어가 돌아가면서 자극 카드를 플레이합니다. 이 카드는 마커를 누를 두 가지 색상을 나타냅니다. 당신이 카드를 치면서, 당신은 묘사합니다.
네 파트너에게 하는 짓 말이야 플레이된 카드는 자신의 손에 카드를 추가하는 파트너에게 건네집니다.
목표와 일치하면 파트너가 작업 카드를 뽑습니다. 이것들은 당신의 경험에 도움이 될 수 있습니다. 최종 목표가 달성되면 가능한 한 같은 시간에 두 가지를 모두 완료하기 위해 경기에서 자극 카드를 폐기하기 시작합니다.
포괄성
게임에 사용되는 모든 대명사는 비성별이다. 이것은 어떤 지향이나 설득을 하는 커플을 위한 게임입니다. 카드의 예술은 게이, 이성애자, 레즈비언, 그리고 비이성인 사람들을 특징으로 합니다.
그것은 그들이 서로 어떻게 소통하고 기꺼이 즐거운 시간을 보내는지 탐구하고자 하는 모든 커플을 위해 만들어졌다.
만족(Ampliance)은 두 명의 플레이어가 파트너 역할을 하는 게임으로, 각 플레이어가 단서를 따라 가능한 한 동시에 끝내려고 최선을 다하여 서로의 필요를 충족시키려 한다.
플레이어들은 각자 점점 더 어려워지는 비밀 목표를 가지고 있는데, 그들의 손이 떨어지거나 자극 덱에 카드가 떨어지기 전에 만족시키고자 한다. 이러한 목표는 공유 경험 보드에 표시되는 마커의 다른 배열을 나타냅니다.
Fog of Love와 Codenames와 같은 게임에서 영감을 받아, Complete는 두 사람 모두를 취약하고 종종 우스꽝스러운 장소에 놓음으로써 여러분의 공감과 이해를 발휘할 것입니다.
게임플레이
만족에서 두 플레이어는 공유 경험 보드를 따라 돌아가며 마커를 이동합니다. 게시판의 각 칸은 성적 만남의 다른 측면을 나타낸다.
목소리
만지다
입
생식기
두 선수 모두 파트너 앞에서 점점 어려워지는 골 카드를 맞추기 위해 이 트랙에서 네 개의 마커를 위아래로 움직일 것이다. 골카드에는 5가지 레벨이 있으며, 한 가지 레벨이 일치하면 다음 레벨 중 하나로 교체된다.
이러한 마커를 이동하려면 플레이어가 돌아가면서 자극 카드를 플레이합니다. 이 카드는 마커를 누를 두 가지 색상을 나타냅니다. 당신이 카드를 치면서, 당신은 묘사합니다.
네 파트너에게 하는 짓 말이야 플레이된 카드는 자신의 손에 카드를 추가하는 파트너에게 건네집니다.
목표와 일치하면 파트너가 작업 카드를 뽑습니다. 이것들은 당신의 경험에 도움이 될 수 있습니다. 최종 목표가 달성되면 가능한 한 같은 시간에 두 가지를 모두 완료하기 위해 경기에서 자극 카드를 폐기하기 시작합니다.
포괄성
게임에 사용되는 모든 대명사는 비성별이다. 이것은 어떤 지향이나 설득을 하는 커플을 위한 게임입니다. 카드의 예술은 게이, 이성애자, 레즈비언, 그리고 비이성인 사람들을 특징으로 합니다.
그것은 그들이 서로 어떻게 소통하고 기꺼이 즐거운 시간을 보내는지 탐구하고자 하는 모든 커플을 위해 만들어졌다.
Sexual communication is an extremely important part of any healthy relationship.
Satisfy is a game where two players act as partners, each trying to satisfy each other’s needs by following clues and trying their best to finish as simultaneously as possible.
The players each have a set of increasingly difficult secret Goals that they want to try to satisfy before their hand or the Stimulation Deck runs out of cards. These goals represent different arrangements of the markers on the Shared Experience board.
Inspired by such games as Fog of Love and Codenames, Satisfy will exercise your empathy and understanding by putting both of you in a vulnerable and often hilarious place.
Gameplay
In Satisfy, both players will take turns moving markers along the Shared Experience Board. Each column on the board represents a different aspect of a sexual encounter:
Voice
Touch
Mouth
Genitals
Both players will be moving the four markers up and down these tracks to match the increasingly difficult goal cards in front of their partner. There are five levels of goal cards, and once one is matched it is replace by one of the next higher level.
To move these markers, the players will take turns playing Stimulation cards. These cards indicate two colors whose markers will be pushed. As you play the card, you describe to
your partner what you’re doing to them. Played cards are handed to your partner who adds them to their own hand.
When you match your goal, your partner will draw an Action card. These can be used assist you in your experience. When a final goal is met, begin discarding your Stimulation cards in a race to both finish as close to the same time as possible.
Inclusivity
All pronouns used in the game are non-gendered. This is a game for couples of any orientation or persuaion. The art on the cards features gay, straight, lesbian, and non-binary people.
It is intended for any couple willing to explore how they communicate with each other and are willing to have a fun time.
Satisfy is a game where two players act as partners, each trying to satisfy each other’s needs by following clues and trying their best to finish as simultaneously as possible.
The players each have a set of increasingly difficult secret Goals that they want to try to satisfy before their hand or the Stimulation Deck runs out of cards. These goals represent different arrangements of the markers on the Shared Experience board.
Inspired by such games as Fog of Love and Codenames, Satisfy will exercise your empathy and understanding by putting both of you in a vulnerable and often hilarious place.
Gameplay
In Satisfy, both players will take turns moving markers along the Shared Experience Board. Each column on the board represents a different aspect of a sexual encounter:
Voice
Touch
Mouth
Genitals
Both players will be moving the four markers up and down these tracks to match the increasingly difficult goal cards in front of their partner. There are five levels of goal cards, and once one is matched it is replace by one of the next higher level.
To move these markers, the players will take turns playing Stimulation cards. These cards indicate two colors whose markers will be pushed. As you play the card, you describe to
your partner what you’re doing to them. Played cards are handed to your partner who adds them to their own hand.
When you match your goal, your partner will draw an Action card. These can be used assist you in your experience. When a final goal is met, begin discarding your Stimulation cards in a race to both finish as close to the same time as possible.
Inclusivity
All pronouns used in the game are non-gendered. This is a game for couples of any orientation or persuaion. The art on the cards features gay, straight, lesbian, and non-binary people.
It is intended for any couple willing to explore how they communicate with each other and are willing to have a fun time.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
520
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
433
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18