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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Paul Elliott
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아티스트
(Uncredited)
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인원
게임 소개
조각 팩을 위한 풍경 변경 게임입니다.
머나먼 미래에는 평범한 경주가 쓸모없어졌다. 팬들은 고속으로 루프 운전을 하는 것에 싫증이 났다. 그래서 카오스 크루저의 새로운 장르가 탄생했다. 이 독특한 호버 차량은 순수한 속도와 기동성을 위해 설계되었다. 그리고 그들은 경마장이 보이는 것과 다르기 때문에 모든 것이 필요할 것이다. 트랙은 난이도를 높이기 위해 뒤섞이는 개별 모듈로 구성되어 있습니다. 또한, 각각의 운전자들은 상대편과 경로의 장애물로 위치할 수 있는 무선 조종 드론을 가지고 있습니다. 이 모든 혼란 속에서, 교활한 순양함 한 척이 그들 중 가장 빠르고, 민첩하고, 가장 교활한 것으로 드러날 것이다. 혼돈컵 우승자는 누구일까요?
경마장을 만들기 위해 조각 팩 타일을 깔았다. 각 플레이어는 조각 팩 다이로 표현되는 크루저 한 대를 조종한다. 다이에 표시된 숫자는 순양함의 속도를 나타냅니다. 그 동전은 두 가지 용도로 쓰입니다. 무효 동전과 에이스 동전은 통과할 수 없는 장애물로 트랙에 놓여 있습니다. 2, 3, 4, 5 동전은 속도를 크게 올리거나 줄이는 니트로 부스트나 충격 완화제로 사용됩니다. 졸개들은 코스를 따라 있는 관문을 상징합니다. 순양함이 게이트가 들어 있는 타일에 들어가면 경주 진행표에서 게이트를 체크한다. 모든 순양함이 특정 관문에 도달하면 각 선수가 자신의 색깔의 두 장애물을 움직일 수 있는 혼돈 라운드가 시작된다. 또한 꼴찌의 플레이어는 경마장의 3개의 타일을 완전히 새로운 위치로 옮길 수 있습니다. 네 개의 관문을 각각 두 번씩 정확한 순서로 통과하여 경기를 완주한 첫 번째 선수가 승자이다.
머나먼 미래에는 평범한 경주가 쓸모없어졌다. 팬들은 고속으로 루프 운전을 하는 것에 싫증이 났다. 그래서 카오스 크루저의 새로운 장르가 탄생했다. 이 독특한 호버 차량은 순수한 속도와 기동성을 위해 설계되었다. 그리고 그들은 경마장이 보이는 것과 다르기 때문에 모든 것이 필요할 것이다. 트랙은 난이도를 높이기 위해 뒤섞이는 개별 모듈로 구성되어 있습니다. 또한, 각각의 운전자들은 상대편과 경로의 장애물로 위치할 수 있는 무선 조종 드론을 가지고 있습니다. 이 모든 혼란 속에서, 교활한 순양함 한 척이 그들 중 가장 빠르고, 민첩하고, 가장 교활한 것으로 드러날 것이다. 혼돈컵 우승자는 누구일까요?
경마장을 만들기 위해 조각 팩 타일을 깔았다. 각 플레이어는 조각 팩 다이로 표현되는 크루저 한 대를 조종한다. 다이에 표시된 숫자는 순양함의 속도를 나타냅니다. 그 동전은 두 가지 용도로 쓰입니다. 무효 동전과 에이스 동전은 통과할 수 없는 장애물로 트랙에 놓여 있습니다. 2, 3, 4, 5 동전은 속도를 크게 올리거나 줄이는 니트로 부스트나 충격 완화제로 사용됩니다. 졸개들은 코스를 따라 있는 관문을 상징합니다. 순양함이 게이트가 들어 있는 타일에 들어가면 경주 진행표에서 게이트를 체크한다. 모든 순양함이 특정 관문에 도달하면 각 선수가 자신의 색깔의 두 장애물을 움직일 수 있는 혼돈 라운드가 시작된다. 또한 꼴찌의 플레이어는 경마장의 3개의 타일을 완전히 새로운 위치로 옮길 수 있습니다. 네 개의 관문을 각각 두 번씩 정확한 순서로 통과하여 경기를 완주한 첫 번째 선수가 승자이다.
A Changing Landscapes game for the piecepack.
In the far future, ordinary racing has become obsolete. The fans have grown bored with driving around in loops at high speeds. So, a new genre of racing is born—the Chaos Cruiser. These unique hover-vehicles are designed for pure speed and maneuverability. And they’ll need every bit of it because the racetrack is not what it seems. The track is made up of individual modules that shuffle about, ratcheting up the difficulty. Also, each driver has radio-controlled drones that can be placed as obstacles in their opponents’ paths. In the midst of all this chaos, one wily cruiser will prove to be the fastest, most agile, and most crafty of them all. Who will earn the Chaos Cup?
The piecepack tiles are laid out, so as to create a racetrack. Each player controls one cruiser, represented by a piecepack die. The number that is face-up on the die designates the speed of that cruiser. The coins have two uses. The null and ace coins are placed on the track as impassible obstacles. The 2, 3, 4, and 5 coins are used as nitro-boosts or shock-breaks, which greatly increase or decrease your speed. The pawns stand for the gates along the course. When a cruiser enters the tile containing a gate, he checks that gate off on the race progress chart. When all the cruisers have reached a certain gate, a chaos round is initiated, in which each player can move the two obstacles of his color. Also, the player in last place can move 3 tiles of the racetrack to entirely new locations. The first player to complete the race by passing through each of the four gates twice in the correct sequence is the winner.
In the far future, ordinary racing has become obsolete. The fans have grown bored with driving around in loops at high speeds. So, a new genre of racing is born—the Chaos Cruiser. These unique hover-vehicles are designed for pure speed and maneuverability. And they’ll need every bit of it because the racetrack is not what it seems. The track is made up of individual modules that shuffle about, ratcheting up the difficulty. Also, each driver has radio-controlled drones that can be placed as obstacles in their opponents’ paths. In the midst of all this chaos, one wily cruiser will prove to be the fastest, most agile, and most crafty of them all. Who will earn the Chaos Cup?
The piecepack tiles are laid out, so as to create a racetrack. Each player controls one cruiser, represented by a piecepack die. The number that is face-up on the die designates the speed of that cruiser. The coins have two uses. The null and ace coins are placed on the track as impassible obstacles. The 2, 3, 4, and 5 coins are used as nitro-boosts or shock-breaks, which greatly increase or decrease your speed. The pawns stand for the gates along the course. When a cruiser enters the tile containing a gate, he checks that gate off on the race progress chart. When all the cruisers have reached a certain gate, a chaos round is initiated, in which each player can move the two obstacles of his color. Also, the player in last place can move 3 tiles of the racetrack to entirely new locations. The first player to complete the race by passing through each of the four gates twice in the correct sequence is the winner.
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