-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
스탠다드 체커스는 각 플레이어마다 로봇으로 룰을 정합니다. 로봇은 각 플레이어 끝에 있는 보드 옆에 배치됩니다. 플레이어는 다음 방법 중 하나를 사용하여 로봇을 움직일 수 있습니다.
보드에 들어가려면 로봇이 뛰어들어 적의 피스를 포획해야 합니다. 기회가 발생하면 로봇이 뛰어들지 않기로 선택할 수 있습니다. 뛰어든 로봇은 점프할 수 있는 범위 내에서 적의 조각을 포착하는 전체 일련의 점프를 완료해야 한다. 로봇은 한 바퀴에 뛰어들었다가 다시 뛰어내릴 수도 있다.
로봇은 보드의 표준 왕처럼 움직입니다.
로봇은 적의 피스를 포착하여 보드에서 내리거나 보드 둘레의 사각형에서 이동하여 보드에서 뛰어내릴 수 있습니다. 로봇은 보드에서 뛰어내릴 수 있는 기회가 있더라도 뛰어내릴 수 없습니다.
보드에 다시 들어가려면 로봇이 위의 규칙 1번에 따라 다시 뛰어든다.
보드에 들어가려면 로봇이 뛰어들어 적의 피스를 포획해야 합니다. 기회가 발생하면 로봇이 뛰어들지 않기로 선택할 수 있습니다. 뛰어든 로봇은 점프할 수 있는 범위 내에서 적의 조각을 포착하는 전체 일련의 점프를 완료해야 한다. 로봇은 한 바퀴에 뛰어들었다가 다시 뛰어내릴 수도 있다.
로봇은 보드의 표준 왕처럼 움직입니다.
로봇은 적의 피스를 포착하여 보드에서 내리거나 보드 둘레의 사각형에서 이동하여 보드에서 뛰어내릴 수 있습니다. 로봇은 보드에서 뛰어내릴 수 있는 기회가 있더라도 뛰어내릴 수 없습니다.
보드에 다시 들어가려면 로봇이 위의 규칙 1번에 따라 다시 뛰어든다.
Standard Checkers rules with a robot for each player. The Robot is placed next to the board on each player's end. On any turn a player may move the robot in one of the following ways:
To enter the board, the robot must jump in and capture an enemy piece. The robot may choose to not jump in if the opportunity arises. A robot that jumped in must complete the full series of jumps capturing enemy pieces to the extent that it is able to do so. A robot may jump in and jump out again in one turn.
A robot moves like a standard king on the board.
A robot may jump off the board by capturing an enemy piece and landing off the board, or by moving from a square on the perimeter of the board. A robot may not jump out of the board even if there is the opportunity to do so.
To re-enter the board a robot jumps in again according to rule no. 1 above
To enter the board, the robot must jump in and capture an enemy piece. The robot may choose to not jump in if the opportunity arises. A robot that jumped in must complete the full series of jumps capturing enemy pieces to the extent that it is able to do so. A robot may jump in and jump out again in one turn.
A robot moves like a standard king on the board.
A robot may jump off the board by capturing an enemy piece and landing off the board, or by moving from a square on the perimeter of the board. A robot may not jump out of the board even if there is the opportunity to do so.
To re-enter the board a robot jumps in again according to rule no. 1 above
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
517
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18