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BGG랭킹
BGG전체 : 17201
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인원
3-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
앙심을 품고 만든 첫 번째 게임!
게임은 간단합니다! 플레이어들은 대답 "어떻게 하실 생각이세요?카드를 손에 들고 이야기를 완성하는 독창적인 가상! 플레이는 다른 파티 카드 게임과 유사합니다(회전 심판, 포인트 기반 시스템).
1. 모든 플레이어는 5장의 플롯 카드를 가지고 있습니다.
2. 플롯 카드는 플레이 시 스토리에 반드시 포함해야 하는 아이템, POV, 대화, 인물 또는 스토리 요소입니다.
3. 라운드당 한 명의 심사위원이 그룹에게 가상의 카드를 읽어줍니다.
4. 그런 다음 플레이어들은 손에서 플롯 카드 하나를 선택합니다. 그들은 반드시 그것을 그들의 이야기에 포함시켜야 한다.
5. 판사가 누가 가장 재미있었는지, 가장 사실적이었는지, 아니면 가장 그럴듯했는지를 결정합니다. 그 선수가 라운드에서 이겼습니다.
6. 이긴 선수는 가상의 카드를 가지고 자신의 점수를 추적합니다.
7. 한 플레이어가 가상의 카드를 5장 수집한 후, 그 플레이어가 게임에서 승리합니다.
이 게임은 창작자들이 공연 전에 하는 즉흥적인 준비 운동에서 영감을 얻었지만 극도로 접근하기 쉽도록 미세 조정되고 작업 작업도 수행되었다.
하지만 창작자들을 가장 연결시켜주는 것은 앙심이다. 남자치고는 너무 힘들었어. 나르시시즘으로 우리의 밤을 망친 남자에 대한 앙심을 품었지 우리가 파는 모든 복사본은 그에게 달려 있다.
-디자이너의 설명
게임은 간단합니다! 플레이어들은 대답 "어떻게 하실 생각이세요?카드를 손에 들고 이야기를 완성하는 독창적인 가상! 플레이는 다른 파티 카드 게임과 유사합니다(회전 심판, 포인트 기반 시스템).
1. 모든 플레이어는 5장의 플롯 카드를 가지고 있습니다.
2. 플롯 카드는 플레이 시 스토리에 반드시 포함해야 하는 아이템, POV, 대화, 인물 또는 스토리 요소입니다.
3. 라운드당 한 명의 심사위원이 그룹에게 가상의 카드를 읽어줍니다.
4. 그런 다음 플레이어들은 손에서 플롯 카드 하나를 선택합니다. 그들은 반드시 그것을 그들의 이야기에 포함시켜야 한다.
5. 판사가 누가 가장 재미있었는지, 가장 사실적이었는지, 아니면 가장 그럴듯했는지를 결정합니다. 그 선수가 라운드에서 이겼습니다.
6. 이긴 선수는 가상의 카드를 가지고 자신의 점수를 추적합니다.
7. 한 플레이어가 가상의 카드를 5장 수집한 후, 그 플레이어가 게임에서 승리합니다.
이 게임은 창작자들이 공연 전에 하는 즉흥적인 준비 운동에서 영감을 얻었지만 극도로 접근하기 쉽도록 미세 조정되고 작업 작업도 수행되었다.
하지만 창작자들을 가장 연결시켜주는 것은 앙심이다. 남자치고는 너무 힘들었어. 나르시시즘으로 우리의 밤을 망친 남자에 대한 앙심을 품었지 우리가 파는 모든 복사본은 그에게 달려 있다.
-디자이너의 설명
The first game made out of spite!
The game is simple! Players answer "What Would You Do?" to original hypotheticals using cards in their hands to complete their story! Play is similar to other party card games (rotating judge, point based system)
1. All players have 5 Plot Cards in hand.
2. Plot Cards are items, POVs, dialogue, people, or story elements you MUST include in your story if played.
3. There will be one judge per round who will read the Hypothetical Card to the group.
4. Players then select one Plot Card from their hand. They MUST incorporate it into their story.
5. The judge decides who's story was funniest, most realistic, or most plausible. That player wins the round.
6. The winning player keeps the hypothetical card to track their score.
7. After a player collects 5 Hypothetical Cards, that player wins the game.
The game is inspired by an improv warm up exercise the creators play before performances, but has been fine tuned and workshopped to be EXTREMELY approachable.
What connects the creators most though is spite. Spite for a man it was too hard to do. Spite for a man that ruined our night with his narcissism. Every copy we sell is in spite of him.
-description from designer
The game is simple! Players answer "What Would You Do?" to original hypotheticals using cards in their hands to complete their story! Play is similar to other party card games (rotating judge, point based system)
1. All players have 5 Plot Cards in hand.
2. Plot Cards are items, POVs, dialogue, people, or story elements you MUST include in your story if played.
3. There will be one judge per round who will read the Hypothetical Card to the group.
4. Players then select one Plot Card from their hand. They MUST incorporate it into their story.
5. The judge decides who's story was funniest, most realistic, or most plausible. That player wins the round.
6. The winning player keeps the hypothetical card to track their score.
7. After a player collects 5 Hypothetical Cards, that player wins the game.
The game is inspired by an improv warm up exercise the creators play before performances, but has been fine tuned and workshopped to be EXTREMELY approachable.
What connects the creators most though is spite. Spite for a man it was too hard to do. Spite for a man that ruined our night with his narcissism. Every copy we sell is in spite of him.
-description from designer
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