-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Robert Mun
-
아티스트
-
인원
게임 소개
파이어스톰 전역 – 오버로드
이 작전은 장군들이 1라운드부터 지휘를 맡아 보급과 증강을 통해 주요 지대를 점령하고 적의 공격로를 차단하거나 측면 공격을 전면적으로 시도하는 전략적 결정을 내리는 방식으로 계획됐다. 이 게임에서 의도적으로 포함된 것은 워리어스를 연합군과 독일군의 추가 화염폭풍 유닛으로 완전히 사용하는 것이다. 그들은 종종 예상 밖의 승리의 열쇠가 될 수 있습니다!
장군들은 숙고해야 할 것이 많다.
한정된 공급 가용성과 해변 주변의 혼잡을 감안하여 연합군 증원군의 축적을 관리하는 방법을 고려합니다.
뽕나무 항구의 배치
3라운드에서 경험한 채널 스톰의 영향
독일 보급로 차단
공격
그리고 더 많은 것.
이 캠페인은 두 단계로 나뉜다.
1단계. 6월 6일. &lsquo 시리즈로 재생되었습니다.Beach’와 ‘를 방문하세요.미션을 장악하고 유지하십시오. 이러한 내용은 핸드북에 설명되어 있으며 현지 상황에 맞게 조정되어야 합니다. 이들 경기가 메인 대회나 2단계에 미치는 영향에는 두 가지 옵션이 있다.
2단계. 메인 토너먼트. 각 라운드는 6월 7일부터 7월 15일까지 침공 후 5주차에 걸쳐 진행된다.
핸드북에는 이 게임을 위해 개발된 다음과 같은 특별한 규칙이 포함되어 있습니다.
양측 소방보강화
날씨 영향
흩어진 독일 수비군
게임 흐름
게임 차트
지형 효과
도시 및 지역 방어
추천 토너먼트 플레이어 팩
—출판사의 설명
이 작전은 장군들이 1라운드부터 지휘를 맡아 보급과 증강을 통해 주요 지대를 점령하고 적의 공격로를 차단하거나 측면 공격을 전면적으로 시도하는 전략적 결정을 내리는 방식으로 계획됐다. 이 게임에서 의도적으로 포함된 것은 워리어스를 연합군과 독일군의 추가 화염폭풍 유닛으로 완전히 사용하는 것이다. 그들은 종종 예상 밖의 승리의 열쇠가 될 수 있습니다!
장군들은 숙고해야 할 것이 많다.
한정된 공급 가용성과 해변 주변의 혼잡을 감안하여 연합군 증원군의 축적을 관리하는 방법을 고려합니다.
뽕나무 항구의 배치
3라운드에서 경험한 채널 스톰의 영향
독일 보급로 차단
공격
그리고 더 많은 것.
이 캠페인은 두 단계로 나뉜다.
1단계. 6월 6일. &lsquo 시리즈로 재생되었습니다.Beach’와 ‘를 방문하세요.미션을 장악하고 유지하십시오. 이러한 내용은 핸드북에 설명되어 있으며 현지 상황에 맞게 조정되어야 합니다. 이들 경기가 메인 대회나 2단계에 미치는 영향에는 두 가지 옵션이 있다.
2단계. 메인 토너먼트. 각 라운드는 6월 7일부터 7월 15일까지 침공 후 5주차에 걸쳐 진행된다.
핸드북에는 이 게임을 위해 개발된 다음과 같은 특별한 규칙이 포함되어 있습니다.
양측 소방보강화
날씨 영향
흩어진 독일 수비군
게임 흐름
게임 차트
지형 효과
도시 및 지역 방어
추천 토너먼트 플레이어 팩
—출판사의 설명
Firestorm Campaign – Overlord
This campaign is designed to be flowing where the Generals take command from Round 1 and through the supply and reinforcement build-up, make strategic decisions around capturing key ground, denying enemy exploitation routes or attempting sweeping flank attacks. A deliberate inclusion in this game is the full use of Warriors as additional firestorm units; both Allied and German. They can often be the key to an unlikely victory!
Generals have much to ponder, they have to:
Consider how to manage build-up of Allied reinforcements given finite supply availability and congestion around beaches
Placement of Mulberry Harbours
Impact of channel storms experienced in Round 3
Interdiction of German supply routes
Exploitation
And much more…
The campaign has two distinct phases:
Phase 1. D-Day 6 June. Played as a series of ‘Hit the Beach’ and ‘Seize and Hold’ missions. These are described in the handbook and should be adapted to suit local situations. There are two options for the impact of these games on the main tournament or second phase.
Phase 2. Main Tournament. Designed to be played over five rounds and each round comprises a week culminating in the fifth week post invasion from 7 June to 15 July.
The handbook contains all the special rules developed for this game including:
Firestorm reinforcement for both sides
Weather effects
German scattered defenders
Game flow
Game charts
Terrain effects
Town and area defences
Suggested tournament player packs
—description from the publisher
This campaign is designed to be flowing where the Generals take command from Round 1 and through the supply and reinforcement build-up, make strategic decisions around capturing key ground, denying enemy exploitation routes or attempting sweeping flank attacks. A deliberate inclusion in this game is the full use of Warriors as additional firestorm units; both Allied and German. They can often be the key to an unlikely victory!
Generals have much to ponder, they have to:
Consider how to manage build-up of Allied reinforcements given finite supply availability and congestion around beaches
Placement of Mulberry Harbours
Impact of channel storms experienced in Round 3
Interdiction of German supply routes
Exploitation
And much more…
The campaign has two distinct phases:
Phase 1. D-Day 6 June. Played as a series of ‘Hit the Beach’ and ‘Seize and Hold’ missions. These are described in the handbook and should be adapted to suit local situations. There are two options for the impact of these games on the main tournament or second phase.
Phase 2. Main Tournament. Designed to be played over five rounds and each round comprises a week culminating in the fifth week post invasion from 7 June to 15 July.
The handbook contains all the special rules developed for this game including:
Firestorm reinforcement for both sides
Weather effects
German scattered defenders
Game flow
Game charts
Terrain effects
Town and area defences
Suggested tournament player packs
—description from the publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
508
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18