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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-30 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
David Page
-
아티스트
Elizabeth Yuan
-
인원
게임 소개
강도질에 성공한 후에요 현상금을 나눠주는 것은 항상 싸움이다. 누가 제일 많이 먹나요? 총력전을 펼치지만 과연 누가 승리할 것인가? 도적단에서는 2-4명의 플레이어를 위한 스킬 및 전략 게임에서 내기를 하고 허풍을 떨며 이전 아군을 두 배로 가로지르며 큰 부를 획득합니다.
세우다
모든 블링크는 도적떼로 시작하여 팀 색깔에 따라 빙글빙글 돌고 맥박합니다. 각 플레이어는 블링크 세트에서 밴디트 한 개를 가져와 자신이 선택한 팀 색상으로 설정해야 합니다. 밴디트를 두 번 클릭할 때마다 팀이 변경됩니다.
모든 사람이 자신의 색깔로 밴디트를 가지게 되면 다른 밴디트를 가져다가 세 번 클릭하면 반짝이는 다이아몬드로 바뀝니다. 다이아몬드를 테이블 중앙에 놓고 게임을 시작합니다.
게임플레이(첫 번째 순서)
밴디트는 차례대로 플레이되며, 각 턴은 입찰, 결과, 정리 세 단계로 나뉩니다.
입찰
각 플레이어는 비밀리에 자신의 밴디트에 1에서 3 사이의 숫자를 입찰합니다. 이 작업을 수행하려면 밴디트를 한 번 클릭하여 현재 입찰가를 확인하십시오. it’s가 공개되면 다시 한 번 클릭하여 가능한 세 가지 입찰을 진행할 수 있습니다. 밴디트는 2초 동안 클릭하지 않으면 자동으로 숨겨진 상태로 돌아갑니다.
모든 사람이 입찰을 선택한 후, 플레이어들은 밴디트를 다이아몬드 위에 놓고, 첫 번째 플레이어부터 시계 방향으로 테이블을 돌게 된다. 첫 번째 턴에서, 주머니에 가장 많은 돈을 가진 선수가 먼저 갑니다.
첫 번째 턴에서 모든 플레이어는 밴디트를 다이아몬드에 직접 부착합니다. 밴디트가 올바르게 부착되면 다이아몬드에 닿는 얼굴이 하얗게 반짝입니다.
결과.
모든 밴디트를 연결한 후 결과를 확인할 시간입니다. 밴디트에서는 가장 높은 고유 입찰가가 승자입니다. 예를 들어 한 선수가 3, 2, 1을 입찰하면 3을 입찰한 선수가 승자가 된다. 하지만 두 명이 3번 입찰하고 세 번째 선수가 1번 입찰하면 고유 입찰 중 가장 높은 금액이기 때문에 1승만 입찰하면 된다. 고유 입찰액이 가장 높지 않으면 어떤 선수도 낙찰되지 않고 차례는 즉시 클린업으로 이동한다.
결과를 보려면 계산을 시작할 다이아몬드를 두 번 클릭합니다. 몇 초 후 우승 밴디트가 우승으로 반짝인 후 포인트를 받게 됩니다. 다이아몬드로부터 직접 훔치는 밴디트는 입찰가를 뺀 6점에 해당하는 점수를 받으므로 입찰가 3점에 3점, 입찰가 2점에 4점, 입찰가 1점에 5점을 받는다.
정리하다
결과가 나온 후, 진 플레이어들은 다이아몬드로부터 밴디트를 제거합니다. 이긴 플레이어는 밴디트를 다이아몬드 위에 두고 보드를 바깥쪽으로 뻗는다. 그 플레이어는 더미에서 새로운 밴디트를 가져와 팀 색깔에 맞춘 후 다음 라운드에 먼저 입찰합니다.
게임플레이(다음 차례)
1라운드가 끝나면 밴디트가 1명 이상 영구 부착된다. 이 밴디트는 획득한 포인트 수를 표시하고 바깥쪽 가장자리에서 다이아몬드처럼 반짝입니다. 이것은 다이아몬드 자체를 확장하고 선수들이 나머지 경기에서 입찰하는 방식을 바꾼다.
베팅하는 동안, 다이아몬드 자체에 부착하는 대신, 플레이어는 점수가 매겨진 밴디트의 바깥쪽 가장자리에 밴디트를 배치할 수 있다. 다이아몬드 바로 반대편에 부착해야 하며 밴디트는 다이아몬드 자체에 부착한 것처럼 반짝거립니다. 이러한 방식으로만 부착할 수 있기 때문에 여러 밴디트가 바깥쪽으로 쌓인 경우에도 사용 가능한 면의 수는 항상 6개입니다.
만약 한 선수가 다른 밴디트와 붙어서 라운드를 이기면, 그들은 또한 다른 점수를 얻습니다. 다이아몬드로부터 직접 포인트를 획득하는 대신, 그들은 그들이 부착한 밴디트의 포인트를 반올림하여 반올림한다. 예를 들어, 이전 라운드에서 3점을 획득한 밴디트와 연결된 상태에서 라운드를 이기면 해당 밴디트는 2점을 잃고 2점을 얻게 됩니다. 밴디트에게서만 포인트를 빼앗기므로, 밴디트가 한번 도난당한 후에는 남은 포인트를 남은 게임 기간 동안 보유하게 됩니다.
일반적인 밴디트 게임에서 플레이어는 다이아몬드로부터 3 거리까지만 빌드할 수 있습니다.
승리 조건
더 이상의 입찰이 불가능할 때 게임은 종료된다. 밴디트가 충분히 남아 있어 풀 라운드를 할 수 있기 때문이거나 다이아몬드에는 각 면마다 3개의 스코어 밴디트가 붙어 있기 때문일 수 있습니다.
게임이 끝나면, 각 플레이어는 자신이 득점한 밴디트 각각에 대해 점수를 합산한다. 가장 많은 득점을 한 선수가 승자입니다!
연결된 모든 블링크를 비보안 밴디트로 재설정하려면 블링크를 길게 누릅니다.
세우다
모든 블링크는 도적떼로 시작하여 팀 색깔에 따라 빙글빙글 돌고 맥박합니다. 각 플레이어는 블링크 세트에서 밴디트 한 개를 가져와 자신이 선택한 팀 색상으로 설정해야 합니다. 밴디트를 두 번 클릭할 때마다 팀이 변경됩니다.
모든 사람이 자신의 색깔로 밴디트를 가지게 되면 다른 밴디트를 가져다가 세 번 클릭하면 반짝이는 다이아몬드로 바뀝니다. 다이아몬드를 테이블 중앙에 놓고 게임을 시작합니다.
게임플레이(첫 번째 순서)
밴디트는 차례대로 플레이되며, 각 턴은 입찰, 결과, 정리 세 단계로 나뉩니다.
입찰
각 플레이어는 비밀리에 자신의 밴디트에 1에서 3 사이의 숫자를 입찰합니다. 이 작업을 수행하려면 밴디트를 한 번 클릭하여 현재 입찰가를 확인하십시오. it’s가 공개되면 다시 한 번 클릭하여 가능한 세 가지 입찰을 진행할 수 있습니다. 밴디트는 2초 동안 클릭하지 않으면 자동으로 숨겨진 상태로 돌아갑니다.
모든 사람이 입찰을 선택한 후, 플레이어들은 밴디트를 다이아몬드 위에 놓고, 첫 번째 플레이어부터 시계 방향으로 테이블을 돌게 된다. 첫 번째 턴에서, 주머니에 가장 많은 돈을 가진 선수가 먼저 갑니다.
첫 번째 턴에서 모든 플레이어는 밴디트를 다이아몬드에 직접 부착합니다. 밴디트가 올바르게 부착되면 다이아몬드에 닿는 얼굴이 하얗게 반짝입니다.
결과.
모든 밴디트를 연결한 후 결과를 확인할 시간입니다. 밴디트에서는 가장 높은 고유 입찰가가 승자입니다. 예를 들어 한 선수가 3, 2, 1을 입찰하면 3을 입찰한 선수가 승자가 된다. 하지만 두 명이 3번 입찰하고 세 번째 선수가 1번 입찰하면 고유 입찰 중 가장 높은 금액이기 때문에 1승만 입찰하면 된다. 고유 입찰액이 가장 높지 않으면 어떤 선수도 낙찰되지 않고 차례는 즉시 클린업으로 이동한다.
결과를 보려면 계산을 시작할 다이아몬드를 두 번 클릭합니다. 몇 초 후 우승 밴디트가 우승으로 반짝인 후 포인트를 받게 됩니다. 다이아몬드로부터 직접 훔치는 밴디트는 입찰가를 뺀 6점에 해당하는 점수를 받으므로 입찰가 3점에 3점, 입찰가 2점에 4점, 입찰가 1점에 5점을 받는다.
정리하다
결과가 나온 후, 진 플레이어들은 다이아몬드로부터 밴디트를 제거합니다. 이긴 플레이어는 밴디트를 다이아몬드 위에 두고 보드를 바깥쪽으로 뻗는다. 그 플레이어는 더미에서 새로운 밴디트를 가져와 팀 색깔에 맞춘 후 다음 라운드에 먼저 입찰합니다.
게임플레이(다음 차례)
1라운드가 끝나면 밴디트가 1명 이상 영구 부착된다. 이 밴디트는 획득한 포인트 수를 표시하고 바깥쪽 가장자리에서 다이아몬드처럼 반짝입니다. 이것은 다이아몬드 자체를 확장하고 선수들이 나머지 경기에서 입찰하는 방식을 바꾼다.
베팅하는 동안, 다이아몬드 자체에 부착하는 대신, 플레이어는 점수가 매겨진 밴디트의 바깥쪽 가장자리에 밴디트를 배치할 수 있다. 다이아몬드 바로 반대편에 부착해야 하며 밴디트는 다이아몬드 자체에 부착한 것처럼 반짝거립니다. 이러한 방식으로만 부착할 수 있기 때문에 여러 밴디트가 바깥쪽으로 쌓인 경우에도 사용 가능한 면의 수는 항상 6개입니다.
만약 한 선수가 다른 밴디트와 붙어서 라운드를 이기면, 그들은 또한 다른 점수를 얻습니다. 다이아몬드로부터 직접 포인트를 획득하는 대신, 그들은 그들이 부착한 밴디트의 포인트를 반올림하여 반올림한다. 예를 들어, 이전 라운드에서 3점을 획득한 밴디트와 연결된 상태에서 라운드를 이기면 해당 밴디트는 2점을 잃고 2점을 얻게 됩니다. 밴디트에게서만 포인트를 빼앗기므로, 밴디트가 한번 도난당한 후에는 남은 포인트를 남은 게임 기간 동안 보유하게 됩니다.
일반적인 밴디트 게임에서 플레이어는 다이아몬드로부터 3 거리까지만 빌드할 수 있습니다.
승리 조건
더 이상의 입찰이 불가능할 때 게임은 종료된다. 밴디트가 충분히 남아 있어 풀 라운드를 할 수 있기 때문이거나 다이아몬드에는 각 면마다 3개의 스코어 밴디트가 붙어 있기 때문일 수 있습니다.
게임이 끝나면, 각 플레이어는 자신이 득점한 밴디트 각각에 대해 점수를 합산한다. 가장 많은 득점을 한 선수가 승자입니다!
연결된 모든 블링크를 비보안 밴디트로 재설정하려면 블링크를 길게 누릅니다.
After a successful heist. Divvying up the bounty is always a fight. Who gets the largest portion? All Hands In but who will emerge victorious? In Bandits wager, bluff, double-cross your former allies, and win great riches in this game of skill and strategy for 2-4 Players.
Setup
All Blinks begin as Bandits, which swirl and pulse with their team color. Each player should take a single Bandit from the set of Blinks and set it to their chosen team color. Each time you double-click a Bandit, it will change team.
Once everyone has a Bandit in their color, take another Bandit and triple-click it: this will transform it into a sparkling diamond. Place the Diamond in the center of the table, then begin the game.
Gameplay (First Turn)
Bandits is played in turns, with each turn broken into three phases: Bidding, Results, and Cleanup.
Bidding
Each player secretly bids a number between 1 and 3 on their Bandit. To do this, single-click your Bandit to see the current bid. Once it’s revealed, you can single-click again to cycle through the three possible bids. A Bandit will automatically go back into its hidden state if you don’t click it for 2 seconds.
After everyone has chosen their bid, players take turns placing their Bandit onto the Diamond, starting with the first player and then going around the table clockwise. On the first turn, the player with the most money in their pockets goes first.
On the first turn, all players will attach their Bandits directly to the Diamond. When a Bandit is correctly attached, the face touching the Diamond will sparkle white.
Results
After all Bandits have been attached, it’s time to see the results. In Bandits, the highest unique bid is the winner. For example, if one player bids 3, another 2, and another 1, the player who bid 3 would be the winner. If, though, two players bid 3 and a third player only bids 1, the bid of 1 wins because it is the highest unique bid. If there is no highest unique bid, no player wins, and the turn moves immediately to cleanup.
To see the results, double-click the Diamond, which will begin calculating. After a few seconds, the winning Bandit will sparkle with victory, then receive their points. A Bandit that steals directly from the Diamond receives a number of points equal to 6 minus their bid, so 3 points for a bid of 3, 4 for a bid of 2, and 5 for a bid of 1.
Cleanup
After the results have been handed out, the losing players remove their Bandit from the Diamond. The winning player, if there is one, leaves their Bandit on the Diamond, extending the board outward. That player retrieves a new Bandit from the pile and sets it to their team color, and bids first in the next round..
Gameplay (Following Turns)
After the first round, there will be at least one Bandit attached to the Diamond permanently. This Bandit will display the number of points it earned, and will sparkle like the Diamond on its outside edge. This extends the Diamond itself, and changes the way that players bid for the rest of the game.
During betting, instead of attaching to the Diamond itself, a player can place their Bandit onto the outside edge of the scored Bandit. They must attach directly opposite the Diamond, and their Bandit will sparkle as if attached to the Diamond itself to show that this was done correctly. Because they can only be attached in this way, the number of available faces is always 6, even after multiple Bandits are stacked outward.
If a player wins a round by attaching to another Bandit, they also score differently. Instead of taking points directly from the Diamond, they steal points from the Bandit they attached to equal to half its points, rounded up. For instance, if you win a round while connected to a Bandit that had scored 3 points in a previous round, that Bandit would lose 2 points and you would gain 2. Points will only be stolen from the Bandit on the outside edge, meaning once a Bandit has been stolen from it will keep the remaining points for the rest of the game.
In a typical game of Bandits, players can only build out to a distance of 3 from the Diamond.
Win Condition
The game ends when no more bids can be made. This might be because there aren’t enough Bandits left to play a full round, or because the Diamond has 3 scored Bandits attached to each face.
When the game ends, each player adds up the points they scored on each of their scored Bandits. The player (or players) who scored the most points is the winner!
Long press any Blink to reset all connected Blinks back to unscored Bandits.
Setup
All Blinks begin as Bandits, which swirl and pulse with their team color. Each player should take a single Bandit from the set of Blinks and set it to their chosen team color. Each time you double-click a Bandit, it will change team.
Once everyone has a Bandit in their color, take another Bandit and triple-click it: this will transform it into a sparkling diamond. Place the Diamond in the center of the table, then begin the game.
Gameplay (First Turn)
Bandits is played in turns, with each turn broken into three phases: Bidding, Results, and Cleanup.
Bidding
Each player secretly bids a number between 1 and 3 on their Bandit. To do this, single-click your Bandit to see the current bid. Once it’s revealed, you can single-click again to cycle through the three possible bids. A Bandit will automatically go back into its hidden state if you don’t click it for 2 seconds.
After everyone has chosen their bid, players take turns placing their Bandit onto the Diamond, starting with the first player and then going around the table clockwise. On the first turn, the player with the most money in their pockets goes first.
On the first turn, all players will attach their Bandits directly to the Diamond. When a Bandit is correctly attached, the face touching the Diamond will sparkle white.
Results
After all Bandits have been attached, it’s time to see the results. In Bandits, the highest unique bid is the winner. For example, if one player bids 3, another 2, and another 1, the player who bid 3 would be the winner. If, though, two players bid 3 and a third player only bids 1, the bid of 1 wins because it is the highest unique bid. If there is no highest unique bid, no player wins, and the turn moves immediately to cleanup.
To see the results, double-click the Diamond, which will begin calculating. After a few seconds, the winning Bandit will sparkle with victory, then receive their points. A Bandit that steals directly from the Diamond receives a number of points equal to 6 minus their bid, so 3 points for a bid of 3, 4 for a bid of 2, and 5 for a bid of 1.
Cleanup
After the results have been handed out, the losing players remove their Bandit from the Diamond. The winning player, if there is one, leaves their Bandit on the Diamond, extending the board outward. That player retrieves a new Bandit from the pile and sets it to their team color, and bids first in the next round..
Gameplay (Following Turns)
After the first round, there will be at least one Bandit attached to the Diamond permanently. This Bandit will display the number of points it earned, and will sparkle like the Diamond on its outside edge. This extends the Diamond itself, and changes the way that players bid for the rest of the game.
During betting, instead of attaching to the Diamond itself, a player can place their Bandit onto the outside edge of the scored Bandit. They must attach directly opposite the Diamond, and their Bandit will sparkle as if attached to the Diamond itself to show that this was done correctly. Because they can only be attached in this way, the number of available faces is always 6, even after multiple Bandits are stacked outward.
If a player wins a round by attaching to another Bandit, they also score differently. Instead of taking points directly from the Diamond, they steal points from the Bandit they attached to equal to half its points, rounded up. For instance, if you win a round while connected to a Bandit that had scored 3 points in a previous round, that Bandit would lose 2 points and you would gain 2. Points will only be stolen from the Bandit on the outside edge, meaning once a Bandit has been stolen from it will keep the remaining points for the rest of the game.
In a typical game of Bandits, players can only build out to a distance of 3 from the Diamond.
Win Condition
The game ends when no more bids can be made. This might be because there aren’t enough Bandits left to play a full round, or because the Diamond has 3 scored Bandits attached to each face.
When the game ends, each player adds up the points they scored on each of their scored Bandits. The player (or players) who scored the most points is the winner!
Long press any Blink to reset all connected Blinks back to unscored Bandits.
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