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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Eric Herman Endres
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아티스트
-
인원
게임 소개
Time Machine이 충분히 테스트되기 전에 작동되었습니다. 개발팀은 최초 활성화 시점(4분 전)부터 최초 출시 시점(현재)과 재출시 시점(미래 4분) 사이에 끝없는 루프 사이클에 갇히게 될 수도 있다.
시간과 플레이어의 움직임은 첫 번째 활성화와 두 번째 발사 사이의 1분 간격을 묘사한 보드에 기록된다. 게임플레이는 숫자가 매겨진 육각형을 그리고 배치하는 것을 포함한다. 게임이 시작될 때, 첫 타임머신 출시 전에, 타임머신을 만들게 된 일련의 사건들을 만들기 위해 육각형의 줄이 배치된다. 그런 다음, 첫 번째 발사 후, 각 턴은 플레이어가 첫 번째 발사를 만든 이벤트 시퀀스를 재생성하려고 시도하는 새로운 16진수 시퀀스를 사용한다. 게임플레이의 한 측면에서는 프로세스의 일부로 실제 1분 시간 측정을 사용한다.
게다가, 플레이어가 과거로 돌아갈 때마다, 그 중 하나가 게임에 추가된다(현재에서 누군가를 과거로 여행하고 과거의 자신과 마주치게 하는 것. 밝은/진한 색 구성은 현재/과거 플레이어 토큰(다크 블루/라이트 블루, 다크 그린/라이트 그린 등)을 구별하기 위해 사용된다. 각각의 새로운 버전의 플레이어는 능력을 추가하고 잠재적인 문제를 일으키며, 타임 라인이 복구 불가능하게 파괴되기 전까지 플레이어 한 명이 가질 수 있는 배수 수에는 제한이 있다.
놀이는 협동조합으로 기계를 수리하는데 가장 큰 역할을 한 팀원에게 특별 표창이 주어진다. 게임에는 기계를 미묘하게 파괴하고 시간 여행 분야에서 어떠한 진보도 막으려는 파괴자가 포함될 수 있다.
시간과 플레이어의 움직임은 첫 번째 활성화와 두 번째 발사 사이의 1분 간격을 묘사한 보드에 기록된다. 게임플레이는 숫자가 매겨진 육각형을 그리고 배치하는 것을 포함한다. 게임이 시작될 때, 첫 타임머신 출시 전에, 타임머신을 만들게 된 일련의 사건들을 만들기 위해 육각형의 줄이 배치된다. 그런 다음, 첫 번째 발사 후, 각 턴은 플레이어가 첫 번째 발사를 만든 이벤트 시퀀스를 재생성하려고 시도하는 새로운 16진수 시퀀스를 사용한다. 게임플레이의 한 측면에서는 프로세스의 일부로 실제 1분 시간 측정을 사용한다.
게다가, 플레이어가 과거로 돌아갈 때마다, 그 중 하나가 게임에 추가된다(현재에서 누군가를 과거로 여행하고 과거의 자신과 마주치게 하는 것. 밝은/진한 색 구성은 현재/과거 플레이어 토큰(다크 블루/라이트 블루, 다크 그린/라이트 그린 등)을 구별하기 위해 사용된다. 각각의 새로운 버전의 플레이어는 능력을 추가하고 잠재적인 문제를 일으키며, 타임 라인이 복구 불가능하게 파괴되기 전까지 플레이어 한 명이 가질 수 있는 배수 수에는 제한이 있다.
놀이는 협동조합으로 기계를 수리하는데 가장 큰 역할을 한 팀원에게 특별 표창이 주어진다. 게임에는 기계를 미묘하게 파괴하고 시간 여행 분야에서 어떠한 진보도 막으려는 파괴자가 포함될 수 있다.
A Time Machine has been set in motion before it was sufficiently tested... Its team of developers may end up being stuck in an endless loop cycle between the time it was first activated (4 minutes ago), the time it was first launched (now) and the time it can be relaunched (4 minutes into the future).
Time and player movement is kept track of on a board depicting one minute intervals between the first activation and the second launch. Gameplay involves players drawing and placing numbered/colored hexes. At the beginning of the game, before the first time machine launch, a line of hexes is laid out to create the sequence of events that led to the time machine being built. Then, after the first launch, each turn uses a new hex sequence where players try to recreate the sequence of events that created the first launch while also "fixing" it just enough to make it work correctly and hopefully break them all out of the loop. One aspect of the gameplay uses actual one minute time measures as part of the process.
Adding to the challenge, each time a player goes back in time, there is another one of them added to the game (depicting someone from the present traveling back in time and encountering themselves in the past). A light/dark color scheme is used to distinguish the present/past player tokens (dark blue/light blue, dark green/light green, etc.). Each new version of a player adds abilities and also causes potential problems, and there is a limit to the number of multiples a single player can have before the time line is destroyed beyond repair.
Play is cooperative, with a special commendation for the team member(s) who had the biggest part in fixing the machine. A game may also include a saboteur who is trying to subtly destroy the machine and prevent any progress in the field of time travel.
Time and player movement is kept track of on a board depicting one minute intervals between the first activation and the second launch. Gameplay involves players drawing and placing numbered/colored hexes. At the beginning of the game, before the first time machine launch, a line of hexes is laid out to create the sequence of events that led to the time machine being built. Then, after the first launch, each turn uses a new hex sequence where players try to recreate the sequence of events that created the first launch while also "fixing" it just enough to make it work correctly and hopefully break them all out of the loop. One aspect of the gameplay uses actual one minute time measures as part of the process.
Adding to the challenge, each time a player goes back in time, there is another one of them added to the game (depicting someone from the present traveling back in time and encountering themselves in the past). A light/dark color scheme is used to distinguish the present/past player tokens (dark blue/light blue, dark green/light green, etc.). Each new version of a player adds abilities and also causes potential problems, and there is a limit to the number of multiples a single player can have before the time line is destroyed beyond repair.
Play is cooperative, with a special commendation for the team member(s) who had the biggest part in fixing the machine. A game may also include a saboteur who is trying to subtly destroy the machine and prevent any progress in the field of time travel.
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