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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
0+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Timothy McNellis
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아티스트
-
인원
게임 소개
Quagmire의 목적은 플레이 피스를 보드의 한 끝에서 다른 끝으로 이동하여 "를 가져오는 것입니다."의 젬 다이"를 인용합니다.보드의 맨 끝에 있는 Gem Vault"를 인용한 다음 게임을 이기기 위해 출발점으로 돌아갑니다. 경기는 2~6명이 즐길 수 있으며 20분에서 2시간 정도 소요됩니다. 선수가 많을수록 경기는 길어진다.
전반적으로 많은 가능한 길이 있습니다. 모든 경로에는 위험과 장애물이 있습니다.
이동은 다이롤에 의해 결정됩니다. "quot;을 소유하고 있는 사람Gem Die"는 일반적인 단일 주사위 대신 두 개의 주사위를 굴려 움직임을 결정할 수 있습니다. 다른 모든 선수들은 그 인용구를 들고 있는 사람을 잡기 위해 노력해야 한다.젬 다이". "를 들고 있는 사람이 있다면;Gem Die"가 잡혔어요, "Gem Die"는 마법처럼 "로 돌아간다.젬 볼트&인용문. 그리고 나서 그 행동은 "를 획득하는 것으로 다시 전환된다.젬 다이".
게임은 한 사람이 성공적으로 "를 가져오면 끝납니다.Gem Die"는 시작점으로 돌아가거나 누군가가 "인용어를 들고 특정 점수를 획득할 때 사용됩니다.Gem Die"는 보드를 가로지르는 특정 거리에 대한 것입니다.
이 게임은 길이 18인치, 너비 2인치의 우편물 튜브로 구성되어 있다.
내용 : 게임용기(메일러관), 게임보드(24" 개봉시 x 18"), 불투명 주사위 2개, 클리어" 1개Gem Die"; 6개의 재생 조각(맑은 아크릴 큐브, 컬러 아크릴 큐브), 20개의 유리 포인트 카운터(매끄러운 유리 조약돌), 3개의 보트 조각(금속 마감 와셔, #8 사이즈).
전반적으로 많은 가능한 길이 있습니다. 모든 경로에는 위험과 장애물이 있습니다.
이동은 다이롤에 의해 결정됩니다. "quot;을 소유하고 있는 사람Gem Die"는 일반적인 단일 주사위 대신 두 개의 주사위를 굴려 움직임을 결정할 수 있습니다. 다른 모든 선수들은 그 인용구를 들고 있는 사람을 잡기 위해 노력해야 한다.젬 다이". "를 들고 있는 사람이 있다면;Gem Die"가 잡혔어요, "Gem Die"는 마법처럼 "로 돌아간다.젬 볼트&인용문. 그리고 나서 그 행동은 "를 획득하는 것으로 다시 전환된다.젬 다이".
게임은 한 사람이 성공적으로 "를 가져오면 끝납니다.Gem Die"는 시작점으로 돌아가거나 누군가가 "인용어를 들고 특정 점수를 획득할 때 사용됩니다.Gem Die"는 보드를 가로지르는 특정 거리에 대한 것입니다.
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내용 : 게임용기(메일러관), 게임보드(24" 개봉시 x 18"), 불투명 주사위 2개, 클리어" 1개Gem Die"; 6개의 재생 조각(맑은 아크릴 큐브, 컬러 아크릴 큐브), 20개의 유리 포인트 카운터(매끄러운 유리 조약돌), 3개의 보트 조각(금속 마감 와셔, #8 사이즈).
The object of Quagmire is to move your playing piece from one end of the board to the other, retrieve the "Gem Die" from the "Gem Vault" at the far end of the board, and then return to the starting point to win the game. The game is for 2-6 players and takes 20 minutes to 2 hours to play. The more players, the longer the game.
There are many possible paths across the board. There are hazards and obstacles along every path.
Movement is determined by die roll. The person who is in possession of the "Gem Die" is allowed to roll two dice instead of the normal single die to determine movement. All the other players must try to catch the one carrying the "Gem Die". If the one carrying the "Gem Die" is caught, the "Gem Die" magically goes back to the "Gem Vault". The action then shifts back to trying to acquire the "Gem Die".
The game ends when one person successfully brings the "Gem Die" back to the starting point or when someone scores a certain number of points by carrying the "Gem Die" for certain distances across the board.
The game is in an 18 inch long by 2 inch wide mailing tube.
Contents: Game container (mailer tube); game board (24" x 18" when unrolled); 2 opaque dice; 1 clear "Gem Die"; 6 playing pieces (clear and colored acrylic cubes); 20 glass point counters (smooth glass pebbles); 3 boat pieces (metal finishing washers, #8 size).
There are many possible paths across the board. There are hazards and obstacles along every path.
Movement is determined by die roll. The person who is in possession of the "Gem Die" is allowed to roll two dice instead of the normal single die to determine movement. All the other players must try to catch the one carrying the "Gem Die". If the one carrying the "Gem Die" is caught, the "Gem Die" magically goes back to the "Gem Vault". The action then shifts back to trying to acquire the "Gem Die".
The game ends when one person successfully brings the "Gem Die" back to the starting point or when someone scores a certain number of points by carrying the "Gem Die" for certain distances across the board.
The game is in an 18 inch long by 2 inch wide mailing tube.
Contents: Game container (mailer tube); game board (24" x 18" when unrolled); 2 opaque dice; 1 clear "Gem Die"; 6 playing pieces (clear and colored acrylic cubes); 20 glass point counters (smooth glass pebbles); 3 boat pieces (metal finishing washers, #8 size).
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